Po obroceniu panewki po utracie smarowania na torze silnik zostal na nowo poskladany. Wal po dwoch szlifach wywazono dynamicznie, silnik dostal wszystkie nowe panewki, korbowody zostaly zregenerowane, odchudzone, wywazone i wypolerowane oraz zamontowano w nich wzmocnione sruby ARP.
Oczywiscie przebudowany zostal przede wszystkim "wadliwie" dzialajacy uklad smarowania, o czym dokladniej pisalem tutaj - http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=6&t=12729
Wiecej na ten temat mozna zobaczyc w galerii - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album09?page=1
Podczas oczekiwania na nowe i obrabiane czesci, zamontowany zostal wreszcie drugi fotel kubelkowy (SPEED III), tylna belka zostala wyremontowana a takze pozbylem sie jeszcze kilku niepotrzebnych rzeczy (masa). Dodatkowo zainstalowalismy aluminiowa podporke pod lewa noge, dodatkowy wskaznik cisnienia oleju oraz szpilki w tylnych piastach.
Kilka zdjec - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album05?page=4
Ostatnia modyfikacja jest dolna poduszka silnika wykonana z elastomeru. Jednym slowem jest coraz mniej komfortowo - teraz drgania z silnika przenosza sie na cala bude

Zdjecia na 3 i 4 str. - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album07?page=3
Panewki zostaly wstepnie dotarte, czyli niedlugo testy i sprawdzian w warunkach bojowych (lotnisko Ułęż).
Wicej informacji niebawem
