306 S16...
Sama 306'tka mnie nie interesuje ... poczytalem troche na forum i tak jakos przyszlo mi do glowy to co czesci klubowiczow .... czyli klasyczny, wzorowy, jungtimer'owy wyglad 205 oraz jakies (s16, gti-6, vts lub vulcano) 2.0 16v pod maska ... ze wzgledu na fakt, ze nie tylko o rozpedzanie chodzi ale takze o zatrzymanie auta pomyslalem aby znalezc walnieta fure i zabrac z niej co potrzeba i przelozyc do 205'tki (silnik, skrzynia, wiazka, ecu oraz chamulce) ... no i jak zwykle nie ma rozy bez kolcy ... gti-6 oraz vts sa drogie ... s16 sa bardziej dostepne wiec i tansze ... zastanawia mnie zx vulcano, gdyz jest duzo tanszy ale nie wiem czy byly z silnikami rs oraz z 6 biegowa skrzynia i do tego pozostaje kwestia chamulcow - czy sa tak skuteczne jak s16/gti-6? dalej kwestia bylaby wstawienia walkow gt, zmiany chipu i glowicy oraz nowy wydech, zapewne kaltka i zawias ... no i po wszystkim brzmi niezle gorzej z wykonaniem, gdyz nie jestem zawodowym mechanikiem ani jak czesc bardziej udzielajacych sie klubowiczow mgr inSZ. mechaniki napewno jeszcze do tego jest kwestia kasy ... ciekawe czy ktos zrobil kosztory takiej przygody ? :> jezeli ktos ma jakies sugestie dla totalnego lamera, ktory chcialbym sie za to zabrac bede wdzieczny (tj. od czego zaczac, na co nalezy zwracac uwage itp. itd.) tak wiec z gory dzieki
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
boszsz... ten Twój sen zrealizowało już... no przynajmniej kilku klubowiczów, można by rzec, że to uwieńczenie przygody z 205
na początek może junior 1.0, co by potem nie było problemów z okiełznaniem potwora, a jak chcesz info, to szukaj postów (znajdziesz duuużo) z frazą "MI16"
na początek może junior 1.0, co by potem nie było problemów z okiełznaniem potwora, a jak chcesz info, to szukaj postów (znajdziesz duuużo) z frazą "MI16"
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
wiekszosc tych postow juz przeczytalem i jak napisalem ze nie chce odkrywac ameryki tylko odp. na kilka pytan na ktore nie znalazlem odpowiedzi ... np. ktora z wymienionych jednostek wspasowuje sie najlepiej znalalem silnik z wiazka i ecu od s16 (2.0 16v) ale za podobne pieniadze mozna kupic 405 mi16 (1.9 16v) w calosci i zabrac co potrzeba ... silnik lzejszy wiec chyba bardziej sluszny ... kolejne pytanie to ktory z motorow latwiej poddaje sie tuningowi ... klubowicze opisuja swoje swop'y ale moze ktos podjal sie tematu najkorzystniejszej jednostki do 205 ?
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
mi pisze:sie wie, kumple mówią na mnie wujek dobra rada, laski po prostu wzdychają rozpalone na mój widok (dobrze mówię, Minta?)fan205 pisze:ad.2 dosyc pomocna rada
Dobrze mówisz Mi. Ja tu rozpaliłam się do granic, a Ty zdradzasz mnie z Rubikiem ?? Normalnie strzelam focha
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość