klejny problem z green-em

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
leniviec
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 24 cze ndz, 2007 10:12 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 XS
Numer Gadu-gadu: 2371553
Lokalizacja: okolice Lublina

klejny problem z green-em

Post autor: leniviec »

witam ponownie znów mam problem bo kupiłem 15' felgi od GTI do swojej 205 green ale jest lipa bo na wiekszych dołach koła z tyłu ocierają mi o tylni zderzak a czasami nawet o błotniki, nie wiem jak temu zaradzic bo nie chce sie rozstawac z moimi alu 15', kumpel mówi zeby kupic cała tylna belke od GTI czy to pomoże i czy bedzie pasowac???? a może wystarczy kupic twardsze amorki ale gdzie??? jak by ktos wiedział jak temu zaradzic to prosze pisac. albo jak ktoś ma do sprzedaż kompletne tylnie zawieszenie od GTI to bym z chęcia zakupił takie. prosze o pomoc pozdro
mutant_z_kosmosu
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: 17 kwie wt, 2007 10:17 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: SY
Kontakt:

Post autor: mutant_z_kosmosu »

jakie masz założone opony na te felgi?
non-205 user
Awatar użytkownika
leniviec
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 24 cze ndz, 2007 10:12 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 XS
Numer Gadu-gadu: 2371553
Lokalizacja: okolice Lublina

Post autor: leniviec »

witam mam w nim 185/55.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

amorki twardsze (prawie) nic nie dadzą, no chyba że takie twarde jak skała :P
belka z gti to przesada, po prostu ustaw wysokość na drązkach na jaką chcesz, i będzie luzik :)
a jak...?
poszukaj na forum :D
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

woocash pisze: belka z gti to przesada
tym bardziej, ze niczego nie zmieni
Awatar użytkownika
golas9
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: golas9 »

a i opona powinna być 175 i prawdopodobnie z dystansem.
niestety luziku nie będzie :( temat jest bardzo pracochłonny a nie chcesz chyba aby twój pug miał sterczącą dupę?
Awatar użytkownika
leniviec
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 24 cze ndz, 2007 10:12 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 XS
Numer Gadu-gadu: 2371553
Lokalizacja: okolice Lublina

Post autor: leniviec »

witam w takim razie jak to jest ze w GTI takie rzeczy nie mają miejsca i nic nie dobija i nie ociera a u mnie tak jest bo chyba Green od GTI to karoseria sie nie różni chyba???
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

gti ma szersze blotniki z tylu ;)
Awatar użytkownika
chaos
Junior
Posty: 351
Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
Posiadany PUG: sie mota zmota
Numer Gadu-gadu: 3116894
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: chaos »

można zawsze poszeżyć, starym polowym sposobem :)

czyli bierzesz rure o sporym przekroju min fi 60 :)
wkładasz między koło na nadkole w taki sposób aby powstał odpowiedni dla nas kąt, wciskasz jak najbardziej z tyłu, trzymasz rure do góry aż błotnik się lekko nagnie, i kierowca powoli rusza aż obróci rure razem z kołem wzdłuż błotnika, powinno się łądnie i równo odkszałcić na zewnątrz zdłuż błotnika :)

wrazie potrzeby powtórzyć i niestosować w szpachlowozach :P
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
Awatar użytkownika
leniviec
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 24 cze ndz, 2007 10:12 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 XS
Numer Gadu-gadu: 2371553
Lokalizacja: okolice Lublina

Re: klejny problem z green-em

Post autor: leniviec »

Witam. No i problem rozwiązany :idea: a mianowicie trzeba wywalic oryginalne (made in france) bycze jaja i zaadoptowac od Polskiego Maluszyny (oczywiście tylne)(obyło sie bez żadnych przerubek gwintu, po prostu pasuja jak by były od 205) i problem z głowy a i oponki zostały 185/55 i teraz z kompletem pasażerów moja 205-ka nie ociera z tyłu. Pozdro
A zapomniałem powiedziec że też trzeba doHEFTOWAC swego rodzaju półksiężyce w miejscu gdzie odbojnik opiera sie na wahaczu bo mają one czasmi tendencje do ześlizgiwania sie co prowadzi do uszkodzenia odbojnika. Ale potrzeba matką wynalazku :D
ODPOWIEDZ