mam problem z drążkami w 205 1,8 D
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: 18 wrz pn, 2006 4:02 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
mam problem z drążkami w 205 1,8 D
witam.
Mam luz na prawym drązku w moim pugu 1,8 diesel z 88 roku.Powiedzcie czy dużo roboty z tym i może czy jak go wymienic to i z drugiej strony razem z koncówkami.
Szybciej z odpowiedzia na GG 1966842
Pozdrawiam oloolo10
Mam luz na prawym drązku w moim pugu 1,8 diesel z 88 roku.Powiedzcie czy dużo roboty z tym i może czy jak go wymienic to i z drugiej strony razem z koncówkami.
Szybciej z odpowiedzia na GG 1966842
Pozdrawiam oloolo10
- golas9
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
- Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
roboty mało jest, części nie sa drogie, wymieniasz tylko ten na którym masz luz, nie ma sensu dwoch, chyba, że i drugi też niedługo się sypnie. Drążki wymieniasz razem z końcówkami, powinno się po takiej wymianie ustawić zbieżność, dlatego jesli i drugi drążek długo nie był wymieniany to wymień dwa i ustaw zbiezność.
nie ma bata, żeby posypał sie drążek a końcówka była ok.
nie ma bata, żeby posypał sie drążek a końcówka była ok.
po roku koncowki? faktycznie szczsciarz
dla przykladu:
zwykla koncowka -kolo 18zl wytrzymuje rok
np. moog wytrzymuje 2-3 lata, a kosztuje kolo 30zl
dolicz do tego zbieznosc
u mnie w miescie zbieznosc to 45-80zl, ale wystarczy pojechac za miasto i tam juz jest za 30 w warsztacie, ktory zajmuje sie tylko i wylacznie zawieszeniami.
Dodano po 4 minutach:
dla przykladu:
zwykla koncowka -kolo 18zl wytrzymuje rok
np. moog wytrzymuje 2-3 lata, a kosztuje kolo 30zl
dolicz do tego zbieznosc
u mnie w miescie zbieznosc to 45-80zl, ale wystarczy pojechac za miasto i tam juz jest za 30 w warsztacie, ktory zajmuje sie tylko i wylacznie zawieszeniami.
Dodano po 4 minutach:
to ze kiera krzywo stoi, to nie znaczy, ze zbieznosc jest zle ustawiona -wystarczyloby, zebys sie wrocil i powiedzial, zeby kieraka ustawiliBARON-DEMON pisze:ja robiłem zbieżność za 35 i kiera mi krzywo stoi! wiecej tam nie jade wole drożej i pewniej
- golas9
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
- Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Banita pisze:po roku koncowki? faktycznie szczsciarz
dla przykladu:
zwykla koncowka -kolo 18zl wytrzymuje rok
np. moog wytrzymuje 2-3 lata, a kosztuje kolo 30zl
dolicz do tego zbieznosc
u mnie w miescie zbieznosc to 45-80zl, ale wystarczy pojechac za miasto i tam juz jest za 30 w warsztacie, ktory zajmuje sie tylko i wylacznie zawieszeniami.
może dlatego tak ci lecą, bo masz GTi i twardy zawias a nie wyrafinowane i niesłychanie komfortowe zawieszenie z diesla, na którym przejazd po dziurach to kwintesencja komfortu
to ze kiera krzywo stoi, to nie znaczy, ze zbieznosc jest zle ustawiona -wystarczyloby, zebys sie wrocil i powiedzial, zeby kieraka ustawili [/quote]BARON-DEMON pisze:ja robiłem zbieżność za 35 i kiera mi krzywo stoi! wiecej tam nie jade wole drożej i pewniej
ale problem w tym ze dalej mi sciąga na prawo. Jakis menel to robił!