FRENCH DAY 2007 - Bedgoszcz koło Szczecina
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
jak uda mi sie zrobic auto to bede Nawet dobrze ze taki zlot jest w innym miejscu niz szczecin (galaxy itp) kto bedzie chciał przyjaechac to i tak bedzie a nie bedzie wymyslał zeby zlot zrobic pod jego domem to moze bedzie jak i tak by nie przyjechał jak to do tej pory bywało Zrobic na słonecznym zrobic w centrum lub na gumiencach i i tak ci ktorzy sie tak deklarowali to i tak nie przyjechali chociaz mieli blisko
Postaram sie zrobic autko bo chetnie bym sie wybrał na cos takiego ale nie wszystko da sie przeskoczyc bede w temacie i do napisania
Postaram sie zrobic autko bo chetnie bym sie wybrał na cos takiego ale nie wszystko da sie przeskoczyc bede w temacie i do napisania
Info odnosnie Zlotu:
KONKURENCJE
1. RZUT OPONĄ
Zawodnik rzuca oponą samochodową jak najdalej z linii rzutu.
Dokonany jest pomiar rzutu w metrach w linii prostej od miejsca rzutu do miejsca lądowania opony. ZwycięscĄ zostaje zawodnik, który osiągnie jak najdalszy wynik rzutu.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.
2. JAZDA SPRAWNOŚCIOWA „SLALOM GIGANT"
Slalom pomiędzy pachołkami z kubkiem wody trzymanym w ręce za oknem pojazdu.
Konkurencja przeprowadzona zostanie z pomiarem czasu przejazdu.
Gdyby się zdarzyło, ze dwóch lub więcej zawodników osiąga te same czasy przejazdu, to przeprowadza się kolejne eliminacje aż do wyłonienia zwycięzcy.
Zwycięzcą zostaje zawodnik, który osiągnie jak najkrótszy czas.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.
3. PARKOWANIE KARTONOWE - PRÓBA PRECYZYJNEGO PARKOWANIA
Uczestnik konkurencji w jak najkrótszym czasie musi zaparkować pojazd (ze startu zatrzymanego) dotykając przednim zderzakiem kartonowych pudeł, na których umieszczono pustą butelkę plastykową typu PET. Parkowanie należy dokonać tak, aby butelka nie upadła. W razie upadku butelki należy wysiąść z auta i umieścić ją na pudle, wrócić za kierownicę i zatrzasnąć drzwi.
Gdyby się zdarzyło, ze dwóch lub więcej zawodników osiąga te same czasy przejazdu, to przeprowadza się kolejne eliminacje aż do wyłonienia zwycięzcy.
Konkurencja przeprowadzona zostanie z pomiarem czasu przejazdu.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.
4. JAZDA SPRAWNOŚCIOWA „PRZEJAZD ŻÓŁWIA”
Uczestnik konkurencji w jak najdłuższym czasie musi pokonać przejazd pojazdem z punktu A do punktu B.
Na dany sygnał startu, zawodnik ma obowiązek ruszenia z linii startowej jednocześnie sędziowie pomocniczy włączają stopery. Liczony jest czas przejechania pola startowego aż do osiągnięcia tylnym kołem linii mety. Obowiązkowo w czasie przejazdu musi być zachowany ruch ciągły. Nie może nastąpić zatrzymanie kół pojazdu.
Dla każdego zaistniałego zatrzymania odlicza się od czasu przejazdu pięć sekund.
Jeśli zatrzymanie trwa więcej niż trzy sekundy następuje dyskwalifikacja zawodnika.
Wykonanie więcej niż trzech zatrzymań także dyskwalifikuje zawodnika.
Gdyby się zdarzyło, ze dwóch lub więcej zawodników osiąga te same czasy przejazdu, to w pierwszej kolejności uwzględnia się liczbę zatrzymań, a w przypadkach wątpliwych przeprowadza się kolejne eliminacje aż do wyłonienia zwycięzcy.
Prawo interpretacji niniejszego regulaminu mają organizatorzy zawodów.
Konkurencja przeprowadzona zostanie z pomiarem czasu przejazdu.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.
.
WYBORY AUT ZLOTU
1. WYBORY AUT ZLOTU WEDŁUG KATEGORII
Najładniejsze Auto Zlotu w klasie aut firmowych:
a) Citroen
b) Peugeot
c) Renault
Wyboru aut zlotu w klasie aut firmowych dokonują trzy komisje jury.
Komisja nr 1 w skład, w której wchodzi pięciu posiadaczy samochodu marki Citroen.
Komisja nr 2 w skład, w której wchodzi pięciu posiadaczy samochodu marki Peugeot.
Komisja nr 3 w skład, w której wchodzi pięciu posiadaczy samochodu marki Renault.
Komisja nr 1 dokonuje wyboru Najładniejszego Auta Zlotu Renault
Komisja nr 2 dokonuje wyboru Najładniejszego Auta Zlotu Citroen
Komisja nr 3 dokonuje wyboru Najładniejszego Auta Zlotu Peugeot
2. WYBÓR AUTA ZLOTU
Następnie spośród trzech wybranych samochodów firmowych, czyli:
Najładniejsza „Cytrynka” Zlotu
Najładniejszy „Pug” Zlotu
Najładniejsza „Renia” Zlotu
Publiczność wybiera „Auto Zlotu”.
3. TOP TUNING CARS
Oceny pojazdów dokonywać będzie Jury w liczbie 15 osób złożonych z przedstawicieli wcześniej wybranych komisji.
Kryteria oceny Jury:
Najciekawiej Stuningowany Pojazd:
- wrażenie ogólne,
- jakość i dokładność przeprowadzonych prac,
- nakład pracy,
- innowacyjność,
- funkcjonalność i bezpieczeństwo.
4. CAR AUDIO - NAJLEPSZA ZABUDOWA CAR-AUDIO ZLOTU
Konkurs na najbardziej wysmakowany zestaw Car Audio połączony z prezentacją możliwości.
NAGRODY
1. Najładniejsze Auto Zlotu – Puchar
2. Najładniejszy samochód według marki
- Citroen – Puchar + 20 litrów paliwa
- Peugeot – Puchar + 20 litrów paliwa
- Renault – Puchar + 20 litrów paliwa
3. Najładniej Stuningowane Auto Zlotu
– Puchar + Zestaw Gadzetów
4. Najładniejsza zabudowa CAR AUDIO
- Puchar + Zestaw Gadżetów
5. Rzut Opona
I – Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów
6. Jazda Sprawnościowa „Slalom Gigant”
I - Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów
7. Parkowanie Kartonowe
I - Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów
8. Przejazd Żółwia
I - Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów
Wśród wszystkich właścicieli samochodów, które wjadą na plac zlotu i otrzymają numer startowy zostaną rozlosowane Nagrody: Zestaw Satelitarny i Akumulator.
Sponsorzy:
Paliwa i Produkty Naftowe – http://www.paliwa-sj.pl
Globo – http://www.globo.com.pl
Jenox Akumulatory – http://www.jenox.com.pl
KONKURENCJE
1. RZUT OPONĄ
Zawodnik rzuca oponą samochodową jak najdalej z linii rzutu.
Dokonany jest pomiar rzutu w metrach w linii prostej od miejsca rzutu do miejsca lądowania opony. ZwycięscĄ zostaje zawodnik, który osiągnie jak najdalszy wynik rzutu.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.
2. JAZDA SPRAWNOŚCIOWA „SLALOM GIGANT"
Slalom pomiędzy pachołkami z kubkiem wody trzymanym w ręce za oknem pojazdu.
Konkurencja przeprowadzona zostanie z pomiarem czasu przejazdu.
Gdyby się zdarzyło, ze dwóch lub więcej zawodników osiąga te same czasy przejazdu, to przeprowadza się kolejne eliminacje aż do wyłonienia zwycięzcy.
Zwycięzcą zostaje zawodnik, który osiągnie jak najkrótszy czas.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.
3. PARKOWANIE KARTONOWE - PRÓBA PRECYZYJNEGO PARKOWANIA
Uczestnik konkurencji w jak najkrótszym czasie musi zaparkować pojazd (ze startu zatrzymanego) dotykając przednim zderzakiem kartonowych pudeł, na których umieszczono pustą butelkę plastykową typu PET. Parkowanie należy dokonać tak, aby butelka nie upadła. W razie upadku butelki należy wysiąść z auta i umieścić ją na pudle, wrócić za kierownicę i zatrzasnąć drzwi.
