
Poza tym zalezy ktore V6 - to 167KM naprawde jest mulowate... To 200KM (o ile sprawne

zdziwiłbyś sie jak bardzo trwały jest ten silnik....jak i wszystkie TU...zeby to zarznąć trzeba speca...Archer pisze:1.3 i 100 koni ??? na silniku puga ? kurde to żywotnośc silnika minimalna .
i modyfikacje duże.
A ktoś grzebał w TU 3m 1.4 ??? na gaźnikach ciągło to po 85 koni ale cofaie się do gaźnika to chyba nie na te czasy
Archer pisze:ok Krzychu czekam aż poskładasz swojego, Chyba dasz się przejechać ?
PS :
A tak na marginesie to widzę że niektórzy chwalą się że objeżdżali już hondzie tylko teraz pytanie czy te hondzie wiedziały o co chodzi ?:)
No to pojechalem do harpagana, powiedzial, ze moge sie przejechac, ale zebym mocno trzymal kierownice bo ta moc ja wyrywa. No to jedziemy. Robie moj zwykly test -2 przy 40km/h i gaz w deche. Na poczatku nic, pozniej jak sie wkrecil to kierownice mi przestawilo (luzy na zawieszeniu jak cholera) i jakos tam pojechal, ale nic specjalnego. 405 mi16 bym go zjadl. Wysiedlismy, a harpagan do mnie -'nooo zrobil wrazenie co? widze ze zrobil wrazenie'