PILNA PORADA! 1.9 GTi
- golas9
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
- Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
PILNA PORADA! 1.9 GTi
Witam
Mam prośbę, na co zwracać uwagę przy zakupie 1.9 GTi? Pomijam blacharkę, zawiechę. Interesuje mnie silnik, osprzęt i elektryka. Co należy sprawdzić. Wiem, że jest poradnik na naszej stronie ale zależy mi na waszych prywatnych opiniach.
z góry dziękuję!!!
Mam prośbę, na co zwracać uwagę przy zakupie 1.9 GTi? Pomijam blacharkę, zawiechę. Interesuje mnie silnik, osprzęt i elektryka. Co należy sprawdzić. Wiem, że jest poradnik na naszej stronie ale zależy mi na waszych prywatnych opiniach.
z góry dziękuję!!!
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie kieruj się emocjami, szukaj gti przy którym będziesz wiedział, że to właśnie ten i nie będziesz mieć żadnych wątpliwości Miłego szukania
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Z rozmowy z Lordem D. na temat silnika 1.9:
przede wszystkim jak dokładnie będziesz go oglądał to dogrzej silnik
zrób z 15km jako jazde próbmą i potem go oglądając, po jeździe nie gaś niech pracuje
zobaczysz czy pracuje po dogrzaniu równo
nie kopci
przed odpaleniem jak postoi sprawdź olej
poziom
kolor czy jest świeży po zmanianie czy czarny po dużym przebiegu
sprawdź przede wszystkim jego konsystencje
rozetrzyj między palcami troche oleju
jeżeli będzie się "ciągnął" tak jak miód powiedzmy to zła oznaka
dolane jest coś typu moto doktor na "kopcenie islnika"
i padnie niedługo
czy skrzynia biegów nie chałasuje
sprawdź filtr powietrza
będziesz miał pogląd na to czy było dbane auto (poza myciem) czy mechanicznie też się ktoś zajmował
No i jeszcze mowil, ze jak jest podlaczony czujnik cisnienia to sprawdzic czy trzyma to cisnienie.
przede wszystkim jak dokładnie będziesz go oglądał to dogrzej silnik
zrób z 15km jako jazde próbmą i potem go oglądając, po jeździe nie gaś niech pracuje
zobaczysz czy pracuje po dogrzaniu równo
nie kopci
przed odpaleniem jak postoi sprawdź olej
poziom
kolor czy jest świeży po zmanianie czy czarny po dużym przebiegu
sprawdź przede wszystkim jego konsystencje
rozetrzyj między palcami troche oleju
jeżeli będzie się "ciągnął" tak jak miód powiedzmy to zła oznaka
dolane jest coś typu moto doktor na "kopcenie islnika"
i padnie niedługo
czy skrzynia biegów nie chałasuje
sprawdź filtr powietrza
będziesz miał pogląd na to czy było dbane auto (poza myciem) czy mechanicznie też się ktoś zajmował
No i jeszcze mowil, ze jak jest podlaczony czujnik cisnienia to sprawdzic czy trzyma to cisnienie.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja bym aż tak głęboko nie wnikał. jak będzie ogólnie dobrze wyglądać to już będzie dobrze. jedź i go obejżyj.
poniżej taki mały przekrój kosztów:
remont silnika: ok 4tyś
remont hamulców, zawieszenia i układu napędowego: do 4tyś
remont blacharki i wnętrza: ok 4 tyś ale i tak nic z tego nie będzie na dłuższą metę.
jak widzisz na coś się wp....sz ale jak jak bedzie dobra buda to przynajmniej masz bazę do inwestowania.
poniżej taki mały przekrój kosztów:
remont silnika: ok 4tyś
remont hamulców, zawieszenia i układu napędowego: do 4tyś
remont blacharki i wnętrza: ok 4 tyś ale i tak nic z tego nie będzie na dłuższą metę.
jak widzisz na coś się wp....sz ale jak jak bedzie dobra buda to przynajmniej masz bazę do inwestowania.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ciśnienie oleju jakie powinno być na zimnym a jakie na ciepłym silniku...
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
bzdura!!!! chyba, że mamy w 100% sprawny czujnik lub wskaźnikBanita pisze:zimny -caly czas 5-7bar
cieply podczas jazdy >=4, a na jalowym przynajmniej 2
u mnie od początku pokazuje na zimnym 4-5 na wyższych, 2-2,5 na wolnych a na ciepłym 2,5-3 na wyzszych a 1-1,2 na wolnych
Z takim niezmiennym ciśnieniem samochód przejechał już ok 30000km ostrej jazdy: treningi, kjs-y, sprinty i tp.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej