Mam pytanie odnośnie tego jak wygląda układ wspomagania kierownicy w P205 1.8D. Na forum był pokazany układ w którym pompa od wspomagania zakładna była na skrzynię biegów i napędzana od wałka rozrządu poprzez podwójne koło pasowe. Ostatnio kupiłem na szrocie inny układ z pompą napędzaną od paska klinowego (facet na szrocie twierdzi, że na 100% jest od P205 diesel). Kupiłem u niego pompę, przewód ciśnieniowy oraz maglownicę. Oto moje wątpliwości.
1. Pompa ma jakiś korek wlewu płynu do wspomagania i wygląda to tak jakby zbiorniczek wyrównawczy na płyn był właśnie w tej pompie. Czy jest w takim układzie może jeszcze jakiś inny zbiorniczek wyrównawczy?
2. Czy w takim układzie jest jakiś przewód powrotny od siłownika przekładni do pompy wspomagania?
3. Jak montuję się taką pompę, czy trzeba zmienić mocowanie alternatora?
Poszperałem trochę i znalazłem taki schemat, który chyba najbardziej pasuje do tego co kupiłem. Daje on odpowiedź na część moich pytań. Nadal nie wiem jak to wszystko powinno być montowane, czy ma ktoś może zdjęcie tego układu?
Wspomaganie kierownicy w P205 1.8D
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 19 wrz wt, 2006 9:22 pm
- Posiadany PUG: Generation 205 1,4, 75KM, 1.9 AUTOMATIC, 102KM
- Numer Gadu-gadu: 0
Wspomaganie kierownicy w P205 1.8D
- Załączniki
-
- schemat.gif (8.81 KiB) Przejrzano 2337 razy
- przemo
- Junior
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wspomaganie kierownicy w P205 1.8D
Odważne posunięcie z tym zakupem a tak serio to ktoś kiedyś wystawiał posta nawet chyba ze zdjęciem tylko tam o ile pamiętam pompa wspomagania była napędzana dodatkowym kołem pasowym na wyjściu z rozrządu(vacum pompa była napędzana z paska a nie bezpośrednio na bloku silnika)hugos pisze:Nadal nie wiem jak to wszystko powinno być montowane, czy ma ktoś może zdjęcie tego układu?