205 Mi16
205 Mi16
Witam wszystkich.
To moj pierwszy post na Waszym forum - mam nadzieje, ze nie ostatni.
Na codzien jezdze 106S16 i dzis wpadlem na szalony pomysl, zeby byc moze w niedlugiej przyszlosci rozpoczac powolny proces budowy 205 Gti z mocnym Mi16.
French Performance w meskim wydaniu.
Mam kilka pytan i bede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi.
1. Czy wszystkie "budy" 205 byly takie same ( 3D ) i z kazdej mozna zrobic Gti ? czy roznily sie moze jakos ?
2. Ile wazy wyprute ze wszystkiego co zbedne 205 ?
3. Mi16 - do ilu mozna je bezpiecznie krecic ?
4. Czy realne jest osiagniecie walkami, CAI, obrobka glowicy, etc. etc.
200+ BHP ? Czy to trudna droga, czy wbrew pozorom latwa ?
5. Ile kosztuja czesci ? I jak duzo ich jest dostepnych ?
Z czym sa problemy ?
6. Czy mi16 wchodzi plug & play ?
7. Znacie moze jakies strony na ktorych mozna poczytac o Mi16 w 205 ?
Dalsze pytania jak sobie przypomne.
Dzieki za wszelka pomoc
To moj pierwszy post na Waszym forum - mam nadzieje, ze nie ostatni.
Na codzien jezdze 106S16 i dzis wpadlem na szalony pomysl, zeby byc moze w niedlugiej przyszlosci rozpoczac powolny proces budowy 205 Gti z mocnym Mi16.
French Performance w meskim wydaniu.
Mam kilka pytan i bede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi.
1. Czy wszystkie "budy" 205 byly takie same ( 3D ) i z kazdej mozna zrobic Gti ? czy roznily sie moze jakos ?
2. Ile wazy wyprute ze wszystkiego co zbedne 205 ?
3. Mi16 - do ilu mozna je bezpiecznie krecic ?
4. Czy realne jest osiagniecie walkami, CAI, obrobka glowicy, etc. etc.
200+ BHP ? Czy to trudna droga, czy wbrew pozorom latwa ?
5. Ile kosztuja czesci ? I jak duzo ich jest dostepnych ?
Z czym sa problemy ?
6. Czy mi16 wchodzi plug & play ?
7. Znacie moze jakies strony na ktorych mozna poczytac o Mi16 w 205 ?
Dalsze pytania jak sobie przypomne.
Dzieki za wszelka pomoc
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Hej
1. Kraza plotki ze ponoc buda z GTi jest mocniejsza choc osobiscie w to nie wierze. Moim zdaniem wszystkie 3d sa takie same.
2. W miare dobrze odchudzone mi16 powinno wazyc ok. 800kg. Oczywiscie mozna zejsc nizej (lekkie elementy, wyzynarka do blachy, pleksa)
3. Seryjne mi16 (hydrauliczne popychacze) do 7500 rpm
4. 200+ to nie przelewki. Dobra glowica + mocne walki + kompletny wydech powinny zblizyc do 200KM. Powyzej juz tylko zmiana dolotu na TB's. Droga nie jest taka trudna - zalezy jaka kwota dysponujesz Choc nie widzialem wiele mi16 z taka moca.
5. Dostepnosc czesci jest w miare dobra. I mozna je znalezc nawet w przystepnych cenach. Najwiekszym problemem jest komplet tlok/tuleja - tylko Mahle - cena ok. 1050zl szt. Jezeli myslisz jednak o mocy 200+ powinienes rozbic duza skarbonke.
6. Mozna tak powiedziec choc w niektorych miejscach trzeba pomoc. Uzyj opcji szukaj. O mi16 znajdziesz sporo na naszym forum.
7. http://www.205gtidrivers.com - http://www.forum.205gtidrivers.com/
http://www.205gtidrivers.com/
http://pug205gti.tripod.com/id22.html
http://www.205gti.com/main_uk.htm
http://www.mi16.nl
http://www.mdracing.co.uk
http://www.track-monkey.co.uk/
1. Kraza plotki ze ponoc buda z GTi jest mocniejsza choc osobiscie w to nie wierze. Moim zdaniem wszystkie 3d sa takie same.
2. W miare dobrze odchudzone mi16 powinno wazyc ok. 800kg. Oczywiscie mozna zejsc nizej (lekkie elementy, wyzynarka do blachy, pleksa)
3. Seryjne mi16 (hydrauliczne popychacze) do 7500 rpm
4. 200+ to nie przelewki. Dobra glowica + mocne walki + kompletny wydech powinny zblizyc do 200KM. Powyzej juz tylko zmiana dolotu na TB's. Droga nie jest taka trudna - zalezy jaka kwota dysponujesz Choc nie widzialem wiele mi16 z taka moca.
5. Dostepnosc czesci jest w miare dobra. I mozna je znalezc nawet w przystepnych cenach. Najwiekszym problemem jest komplet tlok/tuleja - tylko Mahle - cena ok. 1050zl szt. Jezeli myslisz jednak o mocy 200+ powinienes rozbic duza skarbonke.
6. Mozna tak powiedziec choc w niektorych miejscach trzeba pomoc. Uzyj opcji szukaj. O mi16 znajdziesz sporo na naszym forum.
7. http://www.205gtidrivers.com - http://www.forum.205gtidrivers.com/
http://www.205gtidrivers.com/
http://pug205gti.tripod.com/id22.html
http://www.205gti.com/main_uk.htm
http://www.mi16.nl
http://www.mdracing.co.uk
http://www.track-monkey.co.uk/
Ostatnio zmieniony 27 sie pn, 2007 12:12 pm przez stef, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 205 Mi16
Gti ma inaczej wyprofilowane blotniki z tylu i mocowanie na zbiorniczek wyrownawczy pod maska, ktory mozna latwo dorobic. Uwazac jedynie trzeba na stare budy od lezaka, bo nie mialy gornego mocowania silnika.Ref pisze:Witam wszystkich.
1. Czy wszystkie "budy" 205 byly takie same ( 3D ) i z kazdej mozna zrobic Gti ? czy roznily sie moze jakos ?
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
mało tego 5d są takie same jak 3D różnią się tym tylko że mają inny tylny element wpasowany (z drzwiami tylnymi) Peugeot tak sobie to wymyślił żeby się nie narobićstef pisze:Hej
1. Kraza plotki ze ponoc buda z GTi jest mocniejsza choc osobiscie w to nie wierze. Moim zdaniem wszystkie 3d sa takie same.
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: 205 Mi16
Bardzo popularny swap wiec nie ma problemu z gti-6,zawsze mozesz byc pierwszy w Polsce
Kazda morda pasuje do Forda!
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Mi16
Jeśli chcesz zrobić z tego 200bhp to pewnie musisz tyle wydać. Ja robiłem tylko tuleje na wymiar pod używany tłok. 150zł/szt w autoszlifie. Nie wiem czy polecać takie rozwiązanie bo ostatnia awaria była spowodowana pękniętym tłokiem właśnie:) Teraz mam kolejny komplet używanych tłoków + tuleje z autoszlifu. Zobaczymy - może tym razem będę miał więcej szczęścia:)Najwiekszym problemem jest komplet tlok/tuleja - tylko Mahle - cena ok. 1050zl szt.