Każdy ma swój pogląd na te sprawe ale też są tacy co robili przkłądnki i tuning wiadomo że nie wszystko zawsze idzie po myśli nawet jeśli robi to ktoś doświadczony w temacie ( na tym forum znalazło by sie parau maniaków chyba
ech mieć takie 1.4 ale tak żeby miało 100 kucy, ale jak sie niema co się lubi ...
1.3 i 100 koni ??? na silniku puga ? kurde to żywotnośc silnika minimalna .
i modyfikacje duże.
A ktoś grzebał w TU 3m 1.4 ??? na gaźnikach ciągło to po 85 koni ale cofaie się do gaźnika to chyba nie na te czasy
Krzycho odezwij się skad to miałeś i i czy dużo roboty z przekłądką zestrojeniem itp a może ktoś inny wie ?
O Kubas widze w profilu że masz bąka podobnego do mojego tyle że mój zagazowany
A ja dopiero dzisiaj miałem swój pierwszy poważniejszy pojedynek, od początku do końca hehe Przeciwnikiem był Hyundai Coupe 2.7 V6. Do 130 km/h miałem przewage, a później zaczął mnie minimalnie dochodzić i przy 160 odpuściłem Miał ze 3 metry przewagi. Niedługo może zamieszcze filmik z tego sprintu
Brrr...To moze od razu z ciezarowkami polecam sie scigac... XM niezaleznie od wersji (poza Musketierem BiTurbo) to straszny mół jesli chodzi o przyspieszenia. Greenem (1,4 i jakies 68KM) totalnie zjezdzam 2,1TD - dogania mnie dopiero na czworce. Indiana (1,4 ale 75KM) mam jeszcze lepiej mimo 14" na kolach ;]
Brrr...To moze od razu z ciezarowkami polecam sie scigac... XM niezaleznie od wersji (poza Musketierem BiTurbo) to straszny mół jesli chodzi o przyspieszenia. Greenem (1,4 i jakies 68KM) totalnie zjezdzam 2,1TD - dogania mnie dopiero na czworce. Indiana (1,4 ale 75KM) mam jeszcze lepiej mimo 14" na kolach ;]
żartujesz! 3.0 V6 jest niewiele wolniejsze od gti nie mówiąc już o v-max!
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej