205 Mi16

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Ref

205 Mi16

Post autor: Ref »

Witam wszystkich.
To moj pierwszy post na Waszym forum - mam nadzieje, ze nie ostatni.
Na codzien jezdze 106S16 i dzis wpadlem na szalony pomysl, zeby byc moze w niedlugiej przyszlosci rozpoczac powolny proces budowy 205 Gti z mocnym Mi16.

French Performance w meskim wydaniu.

Mam kilka pytan i bede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi.


1. Czy wszystkie "budy" 205 byly takie same ( 3D ) i z kazdej mozna zrobic Gti ? czy roznily sie moze jakos ?

2. Ile wazy wyprute ze wszystkiego co zbedne 205 ?

3. Mi16 - do ilu mozna je bezpiecznie krecic ?

4. Czy realne jest osiagniecie walkami, CAI, obrobka glowicy, etc. etc.
200+ BHP ? Czy to trudna droga, czy wbrew pozorom latwa ?

5. Ile kosztuja czesci ? I jak duzo ich jest dostepnych ?
Z czym sa problemy ?

6. Czy mi16 wchodzi plug & play ?

7. Znacie moze jakies strony na ktorych mozna poczytac o Mi16 w 205 ?

Dalsze pytania jak sobie przypomne.
Dzieki za wszelka pomoc :D
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Hej

1. Kraza plotki ze ponoc buda z GTi jest mocniejsza choc osobiscie w to nie wierze. Moim zdaniem wszystkie 3d sa takie same.

2. W miare dobrze odchudzone mi16 powinno wazyc ok. 800kg. Oczywiscie mozna zejsc nizej (lekkie elementy, wyzynarka do blachy, pleksa)

3. Seryjne mi16 (hydrauliczne popychacze) do 7500 rpm

4. 200+ to nie przelewki. Dobra glowica + mocne walki + kompletny wydech powinny zblizyc do 200KM. Powyzej juz tylko zmiana dolotu na TB's. Droga nie jest taka trudna - zalezy jaka kwota dysponujesz :) Choc nie widzialem wiele mi16 z taka moca.

5. Dostepnosc czesci jest w miare dobra. I mozna je znalezc nawet w przystepnych cenach. Najwiekszym problemem jest komplet tlok/tuleja - tylko Mahle - cena ok. 1050zl szt. Jezeli myslisz jednak o mocy 200+ powinienes rozbic duza skarbonke.

6. Mozna tak powiedziec choc w niektorych miejscach trzeba pomoc. Uzyj opcji szukaj. O mi16 znajdziesz sporo na naszym forum.

7. http://www.205gtidrivers.com - http://www.forum.205gtidrivers.com/
http://www.205gtidrivers.com/
http://pug205gti.tripod.com/id22.html
http://www.205gti.com/main_uk.htm
http://www.mi16.nl
http://www.mdracing.co.uk
http://www.track-monkey.co.uk/
Ostatnio zmieniony 27 sie pn, 2007 12:12 pm przez stef, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: 205 Mi16

Post autor: Banita »

Ref pisze:Witam wszystkich.
1. Czy wszystkie "budy" 205 byly takie same ( 3D ) i z kazdej mozna zrobic Gti ? czy roznily sie moze jakos ?
Gti ma inaczej wyprofilowane blotniki z tylu i mocowanie na zbiorniczek wyrownawczy pod maska, ktory mozna latwo dorobic. Uwazac jedynie trzeba na stare budy od lezaka, bo nie mialy gornego mocowania silnika.
Ref

Post autor: Ref »

Dzieki za pomoc.
Przejrze stronki ktore podales i postaram sie podjac jakas sensowna decyzje :lol:
Investor
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: 03 sie pt, 2007 10:02 am
Posiadany PUG: 205 GTi
Numer Gadu-gadu: 2974079
Lokalizacja: WarszawA
Kontakt:

Post autor: Investor »

proces budowy 205 Gti z mocnym Mi16.
widze ze masz ten sam pomysl co ja tylko ze ja czekam az motor umrze :)
Ref

Post autor: Ref »

Wczoraj popatrzylem sobie troche na Twoje 205. I podoba mi sie ten samochod.

Problem jest jednak taki, ze 106 juz jest i wymaga mniej pracy zeby jezdzilo
"mesko" niz 205 ktorego nie ma.

Po prostu mysle na glos :wink:
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Za dużo będzie tych szybkich 205 :wink:
Większczość istotnych rzeczy została wymieniona powyżej.
W razie czego, może znajdziemy kolejne czarne GTi 8)
Investor
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: 03 sie pt, 2007 10:02 am
Posiadany PUG: 205 GTi
Numer Gadu-gadu: 2974079
Lokalizacja: WarszawA
Kontakt:

Post autor: Investor »

Za dużo będzie tych szybkich 205

spoko, ten bedzie na 1/4 ;)
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Ale 205 tez potrafi fajnie skręcać :wink:
Im więcej szybkich 205, tym lepiej :)
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

stef pisze:Hej

1. Kraza plotki ze ponoc buda z GTi jest mocniejsza choc osobiscie w to nie wierze. Moim zdaniem wszystkie 3d sa takie same.
mało tego 5d są takie same jak 3D różnią się tym tylko że mają inny tylny element wpasowany (z drzwiami tylnymi) Peugeot tak sobie to wymyślił żeby się nie narobić :)
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Investor
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: 03 sie pt, 2007 10:02 am
Posiadany PUG: 205 GTi
Numer Gadu-gadu: 2974079
Lokalizacja: WarszawA
Kontakt:

Post autor: Investor »

a powiedzcie mi jak podchodzi gti6 do 205 :>

ciekawy bardzo motor juz nie mowiac o skrzyni :)
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: 205 Mi16

Post autor: Munne »

Bardzo popularny swap wiec nie ma problemu z gti-6,zawsze mozesz byc pierwszy w Polsce _O_
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Fox
Peugeot 205 Master
Posty: 2053
Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
Numer Gadu-gadu: 6433729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 205 Mi16

Post autor: Fox »

Najwiekszym problemem jest komplet tlok/tuleja - tylko Mahle - cena ok. 1050zl szt.
Jeśli chcesz zrobić z tego 200bhp to pewnie musisz tyle wydać. Ja robiłem tylko tuleje na wymiar pod używany tłok. 150zł/szt w autoszlifie. Nie wiem czy polecać takie rozwiązanie bo ostatnia awaria była spowodowana pękniętym tłokiem właśnie:) Teraz mam kolejny komplet używanych tłoków + tuleje z autoszlifu. Zobaczymy - może tym razem będę miał więcej szczęścia:)
ODPOWIEDZ