Odpowiadam na 4 pkt.
Siłowniki hydrauliki świateł są nierozbieralne.Demontaż rurek jest możliwy. Prawdopodobnie i tak nie ma w nich ciśnienia.Układ jest możliwy do naprawienia (czytaj mój post -naprawa hydrauliki świateł. wskaźnik poziomu)
Tam podałem link gdzie znajdziesz pełny opis naprawy. Siłowniki są mocowane w obudowach kierunkowskazów na lekki wcisk z jednoczesnym obrotem o 1/4. Inaczej - siłownik ma pierścień tworzący koło zębate o trzech zębach.Podstawa lampy posiada otwór z trzema wycięciami. Wkładamy siłownik w otwór ,dociskamy podkładkę sprężystą na siłowniku i obracamy o
o 90 st. Z siłownika wystaje tłoczysko które kulistą częścią wciśnięte jest w dźwignię -(huśtawka stojąca na ziemi tyle że do góry nogami) połączoną z lampą przystosowaną do sterowania hydraulicznego lub elektrycznego. Ja przerobiłem na elektryczne. Opis w linku.
Pkt. 5
Jeżeli wyrobione są otwory w zawiasach to jest to naprawialne. Zdemontuj drzwi i przy pomocy ROZWIERTAKA walcowego z możliwością regulacji jego średnicy powiększ otwory w zawiasach. Nastawiaj średnicę co 0,1 mm aż skasujesz owalność otworów w drzwiach i karoserii . Ale nim to zaczniesz robić , dobierz nowe bolce/sworznie aby wykonać odpowiednią średnicę otworów.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...