pytanie o dolot powietrza.
- Heler
 - Junior
 - Posty: 299
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
 - Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
 - Numer Gadu-gadu: 975861
 - Lokalizacja: Kielce
 
pytanie o dolot powietrza.
Zalozylem wlasnie stozek i okazuje sie ze autko na gazie dostaje za duzo powietrze(uboga mieszanka) i teraz moje pytanie. Filtr jest w miejscu standartowego, silnik TU1. Czy jesli wydluze dolot i ustawie filtr troche dalej to silnik bedzie dostawal mniej powietrza czy moze zmienic filtr na mniejszy? Nie dobieralem go sam, dostalem w prezencie i zalozylem 
 Co teraz zrobic? Gaz wyregulowany najlepiej jak sie dalo ale i tak nadal jest zbyt uboga mieszanka.Pomocy.
			
			
									
						
							Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI 
			
						- Heler
 - Junior
 - Posty: 299
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
 - Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
 - Numer Gadu-gadu: 975861
 - Lokalizacja: Kielce
 
Dzieki Aule.No wlasnie widze.Dzieki bardzo. Ja mam filtr w tej chwili w miejscu zwyklego i daje mi za duzo powietrza. Przeniose filtr w to miejsce gdzie Ty go masz i pojade znow na regulacje 
 zobaczymy coz tego wyjdzie 
 W kazdym badz razie... bede z nim walczy i sie szybko nie poddam 
 za fajny dzwiek silnik wydaje zeby rezygnowac ze stozka;)
			
			
									
						
							Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI 
			
						- 
				CykCyrykCyk
 - Junior
 - Posty: 109
 - Rejestracja: 01 lut czw, 2007 10:10 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Cz-wa.
 
- Heler
 - Junior
 - Posty: 299
 - Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
 - Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
 - Numer Gadu-gadu: 975861
 - Lokalizacja: Kielce
 
Chodzi o to ze szarpie. Powyzej 60 km/h szarpie, jakby niechcial jechac szybciej. Zdefiniowalismy to z moim zaprzyjaznionym mechanikiem ze poprostu dostaje za duzo powietrza a za malo gazu. Parownik ustawiony na maksa.
			
			
									
						
							Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI 
			
						- kubas
 - Maniak
 - Posty: 1183
 - Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
 - Posiadany PUG: rallye
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
aule albo mi sie wydaje albo na http://www.aule.205.pl/photos/1350/ul25f8lb.jpg tym foto widze dwa filtry stozek i standardowy czy mi sie tylko wydaje ?:D
			
			
									
						
										
						- aule
 - Uzalezniony
 - Posty: 611
 - Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
 - Posiadany PUG: 205 1,4
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
To może byc cos innego ale próbować z filtrem nie zaszkodzi.Heler pisze:Chodzi o to ze szarpie. Powyzej 60 km/h szarpie, jakby niechcial jechac szybciej. Zdefiniowalismy to z moim zaprzyjaznionym mechanikiem ze poprostu dostaje za duzo powietrza a za malo gazu. Parownik ustawiony na maksa.
Puszka z oryginalnym jest pusta. Zostawione dla stabilności rury miedzy gaźnikiem a puszką.kubas pisze:aule albo mi sie wydaje albo na http://www.aule.205.pl/photos/1350/ul25f8lb.jpg tym foto widze dwa filtry stozek i standardowy czy mi sie tylko wydaje ?
- 
				CykCyrykCyk
 - Junior
 - Posty: 109
 - Rejestracja: 01 lut czw, 2007 10:10 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Cz-wa.
 
- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
przy okazji masz gasboxaule pisze:Puszka z oryginalnym jest pusta. Zostawione dla stabilności rury miedzy gaźnikiem a puszką.kubas pisze:aule albo mi sie wydaje albo na http://www.aule.205.pl/photos/1350/ul25f8lb.jpg tym foto widze dwa filtry stozek i standardowy czy mi sie tylko wydaje ?
- chainsaw
 - Nowicjusz
 - Posty: 85
 - Rejestracja: 16 cze pt, 2006 11:31 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
 
Panowie możecie poradzic jaki dobrać do 1.1 najlepiej żeby go do puszki wpasować w miejsce starego ??
http://moto.allegro.pl/18806_filtry.htm ... uy=0&pay=0
http://moto.allegro.pl/4152_pozostale_filtry.html
Linki do stożków na allegro,może się bedzie komuś chciało i coś poleci konkretnego
 
