Problem

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
DUŻY

Problem

Post autor: DUŻY »

Pojawił mi się kolejny problem. Silnik traci moc do 3000 chodzi normalnie powyżej tych obrotów nie ciągnie jak powinien. W zakresie 4000-5000 jeszcze sie przydławia na chwile. Ma ktoś może pomysł co jest nie tak?
Awatar użytkownika
bipi
Junior
Posty: 451
Rejestracja: 25 mar czw, 2004 2:49 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz/Kraków
Kontakt:

Post autor: bipi »

jak tak miałem jak padła mi jedna świeca, ale to powinieneś słyszeć.
bipi.205.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Duzy - napisz cos wiecej...

Czy silnik przymula, czy moze przerywa... czy wystepuje to zawsze? Przy jakich obrotach, czy jest to regularne?

Opcji jest wiele...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Rekin
Nowicjusz
Posty: 71
Rejestracja: 09 lip śr, 2003 9:35 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: Rekin »

sprawdź przewody WN i świece to podstawa w takich przypadkach 8)
DUŻY

Post autor: DUŻY »

No więc tak
Przy ruszaniu na niskich obrotach tak mniej więcej do 1500 dławi się niemiłosiernie można nawet powiedzieć że praktycznie staje jazda bez gazu jest niemożliwa bo inaczej cały czas kanguże:) czasami zdaży mu się zgasnąć. Do 3000 jest właściwie nieźle ale powyżej jest kiepsko. Samochód nie przyspiesza tak jak przyspieszał wcześniej. Czasami zdaży mu się przydłąwić tak w granicach 4000-5000 przay zmianie biegu często zabulgocze. Kopółke z palcem kable WN i świece zmieniałem jakieś 10000 km temu. Oprócz tego mam troszke dziabnięty wydech przed środkowym tłumikiem (zastanawiam się nad wywaleniem tego tłumika i zastąpieniu go rurą, ma ktoś coś takiego? chodzi mi o to żeby niczego nie zepsuć)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!!!

Na moje oko, to masz problemy z wtryskiem.

Sprawdz czy nie ssie ci lewego powietrza... zdejmij z przeplywomierza te gumowa rure ktora laczy przeplywomierz z filtrem... odpal silnik, i zatkaj szczelnie reka wlot powietrza do przeplywomierza... bedzie slychac gdzie ssie lewe. No i ciekawe czy wogole ci silnik zgasnie.

Ja mialem podobne problemy jak ty... musialem wyeliminowac lewe powietrze, i niestety wymienic juz rozkalibrowany przeplywomierz powietrza, pozniej dobrze ustawic zaplon itp.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DUŻY

Post autor: DUŻY »

Powalcze dzisiaj zdam raporcik jak sprawdz.
Kaktus z góry dzięki.
DUŻY

Post autor: DUŻY »

No cóżsprawdziłem szczelność już jest ok. Mam za to następny problem, czasem się zdaża nieprzyjemna akcja silnik nie wkręca się powyżej 3000 obrotów i strasznie przerywa rok temu miałem to samo. Zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa. Filtr czy pompa?
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

A co bylo przyczyna rok temu? Moze od tego zacznijmy :wink:
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
DUŻY

Post autor: DUŻY »

Nie mam pojęcia co było przyczyną samo przeszło pół roku był spokuj a teraz znowu szaleje
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Sprawdz pompe paliwa!

Jak to nie pomoze, to pozniej sprawdz przeplywomierz. A jak i to nie pomoze to napisz :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DUŻY

Post autor: DUŻY »

Dobra Kaktus jak można sprawdzić pompe?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nie sprawdzaj... wyjmij ja i rozbierz i wyczysc cala pompe razem z koszem.

Wloz i sprawdz.


Chyba ze masz dostep do manometru i mozesz sprawdzic cisnienie ... wtedy wpinasz manometr przed listwe wtrysku i odczytujesz wartosc cisnienia. Dla nowej pompy powinno ono wynosic 5-6 barow... natomiast listwa wtrysku i tak trzyma tylko 3 bary... tak wiec manometr bedzie wskazywal 3 bary.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