Słabe ciśnienie na czwartym cylindrze.
- NMike
- Uzalezniony
- Posty: 657
- Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
Słabe ciśnienie na czwartym cylindrze.
Słuchajcie, mam PROBLEM.
Silnik jest złożony, a pierścienie powoli się 'doszczelniały' w trakcie spokojnej eksploatacji- około 3-4 tygodni jazdy.
Problem polega na tym, że w 1, 2 i 3 cylindrze ciśnienie się ustabilizowało na 11 koma 'coś'--> jak na razie, a 4 cylinder dalej ma 6 bar.
Nadmienię, że na wszystkich 4 cylindrach były wymieniane pierścienie, gładzie cylindrowe są w całkiem dobrym stanie.
Czy da się jakoś sprawdzić dokłądną przyczynę nieszczelności w 4 komorze spalania
Możliwe, że przyczyną jest coś innego, ale nie wiem co...
Silnik jest złożony, a pierścienie powoli się 'doszczelniały' w trakcie spokojnej eksploatacji- około 3-4 tygodni jazdy.
Problem polega na tym, że w 1, 2 i 3 cylindrze ciśnienie się ustabilizowało na 11 koma 'coś'--> jak na razie, a 4 cylinder dalej ma 6 bar.
Nadmienię, że na wszystkich 4 cylindrach były wymieniane pierścienie, gładzie cylindrowe są w całkiem dobrym stanie.
Czy da się jakoś sprawdzić dokłądną przyczynę nieszczelności w 4 komorze spalania
Możliwe, że przyczyną jest coś innego, ale nie wiem co...
Ostatnio zmieniony 15 maja sob, 2004 4:20 pm przez NMike, łącznie zmieniany 1 raz.
Peugeot 205 1,6 GTi
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
A uszczelka pod glowica??
Moze jednak ktorys z zaworow puszcza??
Jak mialem silnik rozebrany mogles pare stow wiecej wlozyc i mial bys nowe tuleje...
Moze jednak ktorys z zaworow puszcza??
Jak mialem silnik rozebrany mogles pare stow wiecej wlozyc i mial bys nowe tuleje...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No to nie wiem....
Jezeli wszystko jest ok to co jest nie tak? Bo 6 barow to zdecydowanie za malo...
Jezeli wszystko jest ok to co jest nie tak? Bo 6 barow to zdecydowanie za malo...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jeszcze nie mierzylem...
Zmierze jak czasne 600km
Zmierze jak czasne 600km
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hmm ale tak patrze na stara metryczke, i na starym silniku mialem:
12,5 na pierwszym
13 na drugim
13,3 (cos kolo tego - trudno odczytac) - na trzecim
12,5 na czwartym
Ale moze tam cos bylo nie tak z zaworami.. cholera wie.
Z tego co mi kiedys Grabek mowil to dobrze zrobiony silnik powinien miec 14 - 15
12,5 na pierwszym
13 na drugim
13,3 (cos kolo tego - trudno odczytac) - na trzecim
12,5 na czwartym
Ale moze tam cos bylo nie tak z zaworami.. cholera wie.
Z tego co mi kiedys Grabek mowil to dobrze zrobiony silnik powinien miec 14 - 15
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ale tym sie nie sugeruj bo nie jestem pewien...
A jak docierales swoj silnik ??
A jak docierales swoj silnik ??
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora