ilu letni kupic? pomozcie!!!
ilu letni kupic? pomozcie!!!
witam wszystkich, mam pare pytan
po ostatniej przejazdzce subaru impreza ok 310 KM, 4,8 do 100 mam ochote sobie kupic jakies szybciutkie autko. slyszalem ze 205 z silnikiem 1,9gti ma do 100 7,5 a teraz pytanie.
ilu letnie kupic, widzialem ogloszenia ze za 14 000 mam juz z 93 roku, z przebiegiem wcale nie takim wielkim, w stanie nie do robienia
natomiast...
za 5000-7000 mam starsze, w stanie pewnie chu...
co z tym idzie - kupic nowsze i miec pewnosc ze troche nim jeszcze pojezdze czy kupic starsze, przykladowo za 7 tys. i drugie tyle wladowac w tuning silnika i inne duperele zeby mialo ok 5,5 do 100?
dzieki z gory za pomoc.
po ostatniej przejazdzce subaru impreza ok 310 KM, 4,8 do 100 mam ochote sobie kupic jakies szybciutkie autko. slyszalem ze 205 z silnikiem 1,9gti ma do 100 7,5 a teraz pytanie.
ilu letnie kupic, widzialem ogloszenia ze za 14 000 mam juz z 93 roku, z przebiegiem wcale nie takim wielkim, w stanie nie do robienia
natomiast...
za 5000-7000 mam starsze, w stanie pewnie chu...
co z tym idzie - kupic nowsze i miec pewnosc ze troche nim jeszcze pojezdze czy kupic starsze, przykladowo za 7 tys. i drugie tyle wladowac w tuning silnika i inne duperele zeby mialo ok 5,5 do 100?
dzieki z gory za pomoc.
Rocznik jest ważny , ale nie do końca .
Ważniejszy jest przebieg ( chociaż na licznik nie ma co patrzeć , wszyscy kręcą liczniki )
Jeżeli poprzednim właścicielem był stary dziadek który jeździl autem tylko do kościoła , to dobże . \
Z GTI jest tak że trudno znaleść auto z niedojechanym silnikiem ( jak ma sie tyle mocy to nikt nie jeżdzi powoli )
Aha , najlepiej jak auto jest świeżo sprowadzone z zachodu . Jak wiadomo nasze drogi zażynają zawieszenie .
Ważniejszy jest przebieg ( chociaż na licznik nie ma co patrzeć , wszyscy kręcą liczniki )
Jeżeli poprzednim właścicielem był stary dziadek który jeździl autem tylko do kościoła , to dobże . \
Z GTI jest tak że trudno znaleść auto z niedojechanym silnikiem ( jak ma sie tyle mocy to nikt nie jeżdzi powoli )
Aha , najlepiej jak auto jest świeżo sprowadzone z zachodu . Jak wiadomo nasze drogi zażynają zawieszenie .
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Dokładnie. Musisz naprawde uważać kupując 205 GTI w Polsce.Prawie każdy gnojek który ma to autko jeździ dość agresywnie Wiadomo. Kupuje to autko bo chce jeździć szybko. Ale uważaj. Radze ci poczekać do maja, jak wejdziemy do unii. Może będzie lepiej. A ja nie czekałem tylko do Niemiec pojechałem i kupiłem. 91 rocznik a autko cudo. Jak z salonu. Zero rdzy, siliczek czyściutki i wymiata. Przebieg 140 tyś. Sporo ?! niewiem to nie istotne. Wiem ze było warto.
PS> Nie płać więcej niż 14tyś
PS>Moja rada. Najlepiej kup 1994 rocznik,chociaż starsze tez mogą być w dobrym stanie. przejedz sie i ocen
PS> Nie płać więcej niż 14tyś
PS>Moja rada. Najlepiej kup 1994 rocznik,chociaż starsze tez mogą być w dobrym stanie. przejedz sie i ocen
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nasze drogi to zlo (niestety) rozbieralem nie jedno auto i nie jedna 205 na bialych tablicach...powiem jedno...zal...teraz tez jestem w trakcie rozbierania 205 GTI na bialych...poprostu zal mi to robic...poprostu wszystko co jest wyjmowane z tego auta to igielk,nowka sztuka z salonu...prawda jest taka ze i oni maja inne drogi,co nie niszczy auta dwa ze zupelnie inaczej te auta sa naprawiane...a nasi oczywiscie nie pozwalaja rejestrowac takiego auta w Polsce...choc niejednokrotnie jest ono w lepszym stanie tech. niz 3-4 letni polonez (tez ich juz pare widzialem i posiadalismy)
No super, a jak to się ma do tego topicu?maciaveli pisze:Mają lepsze drogi , ale za to u nas są fajniejsze laseczki
Wracająć do tematu: kramer nie wierz w to że kupisz GITa za te kilkanaście tysięcy PLN i już będziesz tylko śmigał. W taki samochód, jeśli ma przynajmniej kilka lat, zawsze trzeba włożyć najpierw trochę kasy. Można co najwyżej liczyć na to, że w nowszy wsadzi się jej tochę mniej. Ewentualnie świeżo sprowadzony z zagranicy, np. zaraz po TUVie i wtedy rzeczywiście masz igłę, bo tam nie ma przy przeglądach taryfy ulgowej. Tyle tylko że w świetle nowych przepisów jest to zupełnie nieopłacalne jak już ktoś napisał.
Jeśli chcesz naprawdę szybkiego GTI to lepiej kupić trochę starszy również ze względu na mocniejszy silnik (brak kata w serii) i często gorsze wyposażenie dodatkowe=mniejsza masa=jeszcze szybszy GIT
Pozdrawiam
Ex 205 GTi...