Jeżeli miałby ktoś jakieś zdjęcia które byłyby pomocne przy zakładaniu wspomagania do peugeota 1.9 GTI to byłbym wdzięczny za załączenie ich tutaj. (chodzi o zdjęcia mocowania pompy, zbiorniczka itp.)
co do pompy to byla specjalna plyta mocujaca alternator i pompe
zbiorniczek mozna umiescic kolo lewej(od strony kierowcy) lampy, albo na grodzi silnika
tu schemat jeszcze
Dzieki takiego czegos mi bylo trzeba:) Co do pompy to juz mam taki uchwyt, a co do zbiorniczka to chyba mam inny, musi byc orginalny? I czy wymiary przewodów tez musza byc jak w orginale?
Zbiorniczki są w czterech typach, zależnie od roku, kraju docelowego i wersji i są diametralnie inne, umiejscowienie nie ma większego znaczenia. Upewnij się, że sztyce od kierownicy masz taką samą bez wspomy Twoja jak wejście na maglu do wspomy, mogą się różnić
gng pisze:Dzieki takiego czegos mi bylo trzeba:) Co do pompy to juz mam taki uchwyt, a co do zbiorniczka to chyba mam inny, musi byc orginalny? I czy wymiary przewodów tez musza byc jak w orginale?
co do zbiorniczka to nieoryginalny pewnie tez bedzie dzialal
jesli chodzi o przewody to nie bardzo wiem o jakie wymiary chodzi, ale kazde inne przewody hydrauliczne ( za maglownica zwykle weze gumowe olejoodporone) powinny dac rade
Dobra dzięki chłopaki, w czwartek bądź piątek się zabieram za to. Jak beda jakies problemy bede pytal. Lordzie ty znasz jakieś magiczne sposoby na zwiększenie wydajności wspomagania. Czy to się tyczy tez pompy orginalnej czy tylko tej od 405?
zmien kolo na pompie na wieksze
uwazam ze wspomaganie z 205 jest w sam raz bo na parkingu sie nie spocisz, a w czasie jazdy dobrze czuc prowadzenie, bez uczucia luznej kierownicy
Witam! Montawanie wspomagania in progress ale wynikło pare problemów:
1. ile rowkow powinno miec kolo pasowo od pompy wspomagania
2. potrzebuje tej rurki nr 9 z tego schematu i korka do zbiorniczka - nie ma ktos?
tu lepiej widoczne http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/4/40H10A.HTM
acha i mieszka na przekladnie tego z wieksza dziura
gng pisze:Witam! Montawanie wspomagania in progress ale wynikło pare problemów:
1. ile rowkow powinno miec kolo pasowo od pompy wspomagania
2. potrzebuje tej rurki nr 9 z tego schematu i korka do zbiorniczka - nie ma ktos?
tu lepiej widoczne http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/4/40H10A.HTM
acha i mieszka na przekladnie tego z wieksza dziura
1 4 rowki
2 ta rurke mozna sobie odpuscic widzialem wspomaganie w berlingo 1.4 i tam tego nie bylo jedyna roznica to taka ze przewod od wspomagania do zbiorniczka szedl w okolicach chlodnicy