Gdyby się zdarzyło, ze dwóch lub więcej zawodników osiąga te same czasy przejazdu, to przeprowadza się kolejne eliminacje aż do wyłonienia zwycięzcy.
Konkurencja przeprowadzona zostanie z pomiarem czasu przejazdu.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.
4. JAZDA SPRAWNOŚCIOWA „PRZEJAZD ŻÓŁWIA”
Uczestnik konkurencji w jak najdłuższym czasie musi pokonać przejazd pojazdem z punktu A do punktu B.
Na dany sygnał startu, zawodnik ma obowiązek ruszenia z linii startowej jednocześnie sędziowie pomocniczy włączają stopery. Liczony jest czas przejechania pola startowego aż do osiągnięcia tylnym kołem linii mety. Obowiązkowo w czasie przejazdu musi być zachowany ruch ciągły. Nie może nastąpić zatrzymanie kół pojazdu.
Dla każdego zaistniałego zatrzymania odlicza się od czasu przejazdu pięć sekund.
Jeśli zatrzymanie trwa więcej niż trzy sekundy następuje dyskwalifikacja zawodnika.
Wykonanie więcej niż trzech zatrzymań także dyskwalifikuje zawodnika.
Gdyby się zdarzyło, ze dwóch lub więcej zawodników osiąga te same czasy przejazdu, to w pierwszej kolejności uwzględnia się liczbę zatrzymań, a w przypadkach wątpliwych przeprowadza się kolejne eliminacje aż do wyłonienia zwycięzcy.
Prawo interpretacji niniejszego regulaminu mają organizatorzy zawodów.
Konkurencja przeprowadzona zostanie z pomiarem czasu przejazdu.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.
.
WYBORY AUT ZLOTU
1. WYBORY AUT ZLOTU WEDŁUG KATEGORII
Najładniejsze Auto Zlotu w klasie aut firmowych:
a) Citroen
b) Peugeot
c) Renault
Wyboru aut zlotu w klasie aut firmowych dokonują trzy komisje jury.
Komisja nr 1 w skład, w której wchodzi pięciu posiadaczy samochodu marki Citroen.
Komisja nr 2 w skład, w której wchodzi pięciu posiadaczy samochodu marki Peugeot.
Komisja nr 3 w skład, w której wchodzi pięciu posiadaczy samochodu marki Renault.
Komisja nr 1 dokonuje wyboru Najładniejszego Auta Zlotu Renault
Komisja nr 2 dokonuje wyboru Najładniejszego Auta Zlotu Citroen
Komisja nr 3 dokonuje wyboru Najładniejszego Auta Zlotu Peugeot
2. WYBÓR AUTA ZLOTU
Następnie spośród trzech wybranych samochodów firmowych, czyli:
Najładniejsza „Cytrynka” Zlotu
Najładniejszy „Pug” Zlotu
Najładniejsza „Renia” Zlotu
Publiczność wybiera „Auto Zlotu”.
3. TOP TUNING CARS
Oceny pojazdów dokonywać będzie Jury w liczbie 15 osób złożonych z przedstawicieli wcześniej wybranych komisji.
Kryteria oceny Jury:
Najciekawiej Stuningowany Pojazd:
- wrażenie ogólne,
- jakość i dokładność przeprowadzonych prac,
- nakład pracy,
- innowacyjność,
- funkcjonalność i bezpieczeństwo.
4. CAR AUDIO - NAJLEPSZA ZABUDOWA CAR-AUDIO ZLOTU
Konkurs na najbardziej wysmakowany zestaw Car Audio połączony z prezentacją możliwości.
NAGRODY
1. Najładniejsze Auto Zlotu – Puchar
2. Najładniejszy samochód według marki
- Citroen – Puchar + 20 litrów paliwa
- Peugeot – Puchar + 20 litrów paliwa
- Renault – Puchar + 20 litrów paliwa
3. Najładniej Stuningowane Auto Zlotu
– Puchar + Zestaw Gadzetów
4. Najładniejsza zabudowa CAR AUDIO
- Puchar + Zestaw Gadżetów
5. Rzut Opona
I – Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów
6. Jazda Sprawnościowa „Slalom Gigant”
I - Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów
7. Parkowanie Kartonowe
I - Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów
8. Przejazd Żółwia
I - Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów
Wśród wszystkich właścicieli samochodów, które wjadą na plac zlotu i otrzymają numer startowy zostaną rozlosowane Nagrody: Zestaw Satelitarny i Akumulator.
