Obniżanie
Obniżanie
Mam zamiar obniżyć mojego Puga o jakieś 30, 35mm. W związku z tym mam kilka pytań. Jakie najlepiej kupić sprężyny?? Zaznaczam, że szukam czegoś stosunkowo niedrogiego i jednocześnie takiego żebym się nie zabił, również dodam, że auto nie jest i nie będzie w jakiś tam sposób super ekstremalnie wykorzystywane. Kolejną rzeczą są amortyzatory. Czy muszę je wymieniać?? Bo słyszałem, że jeśli seryjne nie ciekną to wtedy nie ma takiej potrzeby. No i rzecz ostatnia. Z tyłu mam założone (przymusowo) dystanse 10mm bez rantu czyli koła są osadzone na śrubach (twardość śrub 10.9). Czy jeśli obniże tył auta (belka) to będę musiał kupować dystanse z rantem (a co za tym idzie będą one zapewne szersze) czy te które teraz mam wystarczą i auto mi się nie rozkraczy?? Mam tu na myśli fakt czy same śruby podołają utwardzeniu zawieszenia, które, jak sądze, łączy się z jego obniżeniem.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc i ewentualne porady.
Prosiłbym również żeby to były odpowiedzi konkretne, a nie czat zamiast posta :-p
Będę wdzięczny za wszelką pomoc i ewentualne porady.
Prosiłbym również żeby to były odpowiedzi konkretne, a nie czat zamiast posta :-p
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
moze komplet od GTI, ktoś miał do sprzedania
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Z tylu jak obnizysz to nie utwardzisz... bo tam sa drazki skretne.
Z przodu polecam jakies sprezyny renomowanej firmy jak Eibach czy OMP - nie sa drogie a sa porzadne.
Co do dystansow, to niezly kozak jestes Ja bym bez pierscienia osadzajacego nie jezdzil wogole... no chyba ze tylko bujasz sie po miesie i nie przekraczasz 60km/h....
Sruby na pewno ci zetnie... kwestia tylko czasu... lub tego jak duza bedzie dziura w ktora wpadniesz... w dodatko na pewno nigdy dobrze nie wywazysz kol.. poniewaz na srubach nie zamontujesz kola idealnie centralnie...
Z przodu polecam jakies sprezyny renomowanej firmy jak Eibach czy OMP - nie sa drogie a sa porzadne.
Co do dystansow, to niezly kozak jestes Ja bym bez pierscienia osadzajacego nie jezdzil wogole... no chyba ze tylko bujasz sie po miesie i nie przekraczasz 60km/h....
Sruby na pewno ci zetnie... kwestia tylko czasu... lub tego jak duza bedzie dziura w ktora wpadniesz... w dodatko na pewno nigdy dobrze nie wywazysz kol.. poniewaz na srubach nie zamontujesz kola idealnie centralnie...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
jak dotąd żyje czyli już wiem, żeby dystanse kupić z osadzeniem. jednak apropo tyłu to czy nie będzie mi na dziurach wtedy koło walić w nadkole?? aha i jeszcze jeśli chodzi o te dystanse to powiedzieli mi, że jeżeli nie będę auta katował czyli jeździł hmm.... normalnie to nic nie powinno się stać, ale na wszelki wypadek poszukam czegoś z rantem
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja juz kiedys podawalem tutaj info o sklepie gdzie sa one po 35zl/sztuke .... na pewno duzo taniej niz rechabilitacja po wypadku (np. dachowaniu), czy tez na pewno taniej niz remont uszkodzonego autka.
Jezdzac spokojnie moze byc, sa to mocne sruby, ale pamietaj ze im twardsza sruba to tym wieksze prawdopodobienstwo ze ona poprostu PEKNIE... ale 10,9 to dobre sruby jak na sruby do kol.
Ale pamietaj ze nasze drogi sa dziurawe, a kola przenosza duze obciazenia, wiec lepiej poszukaj normalnych dystansow.
A jezeli nie chcesz aby kolo o nadkole udezalo, to zaloz miedzy belke a wahacz gumowy odbojnik, ktory ograniczy skok tylnego kola ... zamias opona o nadkole bedzie udezal wahacz o gume.
Jezdzac spokojnie moze byc, sa to mocne sruby, ale pamietaj ze im twardsza sruba to tym wieksze prawdopodobienstwo ze ona poprostu PEKNIE... ale 10,9 to dobre sruby jak na sruby do kol.
Ale pamietaj ze nasze drogi sa dziurawe, a kola przenosza duze obciazenia, wiec lepiej poszukaj normalnych dystansow.
A jezeli nie chcesz aby kolo o nadkole udezalo, to zaloz miedzy belke a wahacz gumowy odbojnik, ktory ograniczy skok tylnego kola ... zamias opona o nadkole bedzie udezal wahacz o gume.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
dystanse z rantem zaczynają się dopiero od 20mm natomiast co do samej mojej jazdy to nie wariuje tym autem w sensie driftu, jakiegoś kręcenia bączków i innych bzdetów, a po mieście zazwyczaj śmigam 60 do 80km/h dopiero poza miastem jeżdżę szybciej, swoją drogą byłbym wdzięczny jakbyś mógł ten adres jeszcze raz podać
jeśli chodzi o sprężyny to będę zamawiał czerwone Enzo obniżające o 35mm bo nie sa drogie i mają wszystkie potrzebne atesty
jeśli chodzi o sprężyny to będę zamawiał czerwone Enzo obniżające o 35mm bo nie sa drogie i mają wszystkie potrzebne atesty
- TOMBIKE
- Uzalezniony
- Posty: 644
- Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
no nie zgodze sie, ja mam z tej firmy co mówi kaktus i mam z rantem o grubosci 17mm, dałem 100zł + transport za kpl, bezpośrednio od producenta, facet sie wygadał bo myslał ze ja jestem z jakiegoś sklepu tuningowego z gdanska, podobno zaopatrują wiele takich sklepów których marża jak widać to czasem nawet i 100%
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nie mam tego adresu Ale gdzies na forum go zapodawalem kiedys... musisz poszukac... ale nie pamietam gdzie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora