U mnie podobne objawy jak opisujesz (ściąganie/pływanie auta) miałem już kilka razy. Przyczyny były nasępujące: jajo otworu w który do zwrotnicy wchodzi sworzeń wahacza, niedokręcona śruba "ściskająca" sworzeń, wybite tuleje wahacza.
A zwrotnicę od biedy można roztoczyć, wstawić tuleję, zaheftować. Taki patent u mnie był konieczny gdy nie mogłem dostać zwrotnicy do 1.9 GTI na duże półosie Całość jeździ do tej pory, a auto użytkowane w sporcie, i nie ma najmniejszych problemów. Tyle, że sworzeń ściska wzmocniona śruba ampulowa i 2 nakrętki
Koło drga ?
- ghostface
- Junior
- Posty: 108
- Rejestracja: 14 mar śr, 2007 2:28 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
...juz mowie otoz pojechalem do mechaniola i powymienial mi sruby i nakretki bo troche slabo trzymaly zwlaszcza prawy wahacz jedna wlasciwie mozna bylo reka odkrecac . No i teraz jest oczywiscie troszke lepiej auto wmiare stabilne...zobaczymy jak ustawie geo ale to po wymianie polosi. Dzieki wszystkim za wsparcie
Co do tych jednoramiennych wahaczy ktore oczywiscie tez mam to spotkalem sie juz z taka opinia wlasnie ze czasem mozna sie z tym sporo bawic a i tak efekt nie koniecznie satysfakcjonuje ale osobiscie nie wiem przekonam sie
Co do tych jednoramiennych wahaczy ktore oczywiscie tez mam to spotkalem sie juz z taka opinia wlasnie ze czasem mozna sie z tym sporo bawic a i tak efekt nie koniecznie satysfakcjonuje ale osobiscie nie wiem przekonam sie
205 - Sympatyczne lwiątko ;]
1,1 XL 1988 [wtrysk] http://www.GhostFace.205.pl
1,1 XL 1988 [wtrysk] http://www.GhostFace.205.pl
- ghostface
- Junior
- Posty: 108
- Rejestracja: 14 mar śr, 2007 2:28 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
no to luz .... znaczy taki w przenosni nie w kole hehhe
205 - Sympatyczne lwiątko ;]
1,1 XL 1988 [wtrysk] http://www.GhostFace.205.pl
1,1 XL 1988 [wtrysk] http://www.GhostFace.205.pl