Sponsorzy:
Paliwa i Produkty Naftowe – http://www.paliwa-sj.pl
Globo – http://www.globo.com.pl
Jenox Akumulatory – http://www.jenox.com.pl
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
i po zlocie, frekwencja klubowa: 1 sztuka, ogolem peugeotow: 4 sztuki (moj i trzy 406stki) za to od cholery renowek i cytryn. niestety nie mialem aparatu (zapomnialem) za to jednej fotce sie zalapalem =] zlot b. udany, z checia pisze sie na kolejny w takim wydaniu, najlepiej za pol roku, a nie za rok =]
sprzedany
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
http://www.youtube.com/watch?v=BbKYLrvjE7M
to dalo mi 3 miejsce, szkoda ze nie mam wspomagania =] moze byloby o 0.4s lepiej i wskoczylbym na 2
to dalo mi 3 miejsce, szkoda ze nie mam wspomagania =] moze byloby o 0.4s lepiej i wskoczylbym na 2
sprzedany
Szkoda ze tylko jeden rodzynek 205 zawitał na zlot.
Ogolnie najmniej było Peugeotow tylko 5 sztuk a wszystkich załóg które wjechały na plac imprezy odnotowano 78 z numerami porzadkowymi + killkanascie aut gapiow
Zlot zaliczylo okolo 200 osob
impreza przednia
Na imprezę zjechały samochody klubowiczów z całego regionu, ale na placu można było dostrzec samochody z Poznania, Zielonej Góry, Nowej Soli a także jednego uczestnika który przebył swoim Renault 25 700km z Lublina!!!
Najliczniejsze grupy przedstawicieli uczestniczących w zlocie to:
Renault Laguna Klub Polska
Renault 25 FanKlub Superlimuzyn
Renault 19 Klub
Renault 5
Klub Cytrynki Reprezentowany w większości przez Szczecińską Frakcję „Fantomas”
Peugeot Klub Polska
A także wiele innych francuskich autek niezrzeszonych pod skrzydłami klubów.
Przekrój aut, które brały udział w zlocie był przeróżny od starszych zadbanych modeli R25 Bpów po nowe C5, Laguny, 406 i inne francuskie wozy
Na placu można było także zauważyć samochody nie francuskie.
Na placu można było podziwiać także Samochody Tuningowe poddane większym lub mniejszym modyfikacjom. Najwięcej uwagi przyciągał samochód marki Renault Traffic „Red Crazy” kolegi Dzikiego zdobywca wielu zawodów Car Audio.
Impreza rozpoczęła się od konkurencji „Rzut Oponą”. Rywalizacja była tak zacięta, że trzeba było przeprowadzić dogrywkę, aby wyłonić zwycięzcę.
Oto wyniki tej konkurencji:
1. Krzysztof Marczak Renault Clio Zielona Góra
2. Wojciech Kozłowski Citroen Poznań
3. Paweł Osóch Renault 5 Ostrowice
Na zlocie nie zabrakło także konkurencji „sprawnościowych”. Kilkunastu zawodników rywalizowało w niedzielny dzień w jeździe na czas „Slalom Gigant”.
Najlepsze czasy przejazdu osiągnęli;
1. Andrzej „Majk” Kulpa Citroen Xsantia Szczecin 19,86 sek.
2. Grzegorz Drozdowski Citroen „Yaris” Kołobrzeg 20,12 sek.
3. Przemysław Kowalski Hyunday sCoupe Stargard Szcz. 21,13 sek.
Najwięcej emocji wzbudziła wśród wszystkich uczestników zlotu konkurencja „Parkowanie Kartonowe”
Najlepsze wyniki w tej zabawie zdobyli:
1. Marcin Jankowski Citroen ZX Kołobrzeg 14,72 sek.
2. Grzegorz Drozdowski Citroen „Yaris” Kołobrzeg 18,12 sek.
3. Konrad Pietrucha Peugeot 205 Szczecin 18,53 sek.
Ostatnią konkurencją sprawnościową zlotu był „Przejazd Żółwia”
Zawodnik musiał pokonać w jak najdłuższym czasie przejazd z punktu A do punktu B
Najdłuższym przejazdem popisali się:
1. Kamil Pauk Citroen Xantia Kołobrzeg 6,29 min.
2. Radosław Gawroński Citroen Xantia Stargard Szcz. 6,19 min.
3. Tomasz Boguta Renault 25 Lublin 5,14 min.
Wszyscy, którzy zajęli miejsca od 1-3 otrzymali zestawy gadżetów.
