Witam... mam taki problem - wszak nie chodzi o Peugeota tylko auto znajomego Matiz 900ccm (ale zasada działania silnika jest taka sama). Problem jest taki ze nieraz po jakiejs trasie gasi sie auto i np chce sie go odpalic znowu po ok 5 minutach to auto kręci ale nie chce zaskoczyc, ale na pycha zaskakuje... nie ma juz pojecia co to moze byc... znajomy boi sie go dawac do warsztatu bo tam zaraz cos wymyślą ze poł auta jest do wymiany... pomóżcie z góry dzieki
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
prawdopodobnie dlatego, ze sa wyzsze obroty i sie tak nie zalewa, a co do cewki imodulu, to wtedy raczej by gasl, wiec problemy bylyby nie tylko z rozruchem, no ale wykluczyc nie mozna.
pytam dlatego bo w Etzodzie jest opisany jak sparwdzic i itd czujnik temeperatury cieczy chłodzącej a czujnik tem silnika nie ma... ale przeciez to to samo jest (ta sama ciecz tam płynie)
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
Dołączam się do pytania o problem z odpalaniem. Tyle że ja mam 205 1.4 gaźnik (leżak) i problem nie jest aż tak duży (nie muszę pchać) ale ciepły silnik zawsze trudniej u mnie odpalić. Czy to też czujnik?
w gazniku jakies czujniki wogole są? <co?> i pytanie do Banity jescze jedno: jezeli by ten czujnik temp silnika byl spieprzony to wskaznik temp w kabinie powninien zle pokazywac co nie?
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu