silnik 1.9 SR - parę pytań

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
camel
Nowicjusz
Posty: 75
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Polska

silnik 1.9 SR - parę pytań

Post autor: camel »

Co prawda to silnik 405, ale moze wiecie jakie ciśnienie ma być na cylindrach, jakie przebiegi mozna oczekiwać bez remontu - jak ogólnie go sprawdzić czy jest w dobryma stanie.
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

300tys km spokojnie a nawet wiecej przy regularnej wymianie oleju (dobrego polsyntetyka) jak jest na mineralu juz, to napewno zajechany

Ciesnienie ? nie wiem , a jakie ma ?

To jest wtrysk czy gaznik, jaki rok ?
Awatar użytkownika
camel
Nowicjusz
Posty: 75
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Polska

to jest 89 rok gaźnik (1.9 SR)

Post autor: camel »

w tym momencie ma po 12 na każdy cylinder oprócz drugiego , który ma 9.5. Przy wlaniu oleju do cylindra ciśnienie poszło mu do 16.
Tam są mokre czy suche tuleje?

I czemu jest taki mułowaty? Jaki tam jest gaźnik? Zapłon ma Bosh'a.

A jest na gaz. Ale muli sie tak samo na gazie i benzynie tzn. V max ok 140. A jeszcze jest taki objaw jakby paliwo mu nie docierało, lekka "dziura w gazie".

A właśnie tam zaworki są kolizyjnie(czy nie) z tłokiem ( w przypadku zerwania paska rozrządu)
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

12 bar to calkiem dobrze , ale ten drugi cylinder :/ 9 niby tez dobrze, ale dlaczego tlyko jeden ?

Tam jest dwugardzielowy gaznik, jakiej firmy nie wiem. 110KM, 160 NM, stopien sprezania 9:1 waga 1020kg

Mokre tuleje.

Moze cos z gaznikiem?

Chyba kolizyjne
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Kolizyjne jak najbardziej!!

Na 2 cylindrze pewnie pierscionki ci puszczaja :( Chociaz tez mogl by to byc ktorys z zaworow, ale raczej pierscienie...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
camel
Nowicjusz
Posty: 75
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Polska

no właśnie będę go rozbierał niebawem

Post autor: camel »

a tak w ogóle, pytanie z innej beczki jak poznać że belka tylnych kół jest juz dobita, autko nie jest rozkraczone, co najwyżej różnica między górą i dołem nie przekracza 2cm, ale koła mają pewien luz - łożyska w samych kołach tył mozna dokręcać czy nie?

Sorry ale to mój pierwszy peugeot, dlatego tyle pytań.
ODPOWIEDZ