klejny problem z green-em
- leniviec
 - Nowicjusz
 - Posty: 19
 - Rejestracja: 24 cze ndz, 2007 10:12 pm
 - Posiadany PUG: Peugeot 205 XS
 - Numer Gadu-gadu: 2371553
 - Lokalizacja: okolice Lublina
 
klejny problem z green-em
witam ponownie znów mam problem bo kupiłem 15' felgi od GTI do swojej 205 green ale jest lipa bo na wiekszych dołach koła z tyłu ocierają mi o tylni zderzak a czasami nawet o błotniki, nie wiem jak temu zaradzic bo nie chce sie rozstawac z moimi alu 15', kumpel mówi zeby kupic cała tylna belke od GTI czy to pomoże i czy bedzie pasowac???? a może wystarczy kupic twardsze amorki ale gdzie??? jak by ktos wiedział jak temu zaradzic to prosze pisac. albo jak ktoś ma do sprzedaż kompletne tylnie zawieszenie od GTI to bym z chęcia zakupił takie. prosze o pomoc pozdro
			
			
									
						
										
						- 
				mutant_z_kosmosu
 - Nowicjusz
 - Posty: 44
 - Rejestracja: 17 kwie wt, 2007 10:17 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: SY
 - Kontakt:
 
- chaos
 - Junior
 - Posty: 351
 - Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
 - Posiadany PUG: sie mota zmota
 - Numer Gadu-gadu: 3116894
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
można zawsze poszeżyć, starym polowym sposobem 
czyli bierzesz rure o sporym przekroju min fi 60
wkładasz między koło na nadkole w taki sposób aby powstał odpowiedni dla nas kąt, wciskasz jak najbardziej z tyłu, trzymasz rure do góry aż błotnik się lekko nagnie, i kierowca powoli rusza aż obróci rure razem z kołem wzdłuż błotnika, powinno się łądnie i równo odkszałcić na zewnątrz zdłuż błotnika
wrazie potrzeby powtórzyć i niestosować w szpachlowozach
			
			
									
						
							czyli bierzesz rure o sporym przekroju min fi 60
wkładasz między koło na nadkole w taki sposób aby powstał odpowiedni dla nas kąt, wciskasz jak najbardziej z tyłu, trzymasz rure do góry aż błotnik się lekko nagnie, i kierowca powoli rusza aż obróci rure razem z kołem wzdłuż błotnika, powinno się łądnie i równo odkszałcić na zewnątrz zdłuż błotnika
wrazie potrzeby powtórzyć i niestosować w szpachlowozach
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
			
						- leniviec
 - Nowicjusz
 - Posty: 19
 - Rejestracja: 24 cze ndz, 2007 10:12 pm
 - Posiadany PUG: Peugeot 205 XS
 - Numer Gadu-gadu: 2371553
 - Lokalizacja: okolice Lublina
 
Re: klejny problem z green-em
Witam. No i problem rozwiązany 
  a mianowicie trzeba wywalic oryginalne (made in france) bycze jaja i zaadoptowac od Polskiego Maluszyny (oczywiście tylne)(obyło sie bez żadnych przerubek gwintu, po prostu pasuja jak by były od 205) i problem z głowy a i oponki zostały 185/55 i teraz z kompletem pasażerów moja 205-ka nie ociera z tyłu. Pozdro 
A zapomniałem powiedziec że też trzeba doHEFTOWAC swego rodzaju półksiężyce w miejscu gdzie odbojnik opiera sie na wahaczu bo mają one czasmi tendencje do ześlizgiwania sie co prowadzi do uszkodzenia odbojnika. Ale potrzeba matką wynalazku
			
			
									
						
										
						A zapomniałem powiedziec że też trzeba doHEFTOWAC swego rodzaju półksiężyce w miejscu gdzie odbojnik opiera sie na wahaczu bo mają one czasmi tendencje do ześlizgiwania sie co prowadzi do uszkodzenia odbojnika. Ale potrzeba matką wynalazku