Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 14 maja pn, 2007 4:48 pm
Fajnie, ale to jest 205 i w niej wyciecie kata bynajmniej nie odejmuje mocy
Archer
Junior
Posty: 300 Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: rawa vs wawa
Post
autor: Archer » 21 maja pn, 2007 1:16 pm
właśnie czy jest ktoś kto wywalił kata w pugu i czy były z tego powodu jakieś pozytywne zmiany >???
działanie kata po 17 latach jazdy jest raczej wątpliwe wiec moze warto go zastąpić jakąś gustowną rurką ??
cejot
Forum Admin
Posty: 3561 Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cejot » 21 maja pn, 2007 1:18 pm
ja niestety nie mam porównania, bo nabyłem auto już bez kata... jedynie z osłoną od kata
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 21 maja pn, 2007 1:33 pm
Ja wywalilem -jest lepiej, mam w garazu oryginal -jeszcze z logo PSA i ani zapchany ani popekany nie byl. -do ewentualnego ponownego montazu
Archer
Junior
Posty: 300 Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: rawa vs wawa
Post
autor: Archer » 22 maja wt, 2007 6:55 am
Banita to mówisz że czuć różnice na plus i twój kat niebył zapchany . ?
Z jakiego puga go wywaliłeś ??? Zauważłes jakieś negatywne różnice w zachowaniu bąka ??
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 22 maja wt, 2007 9:56 am
Bardziej sie grzeje wydech i jest glosniej - lan pojnt najn dzitiaj
Archer
Junior
Posty: 300 Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: rawa vs wawa
Post
autor: Archer » 22 maja wt, 2007 12:49 pm
jak przy dziurawym wydechu czy ciszej ???
A pozytywne skutki , warto wywalić z twojego punktu widzenia ?
a to co
" lan pojnt najn dzitiaj"
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 22 maja wt, 2007 1:05 pm
Zalezy w ktorym miejscu bylaby dziura w wydechu
Mi sie podoba.
a to 1.9 gti
Archer
Junior
Posty: 300 Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: rawa vs wawa
Post
autor: Archer » 22 maja wt, 2007 1:29 pm
heh nie zjażyłem
no w gti to tresz inne koniki biegają więc ma prawo być głośniej . Ciekawy jestem jak mój 1.4 XS zareagował by na takie zmiany , koników ma dużo mniej a w tym wieku tym bardziej pewnie już nie jeden konik zdechł wiec .. korci mnie ten kat
cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko)
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 22 maja wt, 2007 1:44 pm
Pytaj moraleza -on to robil, ja nie odczulem u niego zadnych zmian, ale nie jestem wrazliwy na takie male przeciazenia
. Slychac za to bylo fajny poglos z wydechu.
Dzolk oczywiscie, bo faktycznie byl bardziej elastyczny i wysokie obroty robily mu mniej problemow, ale duzej roznicy moim zdaniem nei bylo, wiec nie oczekuj nie wiadomo ile
Archer
Junior
Posty: 300 Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: rawa vs wawa
Post
autor: Archer » 22 maja wt, 2007 2:21 pm
wiem że cudów niema, ale w takim silniku każdy malutki kucyk jest to już coś
mozę jak już bede olej wymieniałi wejde pod niego to sprawdze czy mam jakąś rure do wstawienia zamiast kata
cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko)
aroslaw
Junior
Posty: 439 Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie
Post
autor: aroslaw » 22 maja wt, 2007 3:22 pm
ja sobie wywalilem kata bo sie kiedys zapchal i auto wogole nie chodzilo
odczucia no nie wiem bo przed wycieciem duzo nie jezdzilem.
co do dzwieku to tez nie powiem bo mam stozek i on tam daje tez dzwiek
cejot
Forum Admin
Posty: 3561 Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cejot » 22 maja wt, 2007 4:34 pm
ja ma XS 1.4i, nie mam kata i nie narzekam...
aroslaw
Junior
Posty: 439 Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie
Post
autor: aroslaw » 22 maja wt, 2007 4:57 pm
ja mam gaznik to zadnych sond nie ma itp
a jak sie wytnie kata w jakims wielopunkcie (mowie o megance) to cos sie bedzie dziac ??
bo w tej renowce kat sie pokruszyl i jak sie nagrzeje silnik to wydaje odglosy kat :/
jastom
Junior
Posty: 171 Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź
Post
autor: jastom » 30 maja śr, 2007 11:32 am
Czym w takim razie radzicie zastąpić kata w pugu 1.1. Czy np. gdzieś u tłumikarzy zrobią mi jakiś tłumik zastępujący kata. Cóż to jest wspominany tu tłumik przelotowy. Niechciałbym samej rury wstawiać, bo raczej głośniej bedzie. Co radzicie?
A może nie warto się bawić, bo koszty przerosna rzeczywiste korzyści?
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?