Chłodniczka oleju - modyfikacja mocowania
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
a tu foto jak wygląda chłodniczka w zwykłym GTI - nabyłem właśnie ją z dobrymi przewodami ciśnieniowymi za 40 zł
- Załączniki
-
- P1220016s.jpg (136.02 KiB) Przejrzano 5288 razy
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Przeglądałem zdjęcia ze swapu dokonanego przez Stefa http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06/DSC08243 Zastanawiam się czy montaż chłodniczki w bloku nie uniemożliwi zamontowania przewodu który wchodzi do bloku tuż przy chłodniczce. Czy blok w Mi i GTI 8V są identyczne?
Podobnie z wymiarami chłodniczki, czekam na inf od kolegi Stefa. Przyglądając się dokładnie rozwiązaniu z GTI zaryzykowałbym stwierdzenie, że jest możliwość zaadoptowania mojej do bloku jeśli będę posiadał gwintowaną rurkę przykręcaną do bloku, do której z kolei przykręcamy filtr (ten dociska chłodniczkę do bloku, nie jest ona wkręcana). Tym bardziej, że moja wygląda identycznie jak ze zdjęć Stefa (na tych przysłanych przez Banitę wyjście na przewody chłodzenia są wygięte o ok 90 st., u mnie proste). Czy może ktoś porównywał ich budowy?
Podobnie z wymiarami chłodniczki, czekam na inf od kolegi Stefa. Przyglądając się dokładnie rozwiązaniu z GTI zaryzykowałbym stwierdzenie, że jest możliwość zaadoptowania mojej do bloku jeśli będę posiadał gwintowaną rurkę przykręcaną do bloku, do której z kolei przykręcamy filtr (ten dociska chłodniczkę do bloku, nie jest ona wkręcana). Tym bardziej, że moja wygląda identycznie jak ze zdjęć Stefa (na tych przysłanych przez Banitę wyjście na przewody chłodzenia są wygięte o ok 90 st., u mnie proste). Czy może ktoś porównywał ich budowy?
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
A o ktory przewod Ci dokladnie chodzi bo nie bardzo rozumiem! ZTCW to bloki nie sa identyczne ale akurat zewnetrznie moim zdaniem nie powinny sie roznicd_ARC pisze:Zastanawiam się czy montaż chłodniczki w bloku nie uniemożliwi zamontowania przewodu który wchodzi do bloku tuż przy chłodniczce. Czy blok w Mi i GTI 8V są identyczne?
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Chodzi o ten przewód Stąd pytanie czy bloki w silnikach XU są takie same jeśli chodzi o rozmieszczenie wyjść na przewody wodne/olejowe oraz średnicę i gwinty mocowań filtra oleju (zaprzyjaźniony szrot może załatwić mi mocowania chłodniczki z jakiegoś auta PSA z silnikiem XU). Znalazłem już nawet niski filtr oleju od Renówki który pozwoli zmieścić całość pomiędzy blokiem a chłodnicą, pozostaje tylko sprawdzić czy gwint podejdzie do Puga.
- Załączniki
-
- przewód-olejowy-www.jpg (40.72 KiB) Przejrzano 5223 razy
-
- chłodniczka-oleju-front-www.jpg (48.92 KiB) Przejrzano 5223 razy
-
- chłodniczka-Oleju-Mi16-www.jpg (26.57 KiB) Przejrzano 5223 razy
Taki wymiennik pod filtr jest w prawie każdym dieselu XUD a zawsze w TD.
Te diesele XUD kręciły się w tylu rozmaitych autach
Nie trzeba szukać 16V
Miałem przygodę z uszczelką między blokiem, a tą chłodniczką.
Wydmuchało mi podróbke... na szczeście nowa w ASO koło 20pln
Te diesele XUD kręciły się w tylu rozmaitych autach
Nie trzeba szukać 16V
Miałem przygodę z uszczelką między blokiem, a tą chłodniczką.
Wydmuchało mi podróbke... na szczeście nowa w ASO koło 20pln
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Czy ja prosiłem o rade, hę ?
Nie miałem wyrzutów sumienia że nie zaoszczędziłem 15pln bo utrata ciśnienia oleju na świeżo złożonym silniku (na nowych uszczelkach!) szybko zaprowadziła mnie do ASO
O dziwo ta stara-nowa była niby ok, bez defektów, zgodna wymiarowo, tylko jakaś taka dziwnie plastyczna.
ASOwa już z wyglądu i dotyku była warta swej ceny
A jak macie wpięte to w obieg wody? za termostatem tak jak chłodnica?
Nie miałem wyrzutów sumienia że nie zaoszczędziłem 15pln bo utrata ciśnienia oleju na świeżo złożonym silniku (na nowych uszczelkach!) szybko zaprowadziła mnie do ASO
O dziwo ta stara-nowa była niby ok, bez defektów, zgodna wymiarowo, tylko jakaś taka dziwnie plastyczna.
ASOwa już z wyglądu i dotyku była warta swej ceny
A jak macie wpięte to w obieg wody? za termostatem tak jak chłodnica?
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Na fotce powyżej widzę, że oba węże idą do górnej rury chłodnicy - ten obieg jakiś zagadkowy jest.
W dieselach z którymi się spotkałem jeden wąż szedł wyraźnie do powrotu.
W dieselach z którymi się spotkałem jeden wąż szedł wyraźnie do powrotu.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne