A czy ktoś wogóle jeździ na silniku 1.0?
A czy ktoś wogóle jeździ na silniku 1.0?
Nie wiem czy to nie wstyd się przyznawać, ale właśnie przyszło mi jeździć na silniczku 1.0. Osobiście nie narzekam, ale słyszałem, że nie jest to motorek zbyt często spotykany. Mój mechanik również bardzo cierpiał, kiedy zapragnąłem wymienić łańcuch rozrządu. Bardzo zgadkowy jest tu też filtr powietrza. Nie wiem czy to oryginał, czy jakiś żart, ale w metalowej bańce znajduje się zwinięta w rulon gąbka. Może to trzeba prać? Śmieszne co? A ja naprawdę nie wiem co to za wynalazek ten 1.0. Na szczęście wszystko hula jak trza... Jak włącze radio to jest jak w cytrynie XM...
- adidj
- Junior
- Posty: 354
- Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sopot
- Kontakt:
zobacz w moim profilu
http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... nik&id=115
ja mam 1,1 ale jest kilka slabszych jeszcze i nik sie ich nie wstydzi
wazne ze sie ma puga
a takie filtry sprzedają w norauto jako zamienniki do tych papierpwych orginalnych
http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... nik&id=115
ja mam 1,1 ale jest kilka slabszych jeszcze i nik sie ich nie wstydzi
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
peugeot 205 a zarazem audi B3
-
- Nowicjusz
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 kwie wt, 2004 11:19 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
Nie wiem z ktorego roku masz swoją 205 ale ja też mam 1.0. Z ta gąbką to nie żart.Miałem wcześniej 305 1.9 diesel i po otworzeniu poudełka z orginalnym filtrem Purfluxa(!) zobaczyłem kawal okragłej gąbki z metalową siatką w środku. Swego czasu Peugeot stosował takie patenty. W moim silniku juz mam wkład papierowy. Co do pojemności silnika - bez kompleksów.
Zmień świece i przewody na jakieś dobre(polecam NGK tylko made in japan bo francuskie są kiepskie), zmien wkład gąbkowy na tzw. "mokrą wkładke" i wytnij katalizator jak masz. Da Ci to troche więcej mocy ale GTI to z tego nie zrobisz.Dasz troche oddechu silnikowi, poprawi Ci sie spalanie.Ja tak zrobiłem i czuc roznice.
Zmień świece i przewody na jakieś dobre(polecam NGK tylko made in japan bo francuskie są kiepskie), zmien wkład gąbkowy na tzw. "mokrą wkładke" i wytnij katalizator jak masz. Da Ci to troche więcej mocy ale GTI to z tego nie zrobisz.Dasz troche oddechu silnikowi, poprawi Ci sie spalanie.Ja tak zrobiłem i czuc roznice.
Jedziesz Czesiu?...Jade jade...a nie z Toba to nie jade bo nie dojade!!!....
Mój to juz prehistoria - 1987, ale i tak nikt nie wierzy, że ma tyle lat. Kupiłem od starszego gościa (raczej od jego dzieci bo gość nie żyje i nie mieli co zrobic z autkiem) i już na pierwszy rzut oka było widać, że nie był dużo jeżdżony (80 000 km). O katalizatorze to chyba w nim nikt nie słyszał. W styczniu wyjmowałem oryginalny tłumik i rurę i nic więcej juz tam nie było. Teraz z powodu braku kaski jeżdżę na tłumikach od dużego fiata. Komplet tzn. tłumik końc., środkowy i kawałki rury od Poloneza kosztowały łącznie ok. 40 zł!!! Ale muszę to wreszcie wypieprzyć bo odgłos 125p jest mało podniecający - szczególnie powyżej 80 km/h.
Powiedz STM czy wymiana tej gąbki na filtr o którym mówisz będzie miało jakiś korzystny wpływ na pracą motorka?
Powiedz STM czy wymiana tej gąbki na filtr o którym mówisz będzie miało jakiś korzystny wpływ na pracą motorka?