o KROKOWYM słów kilka

Tutaj trafiaja wszystkie dobre posty ktore moga byc przydatne na pozniej.
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

o KROKOWYM słów kilka

Post autor: jastom »

Wytłumaczy mi ktoś dokładnie, jak chłop krowie na miedzy jak dział silniczek krokowy.
Czy on się wkręca i wykręca sam, czy tylko chodzi w zakresie luzu jaki ma (2-3mm)
Wczoraj mjakoś mi się ten trzpień schował i pug kangurzył obotami. Wykręciłem, pojeździłem, a ten łobuz znowu. To go poxipolem na gwincie trzpienia potraktowałem, poskutkowało - rano "ssania automatycznego" NIE ma :cry:
cóż czynić?
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

To go poxipolem na gwincie trzpienia potraktow
8)7 8)7 8)7

szkoda gadać... żeś go zabił

oczywiście że się powinien "wkręcać i wykrecac" sam
jak dasz rade.. to usuń poxipol, rozbierz silniczek i zobaczysz sam jak działa... wyczyść.. może pomoże
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

Post autor: jastom »

Tak pomyslałem, że mu krzywdę wyrządzam, ale sam się prosił. Poxipol sie da usunać. Po kreceniu zza gwintem wyjdzie. Natomiast ten ilniczek na rozbnieralny mi nie wygląda. Trzebaby chyba jakoś wybić go. Narazie obroty podciągnę i jakoś w cieple będzie jeździł, ale chyba bez nowego się nie obedzie.
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Obrazek

gdzies juz sie produkowalem na temat rozbierania krokowego,
co do budowy to sklada sie on z silniczka przekladni slimakowej i patentu dzieki ktoremu sie wysuwa trzpien, na koncu trzpienia jest krancowka ktora zalacza sie po kontakcie z przepustnica. Silniczek pracuje w wiekszym zakresie niz 2-3 mm. Co do usterki ktora opisujesz to moze sprawdz wtyczke od potencjometru przepustnicy,
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

Post autor: jastom »

Wtyczkę powiadasz?

A gdzie ona?
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
ODPOWIEDZ