Wytłumaczy mi ktoś dokładnie, jak chłop krowie na miedzy jak dział silniczek krokowy.
Czy on się wkręca i wykręca sam, czy tylko chodzi w zakresie luzu jaki ma (2-3mm)
Wczoraj mjakoś mi się ten trzpień schował i pug kangurzył obotami. Wykręciłem, pojeździłem, a ten łobuz znowu. To go poxipolem na gwincie trzpienia potraktowałem, poskutkowało - rano "ssania automatycznego" NIE ma
cóż czynić?
o KROKOWYM słów kilka
o KROKOWYM słów kilka
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
To go poxipolem na gwincie trzpienia potraktow
szkoda gadać... żeś go zabił
oczywiście że się powinien "wkręcać i wykrecac" sam
jak dasz rade.. to usuń poxipol, rozbierz silniczek i zobaczysz sam jak działa... wyczyść.. może pomoże
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Tak pomyslałem, że mu krzywdę wyrządzam, ale sam się prosił. Poxipol sie da usunać. Po kreceniu zza gwintem wyjdzie. Natomiast ten ilniczek na rozbnieralny mi nie wygląda. Trzebaby chyba jakoś wybić go. Narazie obroty podciągnę i jakoś w cieple będzie jeździł, ale chyba bez nowego się nie obedzie.
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
gdzies juz sie produkowalem na temat rozbierania krokowego,
co do budowy to sklada sie on z silniczka przekladni slimakowej i patentu dzieki ktoremu sie wysuwa trzpien, na koncu trzpienia jest krancowka ktora zalacza sie po kontakcie z przepustnica. Silniczek pracuje w wiekszym zakresie niz 2-3 mm. Co do usterki ktora opisujesz to moze sprawdz wtyczke od potencjometru przepustnicy,