Project 205 CTi by martin
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Powiem Ci jak ja rozwiązałem ten problem. Brak korektora siły hamowania może doprowadzić, do tego, że przy ostrym hamowaniu tył zacznie wyprzedzać przód. Niestety korektory lubią się psuć, a zepsuty daje taki sam efekt jak brak. W każdej 205 robię tak, że daje nowe przewody (to nie są duże pieniądze). Przewody montuje bez koreklorow i zamieniam ciągne na krzyż, co daje podobny efekt, a nie ma niebezpieczenstwa ze padnie korektor.
Car Valeting, Car Detailing.
Tyl wyprzedza przod takze z korektorami. Korektory psuja sie raczej w ten sposob, ze sie blokuja -po prostu tyl przestaje hamowac (mam kilka roznych modeli i wszystkie umarly w ten sam sposob). Nie zabardzo rozumiem jak ciagniecie na krzyz przewodow moze zastapic korektory. Uklady z tego co sie orientuje byly takie: X i Y. Z tego co piszesz masz Y i wystarczy 1 korektor przy pompie.
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
tylko ze jak ten jeden kolektorek sie zatnie przy ukladzie Y to tyl calkiem bez hamulcow zostanie
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
Gti 1,6 były na bębenkach ale cylinderki miały bez korektorów, stąd konieczny zewnętrzny, za to cylinderki tańsze i L=P
Nie jestem w temacie ale z moich obserwacji wynika że są różne rozwiązania korektorów:
- od ugięcia zawieszenia
- ograniczające zależnie od ciśnienia, mam gdzieś ch-ki od 405 z i bez ABS
- bezwładnościowe chyba ford i opel - te muszą być odpowiednio zorientowane do nadwozia
- regulowane, w sporcie, tuningu
- w cylinderkach, PSA
- zamienianie układu X na H by Lord
Przy przeróbkach, gdy nie ma oryginałów, można się szarpnąć o regulowany.
Montowanie z innych aut może nie dać oczekiwanego efektu.
Ugięciowy nie sprawdza się ponoć przy twardym zawiasie z powodu ograniczonego mniejszego skoku.

Nie jestem w temacie ale z moich obserwacji wynika że są różne rozwiązania korektorów:
- od ugięcia zawieszenia
- ograniczające zależnie od ciśnienia, mam gdzieś ch-ki od 405 z i bez ABS
- bezwładnościowe chyba ford i opel - te muszą być odpowiednio zorientowane do nadwozia
- regulowane, w sporcie, tuningu
- w cylinderkach, PSA
- zamienianie układu X na H by Lord

Przy przeróbkach, gdy nie ma oryginałów, można się szarpnąć o regulowany.
Montowanie z innych aut może nie dać oczekiwanego efektu.
Ugięciowy nie sprawdza się ponoć przy twardym zawiasie z powodu ograniczonego mniejszego skoku.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nikt nie mówi, że wie lepiej!!
Tyle, że w każdej 205 oryginalnie jest już układ X , diagonalny, czy jak go zwał.
Czyli pisząc, że "zamieniasz" powracasz do H !!
Może pisząc "zamieniam" masz na myśli znów prowadzenie na krzyż ale nikt nie będzie się domyślał.
Wytłumacz co ma dać zmiana X w H czy H w X na siłę hamowania tylnych kół
Tyle, że w każdej 205 oryginalnie jest już układ X , diagonalny, czy jak go zwał.
Czyli pisząc, że "zamieniasz" powracasz do H !!
Może pisząc "zamieniam" masz na myśli znów prowadzenie na krzyż ale nikt nie będzie się domyślał.
Wytłumacz co ma dać zmiana X w H czy H w X na siłę hamowania tylnych kół
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
no czyli - jak mi się wydaje - jeśli siła hamowania na 4 kołach miałaby być ta sama, to tylne koła o niebo prościej zablokować - działa na nie mniejsza siła, do tego są chyba raczej odrywane od drogi niż do niej dociskane...
czyli - moralez ma rację jeśli chodzi o siłę działającą na tłoczek, tomek tez ma rację, a ja nadal nie rozumiem sensu zamieniania przewodów (typu układu) - to nic nie daje... przeciez obie sekcje mają osobne tłoczki w pompie.. - czas reakcji taki sam..
czyli - moralez ma rację jeśli chodzi o siłę działającą na tłoczek, tomek tez ma rację, a ja nadal nie rozumiem sensu zamieniania przewodów (typu układu) - to nic nie daje... przeciez obie sekcje mają osobne tłoczki w pompie.. - czas reakcji taki sam..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Heler
- Junior
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
- Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
- Numer Gadu-gadu: 975861
- Lokalizacja: Kielce
Pięknie i nic wiecej mowic chyba nie trzeba

P.S. Ja bym felge zrobil w jakims ciemnym kolorze, cos a la ciemny chrom.


P.S. Ja bym felge zrobil w jakims ciemnym kolorze, cos a la ciemny chrom.
Ostatnio zmieniony 29 sie śr, 2007 6:33 pm przez Heler, łącznie zmieniany 1 raz.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI 
