Sama 306'tka mnie nie interesuje ... poczytalem troche na forum i tak jakos przyszlo mi do glowy to co czesci klubowiczow .... czyli klasyczny, wzorowy, jungtimer'owy wyglad 205 oraz jakies (s16, gti-6, vts lub vulcano) 2.0 16v pod maska ... ze wzgledu na fakt, ze nie tylko o rozpedzanie chodzi ale takze o zatrzymanie auta pomyslalem aby znalezc walnieta fure i zabrac z niej co potrzeba i przelozyc do 205'tki (silnik, skrzynia, wiazka, ecu oraz chamulce) ... no i jak zwykle nie ma rozy bez kolcy ... gti-6 oraz vts sa drogie ... s16 sa bardziej dostepne wiec i tansze ... zastanawia mnie zx vulcano, gdyz jest duzo tanszy ale nie wiem czy byly z silnikami rs oraz z 6 biegowa skrzynia i do tego pozostaje kwestia chamulcow - czy sa tak skuteczne jak s16/gti-6? dalej kwestia bylaby wstawienia walkow gt, zmiany chipu i glowicy oraz nowy wydech, zapewne kaltka i zawias ... no i po wszystkim
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
brzmi niezle gorzej z wykonaniem, gdyz nie jestem zawodowym mechanikiem ani jak czesc bardziej udzielajacych sie klubowiczow mgr inSZ. mechaniki
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
napewno jeszcze do tego jest kwestia kasy ... ciekawe czy ktos zrobil kosztory takiej przygody ? :> jezeli ktos ma jakies sugestie dla totalnego lamera, ktory chcialbym sie za to zabrac bede wdzieczny (tj. od czego zaczac, na co nalezy zwracac uwage itp. itd.) tak wiec z gory dzieki
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)