tylne kolka w moim autku jakos tak smiesznie stoja tzn. sa takie zdeka rozkraczone wyglada to tak jakby w srodku na tylnej kanapie auta siedzialy dwie ciezkie osoby
kola sa tak ulozone ze na dole jest szerszy rozstaw niz u gory i to moco ,auto wyglada jakby sie rozkraczylo to tak ma byc?? (moze jakies foto zapodac??)
ale mimo tego ze tak jest nie zauwazylem zeby cos sie dzialo autko sie trzyma w zakretach jak przyklejone , nigdzie nic o nic nie obciera, oponek tez nie zdziera wiec hmm nie wiem prosze o opinie
ze hmmm co?? no tom sie zalamal ile to bedzie stalo ?
ja pierdziele da sie samemu to zregenerowac?? a konkretniej to o co chodzi?
cos sie urwalo , wygnilo (zardzewialo) czy tylko jakies tuleje do wymiany sa?
aaa i jeszcze jedno moze gdzies macie linka do ksiazeczki o pugu ??? kiedys tu forum gdzies bylo ale mi link nie dzialal tam by chyba cos bylo na ten temat jakies fotki poczytalbym se
no i jeszcze jedno czy narazie moge z tym tak jezdzic ??
Ogolnie w Pugu kola powiny stac prostopadle do nawierzchni.
Regeneracja polega na wymianie lozysk, i jest to koszt okolo 200zl za same lozyska. Ale jezeli masz juz wytarte czopy (bierznie lozysk igielkowych) to niestety masz cala belke do wymiany. Koszt regenerowanej belki to cos okolo 800zl
(Nmike - kola moga byc pochylone i sa pochylone w kazdym samochodzie, ale to w samochodzie ktory z tylu ma sprezyny srubowe, i wahacz, ale nie w samochodzie z zawieszeniem wleczonym, u nas kat pochylenia sie nie zmienia gdy zawias pracuje.. ale za to kolo cofa sie lekko do tylu gdy zawias pracuje)
bylem dzisiaj na szrocie i maja tylne belki w zaleznosci od szrota to sa po 300 , 350, a za jedna chca 450 (ponoc nowka ) oplaca sie ? pytalem tez o komplecik lozysk to mi w sklepie powiedzieli 200 zeta za komplet na obie strony
i mam jeszcze pytanko kupujac belke na szrocie jak sprawdzic czy nie jest wybita ?? na co zwrucic uwage?