kilka różnych pytań!
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kilka różnych pytań!
1. Czy oryginalny zderzak z rolanda garrosa jest w takim zielonkawym odcieniu czy mi się tylko wydaje ?
2. Czy w 205-tkach były różne wzory przednich błotników i jaki jest w garrosie?
3. Jaki jest numer koloru garrosa?
4. Czy te siłowniki wraz z rurkami od regulacji świateł z kabiny można rozebrać (tzn. odłączyć od nich te rurki) czy spowoduje to nieodwracalne utracenie ciśnienia w tym układzie oraz jak one są mocowane do mocowania kierunku i lampy
5. Jak najprościej naprawić zawiasy w drzwiach?
2. Czy w 205-tkach były różne wzory przednich błotników i jaki jest w garrosie?
3. Jaki jest numer koloru garrosa?
4. Czy te siłowniki wraz z rurkami od regulacji świateł z kabiny można rozebrać (tzn. odłączyć od nich te rurki) czy spowoduje to nieodwracalne utracenie ciśnienia w tym układzie oraz jak one są mocowane do mocowania kierunku i lampy
5. Jak najprościej naprawić zawiasy w drzwiach?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
..., że Ty nie wiesz to ja wiemmi pisze:1. nie wiem
2. nie wiem
3. chyba milion, ale nie jestem pewien
4. nie wiem
5. chyba skutecznie, ale nie wiem
pozdrawiam
w pkt. 1, 2, 3, czekam na pomoc głównie właścicieli garrosów, w 4 i 5 może inni będą mogli pomóc
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Co do 1 - oryginalny zderzak (zderzak - nie podkladka) powinien byc czarny.
Co do 2 - byly zwykle i GTi. Banita uwaza, ze byly zwykle, GTi i " takie jak w XS". Wg mojego podzialu to Garros ma zwykle, a wg. Banity podzialu to "takie jak w XS"
Co do 3 - tego nie wie nikt Przeciez francuzy walily milion roznych kolorow do tej samej wersji.
Co do 4 - eee...?
Co do 5 - mozna kupic oryginalne trzpienie (nie sa drogie) ale w 9/10 przypadkach za duzo nie pomoga bo luz jest na samych zawiasach a nie "przetyczkach" ;] pewnie trzeba albo zbic te zawiasy czyms, albo sam nie wiem :/
Co do 2 - byly zwykle i GTi. Banita uwaza, ze byly zwykle, GTi i " takie jak w XS". Wg mojego podzialu to Garros ma zwykle, a wg. Banity podzialu to "takie jak w XS"
Co do 3 - tego nie wie nikt Przeciez francuzy walily milion roznych kolorow do tej samej wersji.
Co do 4 - eee...?
Co do 5 - mozna kupic oryginalne trzpienie (nie sa drogie) ale w 9/10 przypadkach za duzo nie pomoga bo luz jest na samych zawiasach a nie "przetyczkach" ;] pewnie trzeba albo zbic te zawiasy czyms, albo sam nie wiem :/
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
pozostały:
pkt. 2 : no to jaka jest różnica między zwykłym a XS?
pkt. 4 :
pkt. 5 : czy ktoś kupował same zawiasy i je wymieniał?
pkt. 2 : no to jaka jest różnica między zwykłym a XS?
pkt. 4 :
pkt. 5 : czy ktoś kupował same zawiasy i je wymieniał?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Ja nie widze zadnej :/ Banita za to mowi, ze od XSa byly bardziej wyciete(?!) Zapytaj sie go jak bedzie, bo wg mnie sa tylko dwa rodzaje ;]
Co do punktu 4 to w 405 znajomy ma takie sterowanie oczywiscie zepsute i jak je rozebral i zaniosl do sklepu to mu powiedzieli, ze juz za pozno skoro rozebral i ze to jest sprzedawane w komplecie. Jak mocowane jest, to nie mam pojecia. Rowniez nie mam pojecia jak to moze byc sprzedawane w komplecie. Nie wiem nawet jak bardzo sie taka instalacja rozni w 205 i 405.
Co do 5 to sobie przypomnialem,ze ojciec w 405 kupil nowe trzpienie i w zawiasy wrzucil takie tuleje, ktore z gory i z dolu zaklepal - duzo to pomoglo.
Co do punktu 4 to w 405 znajomy ma takie sterowanie oczywiscie zepsute i jak je rozebral i zaniosl do sklepu to mu powiedzieli, ze juz za pozno skoro rozebral i ze to jest sprzedawane w komplecie. Jak mocowane jest, to nie mam pojecia. Rowniez nie mam pojecia jak to moze byc sprzedawane w komplecie. Nie wiem nawet jak bardzo sie taka instalacja rozni w 205 i 405.
Co do 5 to sobie przypomnialem,ze ojciec w 405 kupil nowe trzpienie i w zawiasy wrzucil takie tuleje, ktore z gory i z dolu zaklepal - duzo to pomoglo.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
co do pkt. 1 to nie wiem o co chodzi ale mój brat ma (miał) zderzaki czarne ale z takim zielonym odcieniem i myślałem, że może takie są oryginalne ale może były kiedyś pociągnięte jakąś zieloną pastą i tak zostało
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Odpowiadam na 4 pkt.
Siłowniki hydrauliki świateł są nierozbieralne.Demontaż rurek jest możliwy. Prawdopodobnie i tak nie ma w nich ciśnienia.Układ jest możliwy do naprawienia (czytaj mój post -naprawa hydrauliki świateł. wskaźnik poziomu)
Tam podałem link gdzie znajdziesz pełny opis naprawy. Siłowniki są mocowane w obudowach kierunkowskazów na lekki wcisk z jednoczesnym obrotem o 1/4. Inaczej - siłownik ma pierścień tworzący koło zębate o trzech zębach.Podstawa lampy posiada otwór z trzema wycięciami. Wkładamy siłownik w otwór ,dociskamy podkładkę sprężystą na siłowniku i obracamy o
o 90 st. Z siłownika wystaje tłoczysko które kulistą częścią wciśnięte jest w dźwignię -(huśtawka stojąca na ziemi tyle że do góry nogami) połączoną z lampą przystosowaną do sterowania hydraulicznego lub elektrycznego. Ja przerobiłem na elektryczne. Opis w linku.
Pkt. 5
Jeżeli wyrobione są otwory w zawiasach to jest to naprawialne. Zdemontuj drzwi i przy pomocy ROZWIERTAKA walcowego z możliwością regulacji jego średnicy powiększ otwory w zawiasach. Nastawiaj średnicę co 0,1 mm aż skasujesz owalność otworów w drzwiach i karoserii . Ale nim to zaczniesz robić , dobierz nowe bolce/sworznie aby wykonać odpowiednią średnicę otworów.
Siłowniki hydrauliki świateł są nierozbieralne.Demontaż rurek jest możliwy. Prawdopodobnie i tak nie ma w nich ciśnienia.Układ jest możliwy do naprawienia (czytaj mój post -naprawa hydrauliki świateł. wskaźnik poziomu)
Tam podałem link gdzie znajdziesz pełny opis naprawy. Siłowniki są mocowane w obudowach kierunkowskazów na lekki wcisk z jednoczesnym obrotem o 1/4. Inaczej - siłownik ma pierścień tworzący koło zębate o trzech zębach.Podstawa lampy posiada otwór z trzema wycięciami. Wkładamy siłownik w otwór ,dociskamy podkładkę sprężystą na siłowniku i obracamy o
o 90 st. Z siłownika wystaje tłoczysko które kulistą częścią wciśnięte jest w dźwignię -(huśtawka stojąca na ziemi tyle że do góry nogami) połączoną z lampą przystosowaną do sterowania hydraulicznego lub elektrycznego. Ja przerobiłem na elektryczne. Opis w linku.
Pkt. 5
Jeżeli wyrobione są otwory w zawiasach to jest to naprawialne. Zdemontuj drzwi i przy pomocy ROZWIERTAKA walcowego z możliwością regulacji jego średnicy powiększ otwory w zawiasach. Nastawiaj średnicę co 0,1 mm aż skasujesz owalność otworów w drzwiach i karoserii . Ale nim to zaczniesz robić , dobierz nowe bolce/sworznie aby wykonać odpowiednią średnicę otworów.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
No tak na 99,9% zderzak powinien byc czarny ;] Podkladka juz pod kolor nadwozia.sekator pisze:co do pkt. 1 to nie wiem o co chodzi ale mój brat ma (miał) zderzaki czarne ale z takim zielonym odcieniem i myślałem, że może takie są oryginalne ale może były kiedyś pociągnięte jakąś zieloną pastą i tak zostało
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec