mam problem z drążkami w 205 1,8 D
- 
				oloolo10
 - Nowicjusz
 - Posty: 23
 - Rejestracja: 18 wrz pn, 2006 4:02 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Olsztyn
 
mam problem z drążkami w 205 1,8 D
witam.
Mam luz na prawym drązku w moim pugu 1,8 diesel z 88 roku.Powiedzcie czy dużo roboty z tym i może czy jak go wymienic to i z drugiej strony razem z koncówkami.
Szybciej z odpowiedzia na GG 1966842
Pozdrawiam oloolo10
			
			
									
						
										
						Mam luz na prawym drązku w moim pugu 1,8 diesel z 88 roku.Powiedzcie czy dużo roboty z tym i może czy jak go wymienic to i z drugiej strony razem z koncówkami.
Szybciej z odpowiedzia na GG 1966842
Pozdrawiam oloolo10
- golas9
 - Junior
 - Posty: 487
 - Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
 - Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wrocław
 
roboty mało jest, części nie sa drogie, wymieniasz tylko ten na którym masz luz, nie ma sensu dwoch, chyba, że i drugi też niedługo się sypnie. Drążki wymieniasz razem z końcówkami, powinno się po takiej wymianie ustawić zbieżność, dlatego jesli i drugi drążek długo nie był wymieniany to wymień dwa i ustaw zbiezność.
nie ma bata, żeby posypał sie drążek a końcówka była ok.
			
			
									
						
										
						nie ma bata, żeby posypał sie drążek a końcówka była ok.
- 
				BARON-DEMON
 
po roku koncowki? faktycznie szczsciarz 
dla przykladu:
zwykla koncowka -kolo 18zl wytrzymuje rok
np. moog wytrzymuje 2-3 lata, a kosztuje kolo 30zl
dolicz do tego zbieznosc
 
u mnie w miescie zbieznosc to 45-80zl, ale wystarczy pojechac za miasto i tam juz jest za 30 w warsztacie, ktory zajmuje sie tylko i wylacznie zawieszeniami.
Dodano po 4 minutach:
 
			
			
									
						
										
						dla przykladu:
zwykla koncowka -kolo 18zl wytrzymuje rok
np. moog wytrzymuje 2-3 lata, a kosztuje kolo 30zl
dolicz do tego zbieznosc
u mnie w miescie zbieznosc to 45-80zl, ale wystarczy pojechac za miasto i tam juz jest za 30 w warsztacie, ktory zajmuje sie tylko i wylacznie zawieszeniami.
Dodano po 4 minutach:
to ze kiera krzywo stoi, to nie znaczy, ze zbieznosc jest zle ustawiona -wystarczyloby, zebys sie wrocil i powiedzial, zeby kieraka ustawiliBARON-DEMON pisze:ja robiłem zbieżność za 35 i kiera mi krzywo stoi! wiecej tam nie jade wole drożej i pewniej
- golas9
 - Junior
 - Posty: 487
 - Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
 - Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Banita pisze:po roku koncowki? faktycznie szczsciarz
dla przykladu:
zwykla koncowka -kolo 18zl wytrzymuje rok
np. moog wytrzymuje 2-3 lata, a kosztuje kolo 30zl
dolicz do tego zbieznosc![]()
u mnie w miescie zbieznosc to 45-80zl, ale wystarczy pojechac za miasto i tam juz jest za 30 w warsztacie, ktory zajmuje sie tylko i wylacznie zawieszeniami.
może dlatego tak ci lecą, bo masz GTi i twardy zawias a nie wyrafinowane i niesłychanie komfortowe zawieszenie z diesla, na którym przejazd po dziurach to kwintesencja komfortu
- 
				BARON-DEMON
 
to ze kiera krzywo stoi, to nie znaczy, ze zbieznosc jest zle ustawiona -wystarczyloby, zebys sie wrocil i powiedzial, zeby kieraka ustawiliBARON-DEMON pisze:ja robiłem zbieżność za 35 i kiera mi krzywo stoi! wiecej tam nie jade wole drożej i pewniej
ale problem w tym ze dalej mi sciąga na prawo. Jakis menel to robił!