Dodano po 3 godzinach 28 minutach:
Myśle że nie warto zakładać nowego tematu,więc poradzcie,bądz jakiś inny :
Wydaje się ciekawy ze wzgledu na osłone stalową samego filtra
http://moto.allegro.pl/item189769401_sp ... lowej.html
http://moto.allegro.pl/item186951970_fi ... jacky.html
http://moto.allegro.pl/item186950009_fi ... chrom.html
Ogólnie licze tylko na fajne brzmienie i mam nadzieje że osiągi się nie pogorszą ,tak więc nie chce wydawać raczej więcej na sam filtr.Mam zamiar umieścić go w puszcze po straym filtrze,jeszcze nie pomierzyłem jakich rozmiarów musiał by być żeby się tam zmieścił,aha silnik 1.1 tak więc zbyt duży też być chyba nie może.
			
			
									
						
										
						http://moto.allegro.pl/18806_filtry.htm ... uy=0&pay=0
http://moto.allegro.pl/4152_pozostale_filtry.html
Linki do stożków na allegro,może się bedzie komuś chciało i coś poleci konkretnego
Dodano po 3 godzinach 28 minutach:
Myśle że nie warto zakładać nowego tematu,więc poradzcie,bądz jakiś inny :
Wydaje się ciekawy ze wzgledu na osłone stalową samego filtra
http://moto.allegro.pl/item189769401_sp ... lowej.html
http://moto.allegro.pl/item186951970_fi ... jacky.html
http://moto.allegro.pl/item186950009_fi ... chrom.html
Ogólnie licze tylko na fajne brzmienie i mam nadzieje że osiągi się nie pogorszą ,tak więc nie chce wydawać raczej więcej na sam filtr.Mam zamiar umieścić go w puszcze po straym filtrze,jeszcze nie pomierzyłem jakich rozmiarów musiał by być żeby się tam zmieścił,aha silnik 1.1 tak więc zbyt duży też być chyba nie może.
- JASIEK1
 - Junior
 - Posty: 140
 - Rejestracja: 21 sie pn, 2006 10:52 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: WARSZAWA
 
Im dłuzszy dolot tym większe podcisnienie w rurze ssącej - tym samym wyssie więcej gazu lub benzyny ( benzyny tylko w przypadku, jesli auto ma gażnik).
Mozna równiez zastosować jakąś zwężkę w dolocie - z dołu bedzie napewno fajnie jechał ale trzeba uważać bo może mu brakowac powietrza na wysokich obrotach albo zrobi takie podcisnienie, że bedzie ''pluł'' paliwem z wydeszku.
Jak dobrać długość dolotu ew. zwężkę ??? - metodą prób i doswiadczeń
 
Życzę miłej zabawy
			
			
									
						
										
						Mozna równiez zastosować jakąś zwężkę w dolocie - z dołu bedzie napewno fajnie jechał ale trzeba uważać bo może mu brakowac powietrza na wysokich obrotach albo zrobi takie podcisnienie, że bedzie ''pluł'' paliwem z wydeszku.
Jak dobrać długość dolotu ew. zwężkę ??? - metodą prób i doswiadczeń
Życzę miłej zabawy
- 
				borek_wpr
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Witam.
W temacie zasilania LPG proponuję w GOOGLACH
wyszukać i przeczytać
krótki_poemat_na_gazu_temat
Bardzo dobrze opisane przykłady instalacji wraz ze wzorami obliczeniowymi.
Dodano po 1 godzinach 19 minutach:
Poprawnie to
krótki poemat na gazu temat i dalej wybieramy ze strony artykuł zatytułowany /Szczególne podziękowanie dla żony EWY/
			
			
									
						
							W temacie zasilania LPG proponuję w GOOGLACH
wyszukać i przeczytać
krótki_poemat_na_gazu_temat
Bardzo dobrze opisane przykłady instalacji wraz ze wzorami obliczeniowymi.
Dodano po 1 godzinach 19 minutach:
Poprawnie to
krótki poemat na gazu temat i dalej wybieramy ze strony artykuł zatytułowany /Szczególne podziękowanie dla żony EWY/
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
			
						