Czy znowu maglownica??
- kes19690
- Junior
- Posty: 188
- Rejestracja: 04 maja wt, 2004 4:08 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Powiem tak ze byłem tam co wczesniej pisałem i po tym było wszystko dobrze potem byłem Shell autoserv i tam typek powiedział ze on tu nic nie widzi, wszystko jest dobrze narazie i mam nadzieje ze bedzie jeszcze jakis czas ale na wszelki w poniedziałek ustawiam zbieznosc i musze jeszcze przeguby wymienic. Moze ktos wie jaka jest cena nówek??
Pzdr.
Pzdr.
- sroger
- Nowicjusz
- Posty: 99
- Rejestracja: 22 maja ndz, 2005 11:29 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Michał gdzie naładowałeś tego smaru?Michal pisze:Sluchaj, ja mialem identyczne objawy. Kierownica krecila ciezko, nie odbijala i krecilo sie tak "skokowo". Czasami w magiczny sposob "naprawiala" sie i chodzilo dobrze tak jak u Ciebie... Wlazlem pod auto, naladowalem smaru, pokrecilem kierownica... I tak 3 razy. Wczesniej mialem wymieniac przekladnie... W tej chwili jezdze dalej ze stara i wszystko smiga tak jak powinno... Sproboj najpierw mojego sposobu, po co wydawac kasiore na lozyska...
Moje autko też ma takie same objawy i tez chciałbym naprawić we własnym zakresie.
Dodano po 53 sekundach:
Michał gdzie naładowałeś tego smaru?Michal pisze:Sluchaj, ja mialem identyczne objawy. Kierownica krecila ciezko, nie odbijala i krecilo sie tak "skokowo". Czasami w magiczny sposob "naprawiala" sie i chodzilo dobrze tak jak u Ciebie... Wlazlem pod auto, naladowalem smaru, pokrecilem kierownica... I tak 3 razy. Wczesniej mialem wymieniac przekladnie... W tej chwili jezdze dalej ze stara i wszystko smiga tak jak powinno... Sproboj najpierw mojego sposobu, po co wydawac kasiore na lozyska...
Moje autko też ma takie same objawy i tez chciałbym naprawić we własnym zakresie.
Peugeot 205 , 1.8 diesel , 1984r. , 60KM