podłaczenie licznik i kostek z xs lub gti
- druan
- Maniak
- Posty: 1301
- Rejestracja: 01 lis czw, 2007 6:29 pm
- Posiadany PUG: peugeot GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
podłaczenie licznik i kostek z xs lub gti
pomoże ktoś wytłumaczy podłaczenie licznika z obrotościomierzem z xs lub z gti???mam licznik z zegarkiem :(pomocy jakies schematy i opis co jak i gdzie!!!
Żaden nauczyciel nie da ci na to papieru - Bądź Człowiekiem Dla Człowieka Szacunkiem się Kieruj.....
Syndykat Sępów Krakowskich
Syndykat Sępów Krakowskich
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: podłaczenie licznik i kostek z xs lub gti
Wrrrrrr...... To juz jest totalne lenistwo :/
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- daritex
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 15 sty pn, 2007 9:27 pm
- Posiadany PUG: look 1,1
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Re: podłaczenie licznik i kostek z xs lub gti
trochę masz pod tym linkiem sam z tego korzystałem.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=10921
jak to ci niewystarczy użyj opcji SZUKAJ było mnustwo tematów na temat obrotomierza.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=10921
jak to ci niewystarczy użyj opcji SZUKAJ było mnustwo tematów na temat obrotomierza.
PEUGEOT 205 LOOK 1.1 TU1M Magneti Marelli 1993r.
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: podłaczenie licznik i kostek z xs lub gti
Są różne wiązki i ich oznakowanie.I bez miernika nie podchodź.
O podłączeniu obrotomierza można napisać pracę doktorską.
Niby proste-trzy przewody,trzy lub cztery piny anie działa.
Dlaczego ?.
Odpowiedź:Pytający o podłączenie obrotka nie podaje producenta ani typu jaki posiada.
Wg. Etzolda podłączenie obrotka to 1 (+), 2 (-), 3 Sygnał
-kabel 112, 4 nie podpięty w drugiej części złączki PC 2.
Mam JAEGERA i 2 to sygnał , 3 (-), 4 (+). VEGILA chyba też wkładała obrotomierze.Może zrobić taką tabelę np.
producent, typ ,podłączenie , typ silnika.
O podłączeniu obrotomierza można napisać pracę doktorską.
Niby proste-trzy przewody,trzy lub cztery piny anie działa.
Dlaczego ?.
Odpowiedź:Pytający o podłączenie obrotka nie podaje producenta ani typu jaki posiada.
Wg. Etzolda podłączenie obrotka to 1 (+), 2 (-), 3 Sygnał
-kabel 112, 4 nie podpięty w drugiej części złączki PC 2.
Mam JAEGERA i 2 to sygnał , 3 (-), 4 (+). VEGILA chyba też wkładała obrotomierze.Może zrobić taką tabelę np.
producent, typ ,podłączenie , typ silnika.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: podłaczenie licznik i kostek z xs lub gti
ja zamienialem zegary z jaegera(xs) na vegila(gti) i byla to przyjemna operacja pod tytulem plug&play
co do schematu elektrycznego w etzoldzie to zdarza sie ze mija on sie z prawda
co do schematu elektrycznego w etzoldzie to zdarza sie ze mija on sie z prawda
- druan
- Maniak
- Posty: 1301
- Rejestracja: 01 lis czw, 2007 6:29 pm
- Posiadany PUG: peugeot GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: podłaczenie licznik i kostek z xs lub gti
noi własnie tu jest problem bo niewiem czy brac sie za to czy nie???mam bez obrota a sprzydał by mi się!!!!!
Żaden nauczyciel nie da ci na to papieru - Bądź Człowiekiem Dla Człowieka Szacunkiem się Kieruj.....
Syndykat Sępów Krakowskich
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: podłaczenie licznik i kostek z xs lub gti
Masz rację Moralez. Książka podaje jakąś wersję, a potem ją zmieniają i trzeba pogłówkować.
Druan- jeżeli umiesz posługiwać się schematem,choć trochę adresy są nieczytelne,umiesz posługiwać się miernikiem, próbnikiem i co nieco wiesz o działaniu poszczególnych elementów w samochodzie to
zamiana zegarów jest prosta.
Do dyspozycji masz dwie tabele.
1 Opis podłączenia licznika Vegili.
2 Opis z PORADNIKA.
Jak dla mnie to opis 1 podaje gdzie wpiąć - lecz kable trzeba zlokalizować samemu.
Co do opisu 2 - to jest niepełny,np. poziom cieczy ,ale w którym zbiorniku.Brak połączenia hamulca ręcznego z poziomem płynu hamulcowego.Kabel do termometru NTR lub NTC istnieje-trzeba poszukać
Ja zrobiłem własną tabelę.Nawet zgadza się z Etzoldem !!!!.Ma pewne niedoskonałości bo nie zawiera
wszystkich podłączeń (świece żarowe,woda w filtrze itp.bo mnie nie było to potrzebne),lecz można ją rozbudowywać indywidualnie. Poza tym dla mało wtajemniczonych są podpowiedzi typu CO i GDZIE
Koledzy- wyślijcie mi Waszego normalnego e-maila na adres :
aborkowski1@o2.pl to wyślę Wam moją wersję tabeli rozbudowaną o przeróbkę prędkościomierza.
Pozdrawiam.
Druan- jeżeli umiesz posługiwać się schematem,choć trochę adresy są nieczytelne,umiesz posługiwać się miernikiem, próbnikiem i co nieco wiesz o działaniu poszczególnych elementów w samochodzie to
zamiana zegarów jest prosta.
Do dyspozycji masz dwie tabele.
1 Opis podłączenia licznika Vegili.
2 Opis z PORADNIKA.
Jak dla mnie to opis 1 podaje gdzie wpiąć - lecz kable trzeba zlokalizować samemu.
Co do opisu 2 - to jest niepełny,np. poziom cieczy ,ale w którym zbiorniku.Brak połączenia hamulca ręcznego z poziomem płynu hamulcowego.Kabel do termometru NTR lub NTC istnieje-trzeba poszukać
Ja zrobiłem własną tabelę.Nawet zgadza się z Etzoldem !!!!.Ma pewne niedoskonałości bo nie zawiera
wszystkich podłączeń (świece żarowe,woda w filtrze itp.bo mnie nie było to potrzebne),lecz można ją rozbudowywać indywidualnie. Poza tym dla mało wtajemniczonych są podpowiedzi typu CO i GDZIE
Koledzy- wyślijcie mi Waszego normalnego e-maila na adres :
aborkowski1@o2.pl to wyślę Wam moją wersję tabeli rozbudowaną o przeróbkę prędkościomierza.
Pozdrawiam.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...