Następnie przeprowadzono wybory Aut Zlotu. .
W pierwszej kolejności dokonano wyboru Najładniejszego Auta zlotu w klasie samochodów Firmowych Przeprowadzony przez trzy komisje Jury.
Komisja nr 1 w skład, której wchodzili włascieciele samochodów marki Citroen dokonała wyboru Najładniejszej „Reni” Zlotu. Tytuł ten zdobył
Artur Figlewicz Renault 25 Koszalin
Komisja nr 2 w skład, której wchodzili włascieciele samochodów marki Peugeot dokonała wyboru Najładniejszej „Cytrynki” Zlotu Tytuł ten zdobył
Marcin Jankowski Citroen ZX Kołobrzeg
Komisja nr 3 w skład, której wchodzili włascieciele samochodów marki Renault dokonała wyboru Najładniejszego „Pug’a” Zlotu Tytuł ten zdobył:
Damian Kaczmarek Peugeot 406 Zielona Góra
Zwycięscy otrzymali puchary a także nagrodę w postaci 20 litrów Paliwa.
Na imprezie dokonano także wyboru
Najładniej Stuningowanego samochodu Zlotu Tytuł ten przypadł
Patrykowi Jurasowi Citroen Sara Szczecin
Oraz Najlepszej zabudowy Car Audio Tutaj bezapelacyjne zwycięzcĄ został
Grzegorz Kowalówka Renault Traffic Szczecin
Zwycięscy tych dwóch kategorii otrzymali puchary a także zestawy gadżetów.
Wśród wszystkich pięciu zwycięzców publiczność dokonała wyboru auta zlotu „Najlepszy z Najlepszych”
Puchar Auta Zlotu Otrzymał
Artur Figlewicz Renault 25 Koszalin
Imprezę zakończyło losowanie nagród wśród wszystkich uczestników zlotu
Nagrodę Główna zestaw satelitarny wylosował:
Kamil Pauk Citroen Xsantia Kołobrzeg
A nagrodę pocieszenia akumulator wylosował
Jacek Juszko Renault 25 Kołobrzeg
Myślę ze za rok spotkamy się na drugiej edycji Frencz Daya tylko już jako zlot ogólnopolski.
Oto galeria zdjec:
http://picasaweb.google.pl/russec/FrenchDay2007
I kilka filmikow ze zlotu:
http://www.youtube.com/profile?user=pilarLaguna
Ogolnie najmniej było Peugeotow tylko 5 sztuk a wszystkich załóg które wjechały na plac imprezy odnotowano 78 z numerami porzadkowymi + killkanascie aut gapiow
Zlot zaliczylo okolo 200 osob
impreza przednia
Na imprezę zjechały samochody klubowiczów z całego regionu, ale na placu można było dostrzec samochody z Poznania, Zielonej Góry, Nowej Soli a także jednego uczestnika który przebył swoim Renault 25 700km z Lublina!!!
Najliczniejsze grupy przedstawicieli uczestniczących w zlocie to:
Renault Laguna Klub Polska
Renault 25 FanKlub Superlimuzyn
Renault 19 Klub
Renault 5
Klub Cytrynki Reprezentowany w większości przez Szczecińską Frakcję „Fantomas”
Peugeot Klub Polska
A także wiele innych francuskich autek niezrzeszonych pod skrzydłami klubów.
Przekrój aut, które brały udział w zlocie był przeróżny od starszych zadbanych modeli R25 Bpów po nowe C5, Laguny, 406 i inne francuskie wozy
Na placu można było także zauważyć samochody nie francuskie.
Na placu można było podziwiać także Samochody Tuningowe poddane większym lub mniejszym modyfikacjom. Najwięcej uwagi przyciągał samochód marki Renault Traffic „Red Crazy” kolegi Dzikiego zdobywca wielu zawodów Car Audio.
Impreza rozpoczęła się od konkurencji „Rzut Oponą”. Rywalizacja była tak zacięta, że trzeba było przeprowadzić dogrywkę, aby wyłonić zwycięzcę.
