Alternator z leżaka lub Gti do TU
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
Alternator z leżaka lub Gti do TU
Jak w temacie, z jakich modeli silnika alternatory podejdą do silnika TU (oprócz TU) pozdro!!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Podejdą od benzynowych : 106, 306, Saxo, AX, BX, Partner, Berlingo...
Ważne by silnik był benzynowy i o pojemnosci od 1,0 do 1,6.
Przerabiałem temat i jestem na bieżąco.
Ważne by silnik był benzynowy i o pojemnosci od 1,0 do 1,6.
Przerabiałem temat i jestem na bieżąco.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
bardzo dziękuje za szybką i rzeczową odp. szkoda ze od leżaka jest troche rzeźbienia bo sporo tego za mała kase. mój jest jeszcze żywy ale, łożyska maja taki luz że przy pewnych obrotach walą jak panewka <ok 1 mm luzu mają. i cały czas pali sie kontrolka ładowania, choć ładuje. zmieniłem regulator i to samo, szczoty nowe wiec albo uzwojenie sie przychajcało lub diody. <nie odpalajcie nikomu nieznajomemu auta na kable bo jak ma aku rozładowany do zera i o tym nie powie to prawie jak byście zwarcie zrobili na kablach, ja tak załatwiłem sprawe prawdopodobnie>
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
A jak Ci sie ta lapka od ladowania swieci?? ylko troszke czy tak na maxa jakby wogole nie bylo ladowania?
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 09 cze pt, 2006 9:25 am
- Posiadany PUG: 205 1.4 GR i 206 :D
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków
tez jestem ciekaw jak to sie swieci bo jestem tez wsumie w podobnej sytuacji tj. jak jade i zapale swiatla to widze ze delikatnie kontrolka sie zarzy, lub ew. uruchomie nadmuch im mocniej tym mocniej sie swieci kontrolka, (oczywiscie nie pelnym swiatlem tylko tak niemrawo sie zarzy) pytalem elektryka na szybko to mowil ze prawdopodobnie diody.
choc w miedzy czasie okazalo sie ze cos nie tak jest z akumulatorem (elektyk mowil ze prawdopodobnie cela puscila) wiec moze po wymiane bedzie lepiej.
Pozdrawiam
choc w miedzy czasie okazalo sie ze cos nie tak jest z akumulatorem (elektyk mowil ze prawdopodobnie cela puscila) wiec moze po wymiane bedzie lepiej.
Pozdrawiam
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
żarzy sie non stop, nie zależnie od obciażenia alternatora. na starym reg. często gęsto zapalała się. generalnie jest różnica potenciału na kabelku od kontrolki <ten co wchodzi do alternatora> od auta jest 12,5 V a z alternatora 11V, i ta różnicą sie pali. jeżdrze tak już prawie 2 lata i nic. ładuje dobrze wiec olałem póki co. pozdro!!
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
akumulator to nie jest, bo zmienilem i jest tak samo....
tez to olewam, jak laduje i moge jezdzic to znaczy ze jest ok
tez to olewam, jak laduje i moge jezdzic to znaczy ze jest ok
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Takie żarzenie moze byc też wynikiem słabych styków przy alterku..szczególnie ten mały kabelek na wsuwkę...
Ale ja bym stawiał na diody...w naszych alterach niestety padaja dosć często, zakładając ze sredni wiek naszych aut to 15 lat...po prostu dokonują żywota...
Uszkodzone diody również dają znać o sobie w postaci zakłoceń w radio...
Dlatego polecam zakup używanego, ale nowszej konstrukcji alternatora.
Taki bez zewnętrznego wiatraczka chłodzącego..
Ale ja bym stawiał na diody...w naszych alterach niestety padaja dosć często, zakładając ze sredni wiek naszych aut to 15 lat...po prostu dokonują żywota...
Uszkodzone diody również dają znać o sobie w postaci zakłoceń w radio...
Dlatego polecam zakup używanego, ale nowszej konstrukcji alternatora.
Taki bez zewnętrznego wiatraczka chłodzącego..
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
W nowszych pugach ( 106, 306 ) cytrynach, są te same bloki silnika co w naszych pugolotach...ważne by była benzyna i o poj. do 1600 wtedy mocowania podchodzą.
Te nowsze mają "wiatraczki" wewnątrz..jednymi dzurkami zasysają sobie powietrrze, drugimi wyrzucają ...
Te nowsze mają "wiatraczki" wewnątrz..jednymi dzurkami zasysają sobie powietrrze, drugimi wyrzucają ...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
jak już sie w rzeźbę bawić to pewnie i od poldolota podejdzie
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207