Coś mi padło w silniku :( pomocy !
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ehh panowie... po koleii ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Zacznijmy od sprawdzenia bezpiecznikow!
Pierwszy bezpiecznik jaki bym sprawdzil to bezpiecznik plusa, czyli bezpiecznik ktory odpowiada za prad w aucie... powinien byc pod maska. Ale skoro rozrusznik ci kreci, to znaczy ze ten bezpiecznik bedzie ok.
Nastepny bezpiecznik jaki bym sprawdzil to bezpiecznik pompy paliwa - o ile masz pompe paliwa elektryczna.
Nastepnie wyjal bym z kopulki kabel ktory idzie od cewki zaplonowej i sprawdzil czy z cewki wychodzi iskra.
Jak jest iskra... to wtedy sprawdzil bym czy jest iskra przy samych swiecach... wiec podpial bym ten przewod spowrotem, i odlaczyl tym razem przewod od swiecy i sprawdzil.
Jak sa iskry, to znaczy ze cewka, modul, aparat zaplonowy, kopulka i palec sa OK, wtedy sprawdzil bym jak jest z doprowadzaniem paliwa, zwyczajnie w swiecie demontujac przewod paliwowy i sprawdzajac czy leci paliwo (tylko wloz ten przewod do jakiejs duzej butelki).
Jak jest paliwo i sa isktry, to autko MUSI ZAPALIC!, a jak nie chce, to moze to byc wina zlej mieszanki lub zlego zaplonu (zbyt pozniego)... trzeba by wtedy sprawdzic wlasnie ustawienie zaplonu, i sprawdzic ssanie i takie tam.
Mozliwosci jest bardzo duuuzo.
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Zacznijmy od sprawdzenia bezpiecznikow!
Pierwszy bezpiecznik jaki bym sprawdzil to bezpiecznik plusa, czyli bezpiecznik ktory odpowiada za prad w aucie... powinien byc pod maska. Ale skoro rozrusznik ci kreci, to znaczy ze ten bezpiecznik bedzie ok.
Nastepny bezpiecznik jaki bym sprawdzil to bezpiecznik pompy paliwa - o ile masz pompe paliwa elektryczna.
Nastepnie wyjal bym z kopulki kabel ktory idzie od cewki zaplonowej i sprawdzil czy z cewki wychodzi iskra.
Jak jest iskra... to wtedy sprawdzil bym czy jest iskra przy samych swiecach... wiec podpial bym ten przewod spowrotem, i odlaczyl tym razem przewod od swiecy i sprawdzil.
Jak sa iskry, to znaczy ze cewka, modul, aparat zaplonowy, kopulka i palec sa OK, wtedy sprawdzil bym jak jest z doprowadzaniem paliwa, zwyczajnie w swiecie demontujac przewod paliwowy i sprawdzajac czy leci paliwo (tylko wloz ten przewod do jakiejs duzej butelki).
Jak jest paliwo i sa isktry, to autko MUSI ZAPALIC!, a jak nie chce, to moze to byc wina zlej mieszanki lub zlego zaplonu (zbyt pozniego)... trzeba by wtedy sprawdzic wlasnie ustawienie zaplonu, i sprawdzic ssanie i takie tam.
Mozliwosci jest bardzo duuuzo.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no to miałem racje ze pompa paliwa nie działała, bo to o tą kostke chodzi??
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Ja miałem kiedyś coś takiego z Oplem. Było dokładnie tak samo. Stał dwa tygodnie i potem, chociaz kręcił normalnie nie chciał zapalić. Wreszcie okazało się, że to już końcówka akumulatora. Kupiłem nowy (niestety w supermarkecie) i tez do dupy. Był niedoładowany. Dopiero kiedy pożyczyłem od kumpla Boscha - najnormalniej w świecie zapalił, a moje podejścia trwały od rana do wieczora. Trzeba mieć nadzieję, że u ciebie jest to samo. NIe ma takiej możliwości, że by sobie spokojnie stał i zdechł... NIe ma...