Polerowanie kanałów
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Samo polerowanie nic ci nie da.
Musisz kanaly odpowiednio poszerzyc, podwyzszyc, dobrze spasowac z kolektorami, pozniej ewentualnie mozna je wygladzic.
Mozna to zrobic odpowiednimi kamieniami, i odpowiednia przedluzka do wiertarki, lub tokarki.
A samo polerowanie, to nic innego jak reczna robota... papierek scierny, i lecisz od 80 do 2000 po koleii, mozna tez pomoc sobie odpowiednia pasta polerska.
Ogolnie dosc zmudna robota.
Musisz kanaly odpowiednio poszerzyc, podwyzszyc, dobrze spasowac z kolektorami, pozniej ewentualnie mozna je wygladzic.
Mozna to zrobic odpowiednimi kamieniami, i odpowiednia przedluzka do wiertarki, lub tokarki.
A samo polerowanie, to nic innego jak reczna robota... papierek scierny, i lecisz od 80 do 2000 po koleii, mozna tez pomoc sobie odpowiednia pasta polerska.
Ogolnie dosc zmudna robota.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
zadna, bo jak Kaktus mowił, moc wiaze sie z kilkoma przerobkami, sama polerka nic nieda!
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Sama polerka doprowadzi do tego, ze autko bedzie przerywalo zamiast jechac jezeli dobrze go nie zagrzejemy!
Ja jezeli nie mam temperatury oleju 90 stopni, to moge zapomniec o plynnym przyspieszaniu.
Sama polerka moze spowodowac mniejsze spalanie, i przyrost mocy rzedu 2 gora 3%, ale nie koniecznie mocy maxymalnej! Moc maxymalna moze zostac taka sama, ale moze sie podniesc lekko krzywa mocy przy obrotach gdzie moc maxymalna zaczyna juz spadac.
Ja dodam tylko, ze przy spokojnej i jednostajnej jezdzie z predkoscia 110km/h moj Peugeot spalil 7,5litra/100km!!
Natomiast przy jezdzie takiej na maxa pali juz znacznie wiecej
Ja jezeli nie mam temperatury oleju 90 stopni, to moge zapomniec o plynnym przyspieszaniu.
Sama polerka moze spowodowac mniejsze spalanie, i przyrost mocy rzedu 2 gora 3%, ale nie koniecznie mocy maxymalnej! Moc maxymalna moze zostac taka sama, ale moze sie podniesc lekko krzywa mocy przy obrotach gdzie moc maxymalna zaczyna juz spadac.
Ja dodam tylko, ze przy spokojnej i jednostajnej jezdzie z predkoscia 110km/h moj Peugeot spalil 7,5litra/100km!!
Natomiast przy jezdzie takiej na maxa pali juz znacznie wiecej
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora