klejny problem z green-em
- leniviec
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 cze ndz, 2007 10:12 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 2371553
- Lokalizacja: okolice Lublina
klejny problem z green-em
witam ponownie znów mam problem bo kupiłem 15' felgi od GTI do swojej 205 green ale jest lipa bo na wiekszych dołach koła z tyłu ocierają mi o tylni zderzak a czasami nawet o błotniki, nie wiem jak temu zaradzic bo nie chce sie rozstawac z moimi alu 15', kumpel mówi zeby kupic cała tylna belke od GTI czy to pomoże i czy bedzie pasowac???? a może wystarczy kupic twardsze amorki ale gdzie??? jak by ktos wiedział jak temu zaradzic to prosze pisac. albo jak ktoś ma do sprzedaż kompletne tylnie zawieszenie od GTI to bym z chęcia zakupił takie. prosze o pomoc pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: 17 kwie wt, 2007 10:17 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: SY
- Kontakt:
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
można zawsze poszeżyć, starym polowym sposobem 
czyli bierzesz rure o sporym przekroju min fi 60
wkładasz między koło na nadkole w taki sposób aby powstał odpowiedni dla nas kąt, wciskasz jak najbardziej z tyłu, trzymasz rure do góry aż błotnik się lekko nagnie, i kierowca powoli rusza aż obróci rure razem z kołem wzdłuż błotnika, powinno się łądnie i równo odkszałcić na zewnątrz zdłuż błotnika
wrazie potrzeby powtórzyć i niestosować w szpachlowozach

czyli bierzesz rure o sporym przekroju min fi 60

wkładasz między koło na nadkole w taki sposób aby powstał odpowiedni dla nas kąt, wciskasz jak najbardziej z tyłu, trzymasz rure do góry aż błotnik się lekko nagnie, i kierowca powoli rusza aż obróci rure razem z kołem wzdłuż błotnika, powinno się łądnie i równo odkszałcić na zewnątrz zdłuż błotnika

wrazie potrzeby powtórzyć i niestosować w szpachlowozach

sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
- leniviec
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 cze ndz, 2007 10:12 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 XS
- Numer Gadu-gadu: 2371553
- Lokalizacja: okolice Lublina
Re: klejny problem z green-em
Witam. No i problem rozwiązany
a mianowicie trzeba wywalic oryginalne (made in france) bycze jaja i zaadoptowac od Polskiego Maluszyny (oczywiście tylne)(obyło sie bez żadnych przerubek gwintu, po prostu pasuja jak by były od 205) i problem z głowy a i oponki zostały 185/55 i teraz z kompletem pasażerów moja 205-ka nie ociera z tyłu. Pozdro
A zapomniałem powiedziec że też trzeba doHEFTOWAC swego rodzaju półksiężyce w miejscu gdzie odbojnik opiera sie na wahaczu bo mają one czasmi tendencje do ześlizgiwania sie co prowadzi do uszkodzenia odbojnika. Ale potrzeba matką wynalazku

A zapomniałem powiedziec że też trzeba doHEFTOWAC swego rodzaju półksiężyce w miejscu gdzie odbojnik opiera sie na wahaczu bo mają one czasmi tendencje do ześlizgiwania sie co prowadzi do uszkodzenia odbojnika. Ale potrzeba matką wynalazku
