Pigot 1.4(8zaworów) 75KM 98r
- 
				extradd
 
Pigot 1.4(8zaworów) 75KM 98r
Witam wszystkich pigociarzy.Zwracam się do was z zapytaniem odnośnie tego silnika.Robię uszczelkę pod głowicą i potrzebuję danych technicznych i znalazłem to http://peugeot205.pl/index.php?modul=dane_GR i chcę się spytać o wymiary luzów zaworów oraz monentu dokręcania głowicy, jeszcze pozostaje kwestia dokręcenia kolektora dolotowego z plastyku.Czy mogę śmiało korzystać z tego opisu technicznego?Silnik prawie identyczny.
PS.Mam Pigota Partnera.
			
			
									
						
										
						PS.Mam Pigota Partnera.
- 
				extradd
 
- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
a jak umrze uszczelka i woda chlapie do 1 tloka to przy wyzszych predkosciach pierscienie lubia sie zapiec wiec nie taki drobny defekt z ta uszczelka  
  
  
  
 
co do regulacji zaworow to ksiazkowo jest 0,2 i 0,4 ale jak tak ustawilem zawory to chodzil gorzej niz diesel,wiec ustawialem 0,15 i 0,3 i jeszcze czasem ktorys pukal
dokrecanie uszczelki masz opisane w ulotce dolaczonej do niej
			
			
													co do regulacji zaworow to ksiazkowo jest 0,2 i 0,4 ale jak tak ustawilem zawory to chodzil gorzej niz diesel,wiec ustawialem 0,15 i 0,3 i jeszcze czasem ktorys pukal
dokrecanie uszczelki masz opisane w ulotce dolaczonej do niej
					Ostatnio zmieniony 08 mar czw, 2007 5:53 pm przez moralez, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- 
				extradd
 
Tutaj prędkości nie było jak i wysokich obrotów.moralez pisze:a jak umrze uszczelka i woda chlapie do 1 tloka to przy wyzszych predkosciach pierscienie lubia sie zapiec wiec nie taki drobny defekt z ta uszczelka![]()
![]()
![]()
![]()
co do regulacji zaworow to ksiazkowo jest 0,2 i 0,4 ale jak tak ustawilem zawory to chodzil gorzej niz diesel,wiec ustawialem 0,15 i 0,3 i jeszcze czasem ktorys pukal
- 
				extradd