Słabe ciśnienie na czwartym cylindrze.

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Słabe ciśnienie na czwartym cylindrze.

Post autor: NMike »

Słuchajcie, mam PROBLEM.

Silnik jest złożony, a pierścienie powoli się 'doszczelniały' w trakcie spokojnej eksploatacji- około 3-4 tygodni jazdy.

Problem polega na tym, że w 1, 2 i 3 cylindrze ciśnienie się ustabilizowało na 11 koma 'coś'--> jak na razie, a 4 cylinder dalej ma 6 bar.
Nadmienię, że na wszystkich 4 cylindrach były wymieniane pierścienie, gładzie cylindrowe są w całkiem dobrym stanie.

Czy da się jakoś sprawdzić dokłądną przyczynę nieszczelności w 4 komorze spalania :?:

Możliwe, że przyczyną jest coś innego, ale nie wiem co... :!: :roll:
Ostatnio zmieniony 15 maja sob, 2004 4:20 pm przez NMike, łącznie zmieniany 1 raz.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
ZoNNk
Junior
Posty: 231
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: ZoNNk »

głowica?
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

jak nówka, tu jest wszystko na 100% idealnie zgrane.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

noo ciekaweeee,
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Może czeka mnie w wakacje ponowne rozkręcanie silnika.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

A uszczelka pod glowica??

Moze jednak ktorys z zaworow puszcza??

Jak mialem silnik rozebrany mogles pare stow wiecej wlozyc i mial bys nowe tuleje...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Tuleje są OK i nie było potrzeby ich ruszania, głowica była sprawdzana i jest wszystko OK, uszczelka również jest OK.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

to moze sie poprostu czepiasz :wink:
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No to nie wiem....

Jezeli wszystko jest ok to co jest nie tak? Bo 6 barow to zdecydowanie za malo...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

To pewnie pierścienie się żle ułożyły lub pękły :( Jeśli tak, to znowu trzeba będzie wymieniać i rozkręcać.

Kaktus, a jakie masz ciśnienie u siebie :?:


A moze ktoś chce sprzęgło i docisk od megane i peugeota 205, pierwszy przejechał 'parę' km, a drugi jest nowy.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jeszcze nie mierzylem...

Zmierze jak czasne 600km
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Nom, w sumie przejechałem nie więcej jak 50 km :lol: 8) Jeszcze jest szansa na uszczelnienie pierścieni-ale w zasadzie musiałby stać się cud :x
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hmm ale tak patrze na stara metryczke, i na starym silniku mialem:

12,5 na pierwszym
13 na drugim
13,3 (cos kolo tego - trudno odczytac) - na trzecim
12,5 na czwartym

Ale moze tam cos bylo nie tak z zaworami.. cholera wie.

Z tego co mi kiedys Grabek mowil to dobrze zrobiony silnik powinien miec 14 - 15
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ale tym sie nie sugeruj bo nie jestem pewien...

A jak docierales swoj silnik ??
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Normalnie, chodził, chodził, a zawory były robione w rybniku i już są dotarte, także tylko blok musiał popracować.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
ODPOWIEDZ