kierownica się telepie
- wasia
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
- Posiadany PUG: green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Jak przekraczam III prędkość kosmiczną (ok. 90 km/h) to kierownica zaczyna latać na boki. Wyważałem koła ale nic nie pomogło. Wiem że fura była kiedyś walnięta w przedni róg - może to od tej kolizji. Co trzeba wymienić żeby tak się nie rzucała?
Dodano po 2 minutach:
I jeszcze mi się przypomniało że ta kierownica jest przekrzywiona - jak ustawiam ją prosto to fura zaczyna dość mocno skręcać. Tak że jak jadę na wprost to przekrzywiam cały czas kierownicę. Jak wyeliminować ten skręt?
Dodano po 2 minutach:
I jeszcze mi się przypomniało że ta kierownica jest przekrzywiona - jak ustawiam ją prosto to fura zaczyna dość mocno skręcać. Tak że jak jadę na wprost to przekrzywiam cały czas kierownicę. Jak wyeliminować ten skręt?
- Damian1p
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
przekrzywienie rowniez mialem ale z czasem samo sie wyeliminowal
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
http://damian1p.peugeot205.pl/
-
- Nowicjusz
- Posty: 76
- Rejestracja: 07 cze śr, 2006 2:50 pm
- Posiadany PUG: obecnie żaden (kiedyś Look 1,1 3d)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jędrzejów
"fachowcy" zrobią geometrię w każdym aucie metodą zmiany-przesunięcia górnych mocowań kolumny mcphersona, potrzebny tylko sprzęt pomiarowy
polecam również zacząć od ustawienia zbieżności kół i sprawa winna się wyjaśnić...
...a luzy na kole kierowniczym, jeżeli są, to często luzy na dolnym krzyżaku kolumny kierowniczej
polecam również zacząć od ustawienia zbieżności kół i sprawa winna się wyjaśnić...
...a luzy na kole kierowniczym, jeżeli są, to często luzy na dolnym krzyżaku kolumny kierowniczej
taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.....
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Witam. Do wymiany krzyżak przy maglownicy.Jego luz powoduje prowadzenie auta trzymając kierownicę obróconą o kilka stopni.
Proponuję sprawdzić czy nie masz wybitych silentbloków na stabilizatorze.
Wystarczy pociągnąć za koło wlewo a następnie w prawo. To sprawdzenie wykonuje się na skręconych kołach, widać gołym okiem czy ta rurka ma luz w wahaczu.
Proponuję sprawdzić czy nie masz wybitych silentbloków na stabilizatorze.
Wystarczy pociągnąć za koło wlewo a następnie w prawo. To sprawdzenie wykonuje się na skręconych kołach, widać gołym okiem czy ta rurka ma luz w wahaczu.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...