Problem
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Duzy - napisz cos wiecej...
Czy silnik przymula, czy moze przerywa... czy wystepuje to zawsze? Przy jakich obrotach, czy jest to regularne?
Opcji jest wiele...
Czy silnik przymula, czy moze przerywa... czy wystepuje to zawsze? Przy jakich obrotach, czy jest to regularne?
Opcji jest wiele...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
No więc tak
Przy ruszaniu na niskich obrotach tak mniej więcej do 1500 dławi się niemiłosiernie można nawet powiedzieć że praktycznie staje jazda bez gazu jest niemożliwa bo inaczej cały czas kanguże:) czasami zdaży mu się zgasnąć. Do 3000 jest właściwie nieźle ale powyżej jest kiepsko. Samochód nie przyspiesza tak jak przyspieszał wcześniej. Czasami zdaży mu się przydłąwić tak w granicach 4000-5000 przay zmianie biegu często zabulgocze. Kopółke z palcem kable WN i świece zmieniałem jakieś 10000 km temu. Oprócz tego mam troszke dziabnięty wydech przed środkowym tłumikiem (zastanawiam się nad wywaleniem tego tłumika i zastąpieniu go rurą, ma ktoś coś takiego? chodzi mi o to żeby niczego nie zepsuć)
Przy ruszaniu na niskich obrotach tak mniej więcej do 1500 dławi się niemiłosiernie można nawet powiedzieć że praktycznie staje jazda bez gazu jest niemożliwa bo inaczej cały czas kanguże:) czasami zdaży mu się zgasnąć. Do 3000 jest właściwie nieźle ale powyżej jest kiepsko. Samochód nie przyspiesza tak jak przyspieszał wcześniej. Czasami zdaży mu się przydłąwić tak w granicach 4000-5000 przay zmianie biegu często zabulgocze. Kopółke z palcem kable WN i świece zmieniałem jakieś 10000 km temu. Oprócz tego mam troszke dziabnięty wydech przed środkowym tłumikiem (zastanawiam się nad wywaleniem tego tłumika i zastąpieniu go rurą, ma ktoś coś takiego? chodzi mi o to żeby niczego nie zepsuć)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!!!
Na moje oko, to masz problemy z wtryskiem.
Sprawdz czy nie ssie ci lewego powietrza... zdejmij z przeplywomierza te gumowa rure ktora laczy przeplywomierz z filtrem... odpal silnik, i zatkaj szczelnie reka wlot powietrza do przeplywomierza... bedzie slychac gdzie ssie lewe. No i ciekawe czy wogole ci silnik zgasnie.
Ja mialem podobne problemy jak ty... musialem wyeliminowac lewe powietrze, i niestety wymienic juz rozkalibrowany przeplywomierz powietrza, pozniej dobrze ustawic zaplon itp.
Na moje oko, to masz problemy z wtryskiem.
Sprawdz czy nie ssie ci lewego powietrza... zdejmij z przeplywomierza te gumowa rure ktora laczy przeplywomierz z filtrem... odpal silnik, i zatkaj szczelnie reka wlot powietrza do przeplywomierza... bedzie slychac gdzie ssie lewe. No i ciekawe czy wogole ci silnik zgasnie.
Ja mialem podobne problemy jak ty... musialem wyeliminowac lewe powietrze, i niestety wymienic juz rozkalibrowany przeplywomierz powietrza, pozniej dobrze ustawic zaplon itp.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Sprawdz pompe paliwa!
Jak to nie pomoze, to pozniej sprawdz przeplywomierz. A jak i to nie pomoze to napisz
Jak to nie pomoze, to pozniej sprawdz przeplywomierz. A jak i to nie pomoze to napisz
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nie sprawdzaj... wyjmij ja i rozbierz i wyczysc cala pompe razem z koszem.
Wloz i sprawdz.
Chyba ze masz dostep do manometru i mozesz sprawdzic cisnienie ... wtedy wpinasz manometr przed listwe wtrysku i odczytujesz wartosc cisnienia. Dla nowej pompy powinno ono wynosic 5-6 barow... natomiast listwa wtrysku i tak trzyma tylko 3 bary... tak wiec manometr bedzie wskazywal 3 bary.
Wloz i sprawdz.
Chyba ze masz dostep do manometru i mozesz sprawdzic cisnienie ... wtedy wpinasz manometr przed listwe wtrysku i odczytujesz wartosc cisnienia. Dla nowej pompy powinno ono wynosic 5-6 barow... natomiast listwa wtrysku i tak trzyma tylko 3 bary... tak wiec manometr bedzie wskazywal 3 bary.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora