Swego czasu takie urzadzenia byly na allegro -moze nadal sa. w samochodach to nie dziala, ale na statkach dziala i to dosc skutecznie, co pewnie moralez potwierdzi.
Kiedys montowali to na zamowienie w polonezach, gdy sie nowego kupowalo.
bo widocznie jest to montowane na czesci ponizej poziomu wody gdzie przeplyw pradu jest wiekszy... to taka jakas moja teoria widac cos to ma do rzeczy gdy metal jest caly czas w wodzie ?
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
w statkachstosuje sie zabezpieczenie antykorozyjne, nie elektryczne tylko elektrochemiczne do kadluba przyczepia sie kawalki metalu bardziej podatnego na utlenianie niz zelazo( glowny skladnik stali), szczegolnie w miejscach kadluba w ktorych jest on bardziej podatny na uszkodzenia powloki chroniacej stalowy kadlub przed korozja(np okolice steru i sruby napedowej - kawitacja) zdjecie
to tak w ramach sprostowania