Oto wyniki tej konkurencji:
1. Krzysztof Marczak Renault Clio Zielona Góra
2. Wojciech Kozłowski Citroen Poznań
3. Paweł Osóch Renault 5 Ostrowice
Na zlocie nie zabrakło także konkurencji „sprawnościowych”. Kilkunastu zawodników rywalizowało w niedzielny dzień w jeździe na czas „Slalom Gigant”.
Najlepsze czasy przejazdu osiągnęli;
1. Andrzej „Majk” Kulpa Citroen Xsantia Szczecin 19,86 sek.
2. Grzegorz Drozdowski Citroen „Yaris” Kołobrzeg 20,12 sek.
3. Przemysław Kowalski Hyunday sCoupe Stargard Szcz. 21,13 sek.
Najwięcej emocji wzbudziła wśród wszystkich uczestników zlotu konkurencja „Parkowanie Kartonowe”
Najlepsze wyniki w tej zabawie zdobyli:
1. Marcin Jankowski Citroen ZX Kołobrzeg 14,72 sek.
2. Grzegorz Drozdowski Citroen „Yaris” Kołobrzeg 18,12 sek.
3. Konrad Pietrucha Peugeot 205 Szczecin 18,53 sek.
Ostatnią konkurencją sprawnościową zlotu był „Przejazd Żółwia”
Zawodnik musiał pokonać w jak najdłuższym czasie przejazd z punktu A do punktu B
Najdłuższym przejazdem popisali się:
1. Kamil Pauk Citroen Xantia Kołobrzeg 6,29 min.
2. Radosław Gawroński Citroen Xantia Stargard Szcz. 6,19 min.
3. Tomasz Boguta Renault 25 Lublin 5,14 min.
Wszyscy, którzy zajęli miejsca od 1-3 otrzymali zestawy gadżetów.
Następnie przeprowadzono wybory Aut Zlotu. .
W pierwszej kolejności dokonano wyboru Najładniejszego Auta zlotu w klasie samochodów Firmowych Przeprowadzony przez trzy komisje Jury.
Komisja nr 1 w skład, której wchodzili włascieciele samochodów marki Citroen dokonała wyboru Najładniejszej „Reni” Zlotu. Tytuł ten zdobył
Artur Figlewicz Renault 25 Koszalin
Komisja nr 2 w skład, której wchodzili włascieciele samochodów marki Peugeot dokonała wyboru Najładniejszej „Cytrynki” Zlotu Tytuł ten zdobył
Marcin Jankowski Citroen ZX Kołobrzeg
Komisja nr 3 w skład, której wchodzili włascieciele samochodów marki Renault dokonała wyboru Najładniejszego „Pug’a” Zlotu Tytuł ten zdobył:
Damian Kaczmarek Peugeot 406 Zielona Góra
Zwycięscy otrzymali puchary a także nagrodę w postaci 20 litrów Paliwa.
Na imprezie dokonano także wyboru
Najładniej Stuningowanego samochodu Zlotu Tytuł ten przypadł
Patrykowi Jurasowi Citroen Sara Szczecin
Oraz Najlepszej zabudowy Car Audio Tutaj bezapelacyjne zwycięzcĄ został
Grzegorz Kowalówka Renault Traffic Szczecin
Zwycięscy tych dwóch kategorii otrzymali puchary a także zestawy gadżetów.
Wśród wszystkich pięciu zwycięzców publiczność dokonała wyboru auta zlotu „Najlepszy z Najlepszych”
Puchar Auta Zlotu Otrzymał
Artur Figlewicz Renault 25 Koszalin
Imprezę zakończyło losowanie nagród wśród wszystkich uczestników zlotu
Nagrodę Główna zestaw satelitarny wylosował:
Kamil Pauk Citroen Xsantia Kołobrzeg
A nagrodę pocieszenia akumulator wylosował
Jacek Juszko Renault 25 Kołobrzeg
Myślę ze za rok spotkamy się na drugiej edycji Frencz Daya tylko już jako zlot ogólnopolski.
Oto galeria zdjec:
http://picasaweb.google.pl/russec/FrenchDay2007
I kilka filmikow ze zlotu:
http://www.youtube.com/profile?user=pilarLaguna