Co TO?
- smug
- Uzalezniony
- Posty: 551
- Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
Co TO?
Co TO jest i gdzie sie znajduje?Czemu TO ma sluzyc?I z czego TO jest sterowane bo nie ma tego(tak mi sie wydaje) na schemacie sterowania silnika xu9j1.Jak najwiecej inforacji potrzebuje.
- Załączniki
-
- "TO"
- 100_3339.jpg (163.96 KiB) Przejrzano 5527 razy
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Rozgrzebałem osatnio przód auta i też zastanawia mnie to cudo. Rozumiem, że filtr jest w przednim nadkolu po stronie kierowcy.
W jakich sytuacjach to cudo powoduje zapalanie kontrolki STOP. U mnie świeci się tylko po rozgrzaniu, na wolnych obrotach/przy zmianie biegu.
Owo cudo ma miejsce na wtyczkę, u mnie jest ona niepodłączona. Wtyczka jest taka sama jak do czujnika wstecznego biegu. Problem w tym, że u mnie jest tylko jedna taka w tym miejscu i nie wiem do czego służy. Mam trochę bałaganu w elektryce i próbuję dojść co jest co. Nie mam świateł wstecznego. Po spięciu pinów wtyczki na krótko, światła nie działają, żarówki OK, na jednym z pinów jest prąd (podświetla żarówkę probówki). Czy można w jakiś sposób ocenić do czego służy kabel z wtyczką?
Czym objawia się tryb serwisowy? Moje auto jeździ całkiem przyzwoicie, lepiej niż 122KM w jednym czrnym GTI składane u jednego z rajdowych speców, tyle że na wyższych biegach od 4500 obr/min się kończy moc. Czy to mogą być objawy trybu serwisowego?
Z góry dzięki.
W jakich sytuacjach to cudo powoduje zapalanie kontrolki STOP. U mnie świeci się tylko po rozgrzaniu, na wolnych obrotach/przy zmianie biegu.
Owo cudo ma miejsce na wtyczkę, u mnie jest ona niepodłączona. Wtyczka jest taka sama jak do czujnika wstecznego biegu. Problem w tym, że u mnie jest tylko jedna taka w tym miejscu i nie wiem do czego służy. Mam trochę bałaganu w elektryce i próbuję dojść co jest co. Nie mam świateł wstecznego. Po spięciu pinów wtyczki na krótko, światła nie działają, żarówki OK, na jednym z pinów jest prąd (podświetla żarówkę probówki). Czy można w jakiś sposób ocenić do czego służy kabel z wtyczką?
Czym objawia się tryb serwisowy? Moje auto jeździ całkiem przyzwoicie, lepiej niż 122KM w jednym czrnym GTI składane u jednego z rajdowych speców, tyle że na wyższych biegach od 4500 obr/min się kończy moc. Czy to mogą być objawy trybu serwisowego?
Z góry dzięki.