OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

Awatar użytkownika
Crasher
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 2:42 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Crasher »

Mam Pug'a 205 1.1 Forever '95 r. Bede wsadzal chyba zawieche od GTI, zeby go troszke dac w dol. I teraz jak dam na belce o 1 zabek nizej to jak ktos mi sie do tylu zapakuje to nie bedzie tarlo nic? Jakos to mozna usztywnic pewnie, cos czytalem, ale chcialbym o konkretne mozliwosci. Acha, czy wejda tam wtedy felgi 15" czy jak cos to wsadzac jakies 14 ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
koval
Junior
Posty: 234
Rejestracja: 12 kwie śr, 2006 2:06 pm
Posiadany PUG: PUG 205 Forever, 1,9 D
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Starcza k. Częstochowy

Post autor: koval »

witam :) ja tez chcial bym obnizyc swojego tylko ja sie zastanawiam nad amorami i sprezynami od GTI w zwiazku z tym mam pytanie czy taki zestaw bedzie pasowal do mojego puga (1,9 D forever 1994 r.) :?:
Awatar użytkownika
HDi
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 17 sie czw, 2006 5:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: HDi »

jak co mam springi z gti - amory też ci podejdą :W
205 Rallye Ex.. peryment
Awatar użytkownika
JASIEK1
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 21 sie pn, 2006 10:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: JASIEK1 »

To i ja się tutaj wypowiem conieco. Otóż wyżej wymieniane ściagacze do sprężyn to debilny pomysł, ponieważ ściągnieta sprężyna bardzo szybko może pęknąć i wyleciec.
Wiadomo najlepiej by było kupic nowe amory, nowe sportowe spręzyny i rozkoszowac sie jazda ale nie każdego na to stać.
Obcięcie sprężyny nie jest wcale takim złym pomysłem ale pod warunkiem, ze sprężyna nie zmienia swojej grubości (po obwodzie i srednicy drutu) oraz pod warunkiem, ze po obcieciu i maxymalnym wyciągnięciu amorka siedzi dość solidnie w kielichach!!!!!!!!!!! W takim wypadku nie ma mozliwości aby wypadła.
Wielokrotnie jeździłem na cietych sprężynach ale trzeba to zrobic z głową i w razie nieprawidłowości mieć seryjne na zapas :D
PS: w rajdowych maluchach od wielu lat ludzie obcinaja spręźyny o zwój albo 2 i jakoś to działa.
PS: Swoja drogą i tak fabryczna spręźyna jest najlepsza i najpewniejsza.
POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
joker
Junior
Posty: 109
Rejestracja: 09 kwie pn, 2007 11:16 pm
Posiadany PUG: brak
Numer Gadu-gadu: 2028006
Lokalizacja: Płock

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Post autor: joker »

a jak wygląda sprawa z obniżeniem tyłu. Kolega ma gti i tył bardzo wysoko stoi,aż śmiesznie wygląda. Czy jest jakaś regulacja na drążku?
Były : 205 GTi (Rajdówka)
Obecny : 208 GTi FL
Awatar użytkownika
deejay
Uzalezniony
Posty: 900
Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
Posiadany PUG: 1,6 GTI
Numer Gadu-gadu: 3788033
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Post autor: deejay »

odkopałeś chyba nie za nowy temat. Opcja szukaj sie kłania, temat wałkowany kilkakrotnie. wysokość tylnej belki można ustawiać za pomocą wieloklinów na drążkach skrętnych.
PEUGEOT 205 1.6 GTI
Obrazek
Awatar użytkownika
joker
Junior
Posty: 109
Rejestracja: 09 kwie pn, 2007 11:16 pm
Posiadany PUG: brak
Numer Gadu-gadu: 2028006
Lokalizacja: Płock

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Post autor: joker »

dzięki, ale muszę znaleźć bardziej wyczerpującą odpowiedź.Szukajka działa jak działa i nie zawsze można łatwo coś odnaleźć. Celowo odkopałem stary temat,żeby nie zaśmiecać forum nowym, gdyż podejrzewałem że coś na ten temat było.
Były : 205 GTi (Rajdówka)
Obecny : 208 GTi FL
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Post autor: moralez »

skoro szukajka jest taka perfidna i niechce ci pokazac tematu to poszukaj w faq tam ten temat napewno jest 8)

co do pekania scisnietej sprezyny to jest to lekki no sens,
sam jezdzilem dlugi czas na scisnietych sprezynach zaliczylem dziure ktorej felga nie przezyla a mocowanie mcphersona odczulo i sie uwypukliklo, natomiast sprezyna nie pekla
pozatym uzywa sie 2 lub wiecej sciskow i jakos niechce mi sie wierzyc ze walna wszystkie naraz, a pekniecie jednego nie spowoduje oczekiwanego przez niektorych wystrzelenia samochodu w kosmos 8)7
borek_wpr
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Post autor: borek_wpr »

Nie zapomnij o śrubach regulacyjnych do reflektorów.Opuszczając przód reflektory świecą blisko a
podnieść je można stosując dłuższą śrubę- ok. 20mm.Dorobić lub dopasować z jakiegoś autka.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
Awatar użytkownika
koval
Junior
Posty: 234
Rejestracja: 12 kwie śr, 2006 2:06 pm
Posiadany PUG: PUG 205 Forever, 1,9 D
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Starcza k. Częstochowy

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Post autor: koval »

Ja odgrzeje troche ten temat. Szukam sprezyn obnizajacych przod, ale nigdzie nie moge znalezc takich, ktore obnizaly by wiecej niz 50 mm :( A u mnie przod tak wysoko stoi ze musial bym chyba o 10 cm obnizyc zeby byl odpowiedni efekt. I tutaj mam pytanie moze troche glupie czy sa wogole takie sprezyny ktore tak duzo obnizaja? Jesli tak to mozecie mi jakies polecic?

I jeszcze jedno, z tego co wiem jesli obnizam wiecej niz 40 mm to musze wymienic tez amorki dobrze mysle??
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Post autor: MistrzuGT »

ja mam u siebie sprezyny obnizajace o 70mm i to jest chyba maximum, bo jakbym obnizyl o 100mm to chyba bym miske zdarl :P Amory seryjne chyba mozna stosowac do sprezyn krotszych chyba max 30mm.
Zreszta jakby sie zalozylo do krotszych sprezyn seryjne amory to szybko by sie rozlecialy,nie wspominajac o tym,ze by sie chyba wszystko miska przyklepalo na drodze....

PS.zdjecia obnizonego o 70mm auta masz u mnie w profilu.
Pozdro!!
Awatar użytkownika
koval
Junior
Posty: 234
Rejestracja: 12 kwie śr, 2006 2:06 pm
Posiadany PUG: PUG 205 Forever, 1,9 D
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Starcza k. Częstochowy

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Post autor: koval »

Mistrzu zeby mojego zglebowac do tego poziomu to chyba 100 mm by bylo malo :/ moj teraz wyglada jak tarpan :( a jakiej firmy sa te twoje sprezyny?
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Post autor: MistrzuGT »

moze masz amory padniete, wtedy przod idzie wyzej...
Ja mam sprezyny i amory Weitec'a
Pozdro
Awatar użytkownika
kabzik
Junior
Posty: 379
Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
Lokalizacja: Częstochowa

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

Post autor: kabzik »

a mozna załozyc nowe amoryzatory zwykłe i sprezyny od gti??? chodzi mi o to czy nie rozleca mi sie amory..
ODPOWIEDZ