co to za silnik ?
-
- Junior
- Posty: 300
- Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: rawa vs wawa
Banita czyli mówisz że motronic lepszy ?
cholera mam dlemat czy zainwestować w GTI puki mam jedno w dobrym stanie na oku, moje 1.4 fajnie bryka i technicznie jest super ale GTI to już inna jazda ( podobno ) a jak będeczekał to GTI nie młodnieją ( ani tym bardziej nie stoją w garażach i nie czekają ) .
PS: jak w tej chwili cenowo wglądało by lekkieo drestaurowanie takiego silniczka o którym móiłem ???? blacha wiem że jest git ale silnik - nie jeździłem , licze że dół silnika jest ok więc ile kosztowałą by obróbka głowicy przy założeniu że wałek jest dobry
cholera mam dlemat czy zainwestować w GTI puki mam jedno w dobrym stanie na oku, moje 1.4 fajnie bryka i technicznie jest super ale GTI to już inna jazda ( podobno ) a jak będeczekał to GTI nie młodnieją ( ani tym bardziej nie stoją w garażach i nie czekają ) .
PS: jak w tej chwili cenowo wglądało by lekkieo drestaurowanie takiego silniczka o którym móiłem ???? blacha wiem że jest git ale silnik - nie jeździłem , licze że dół silnika jest ok więc ile kosztowałą by obróbka głowicy przy założeniu że wałek jest dobry
cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hi!
122Km i 128km maja rozne tloki - te i te sa wklesle ale sa rozne!
Dol z 105 i glowa z 122 lub 128km to sprezanie powyzej 11.0:1 - a to juzbardzo duzo! od 11.5:1 lubi juz zaczynac dzwonic na Vpower 99+.
Pod takie sprezanie musi byc odpowiedni walek + komp.
Gotowe wyniki mam w domu, wiec jak bede to podam.
Komp lepiej Motronic, Jetronic bedzie mial problemy... wiem cos o tym
122Km i 128km maja rozne tloki - te i te sa wklesle ale sa rozne!
Dol z 105 i glowa z 122 lub 128km to sprezanie powyzej 11.0:1 - a to juzbardzo duzo! od 11.5:1 lubi juz zaczynac dzwonic na Vpower 99+.
Pod takie sprezanie musi byc odpowiedni walek + komp.
Gotowe wyniki mam w domu, wiec jak bede to podam.
Komp lepiej Motronic, Jetronic bedzie mial problemy... wiem cos o tym
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Junior
- Posty: 300
- Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: rawa vs wawa
Resumując jak się ma taki silniczek 1.9 122 km to nie wystarczy zmienić wałka, tłoki są też inne , tylko różnica w mocy i tak niewielka między 122 130 koni więc chyba nie warto się bawić.
Dobra kto w warszawie lub okolicach ma GTI i mógłby pokazać jak to powinno jeździć
Dobra kto w warszawie lub okolicach ma GTI i mógłby pokazać jak to powinno jeździć
cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko)
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kaktus będę wdzięczny za wszelkie wyniki i porady Masz może homologację do 1,9 - potrzebuję inf. na ile można rozdłubać głowicę
Co do sprężania, to czy można przy dole z DFZ zniwelować trochę wyższą uszczelką albo innymi sztuczkami? Jeśli tak to znajdzie sie coś wyższego od serii wśród firm robiących zamienniki, czy próbować robić na zamówienie, z jakiego materiału? Jakie seryjne uszczelki głowicy polecasz aby wytrzymały taki zestaw i nie wydmuchało na pierwszym kręciołku Co do wałka czego powinienem szukać, a może masz coś na zbyciu? No i na koniec głupie pytanie - w aucie jest LPG (tak wiem co większość o tym myśli...), niby oktanów więcej niż Pb ale czy będzie to sprawiać jakieś kłopoty w takim zestawie? Dzięki
Co do sprężania, to czy można przy dole z DFZ zniwelować trochę wyższą uszczelką albo innymi sztuczkami? Jeśli tak to znajdzie sie coś wyższego od serii wśród firm robiących zamienniki, czy próbować robić na zamówienie, z jakiego materiału? Jakie seryjne uszczelki głowicy polecasz aby wytrzymały taki zestaw i nie wydmuchało na pierwszym kręciołku Co do wałka czego powinienem szukać, a może masz coś na zbyciu? No i na koniec głupie pytanie - w aucie jest LPG (tak wiem co większość o tym myśli...), niby oktanów więcej niż Pb ale czy będzie to sprawiać jakieś kłopoty w takim zestawie? Dzięki
-
- Junior
- Posty: 300
- Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: rawa vs wawa
I du.a ,,,,,, okazało się że to sorento to co prawda blache ma całkiem niezłą ale patrze na silnik potem na kompa i jak byk widze że komp to jetronic , tylko teraz nie wiadomo która to wersja Na dodatek po przekładce został katalizator i 2 dziurawe tłumiki spawane w kilku miejscach
Da sie jakoś poznać jaka to wersja silnika ?
Da sie jakoś poznać jaka to wersja silnika ?
cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko)
-
- Junior
- Posty: 300
- Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: rawa vs wawa
niby tak ale to wersja Sorento green chyba z 91 lub 92 roku wię cpowinien tam być 122 konie motronic ( według vin tez ) ale przecież mógł ktos przewalić silnik i kompa a wydech z sondą i katem został ( zresztą jego stan wskazywał by nato )
Szkoda że nie spojrzałem czy sonda jest podpięta
Czemu robili te silniki 102 KM przeciez to nędza jak na taka pojemność poco je robili
Szkoda że nie spojrzałem czy sonda jest podpięta
Czemu robili te silniki 102 KM przeciez to nędza jak na taka pojemność poco je robili
cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko)