W katalogu wałków sportowych Catcams znalazłem informację techniczną , że wałek 308 stopni nie nadaje się do zastosowania z seryjnymi wtryskiwaczami Teraz mam wersję 130KM i żółte seryjne wtryski . A może wybrac wałek 280 stopni zamiast 308 i auto bedzie ciut słabsze ale za to bardziej elastyczniejsze w zakresie średnich obrotów 2800-5000 ? Jeśli wybiorę wałek 308 stopni to jakie wtryski mam zastosować ? zaznaczam ze raczej mnie nie interesują mnie używki tylko nowe , z doświadczenia wiem ze to by się zemściło w najmniej oczekiwanym momencie. Acha , kto mi pózniej taką wydumkę zestroi fachowo ? Kogo polecacie ? Kaktusa ? Grabowskiego ?
Heh akurat wtryski to maly problem bo dzdza rade po podniesieniu cisnienia (na std. cisn. 150 - 160KM)
Do walkow 308 seryjny kolektor i wydech kompletnie sie nie nadaje.
Trzeba by ITB i dobry kol. wydech. a pozniej strojenie i to na jakims SA (czyli bez walkow jakies 5K - 10K zlociszy)
280 powinno smigac na seryjnych kol. choc wskazane by bylo zrobic dobry kol. wydechowy i wszystko wystroic na std. motronicu (2K - 3K)
Wtedy bedziesz mial oglad jak wiele musialbys zrobic aby zblizyc sie do tej wartosci. Nie to zebym nie wierzyl w Twoje umiejetnosci badz mozliwosci finansowe ale to juz jest "gruby projekt"!
Seryjne wtryski w rzeczywistosci spokojnie daja rade (bez podnoszoszenia cisnienia) do jakis 180KM - wiec jedno Ci odpada
Ale zaraz ... ZTCP to Kaktus robil taki projekt ... tylko w koncu nie wiem na czym stanelo?
Moim zdaniem jakbys osiagnal 150KM byblym i pewnie nie tylko ja pod duzym wrazeniem.
O wtryskach już chłopaki napisali, dadzą rade
O wystrojeniu też, czymś konkretnym.
Żeby celować w taką moc, to fucktycznie już trzeba pomyślec o innych tłokach, doprężających.
No właśnie Kaktus -} co z twoim projektem ? skończony ? czy może wyskoczyły jakieś nieprzewidziane przeszkody ? Swoją drogą zawsze coś przy takiej robocie wyskoczy Dysponuje pompą Walbro o wydajności 255l/h i pewnie do tej pompy trzeba zastosować inny regulator ciśnienia paliwa taki jaki tu :http://rallynuts.com/motorsport/Rally%5 ... i_2417.asp
A co do tłoków doprężających to poczekam na eksperta w tej materii Kaktusa . Głowicę mam dosyć mocno splanowaną o wysokości 155,6mm przy seryjnej 158,9mm . Oczywiście liczę się z kosztami ale najbardziej obawiam się finalnego strojenia .
Chlopaki przeciez to nie kwestia samego doprezenia silnika. Oczywiscie nalezy to zrobic ale w rozsadnej granicy czyli max do jakis 11,5:1. Zreszta takim doprezeniem mozna zyskac moze z 5KM i aby to osiagnac wystarczy pokombinowac z plaskimi tlokami od 8v i glowica.
xtrack wydaje mi sie, ze pompa to najmniejsze zmartwienie poniewaz jak juz tu napisalismy paliwa do takiej mocy Ci nie zabraknie, no chyba, ze zalozysz trabki i wtedy faktycznie bedziesz potrzebowal go znacznie wiecej.
Co do regulatora to kup zwyczajny typu F1-Z (tyle, ze to ponoc straszna chala, przeciekaja, przy wyzszy cisnieniu zacinaja sie), dlatego mozna kupic Webera z Lancia Delta Integrale w serwisie fiata o nr 7555041 - cena to jakies 220zl (ponoc tez potrafia sie przyciac).
Wydaje mi sie, ze ten co podales - FSE_Power_Boost_Valve - dziala na innej zasadzie, to nie jest typowy nastawny regulator, tylko zawor dzialajacy na podcisnienie w kolektorze.
witam szanownych kolegów...
chcialbym sprostowac pewna informacje...a mianowicie,projekt 170km gti 8v nie jest moim projektem.jest to projekt brata mojej dziewczyny,ktory przez omyłke skorzystal z mojego konta klubowego.ja sam nie planuje zadnych projektow ani tym podobnych rzeczy,gdyz swiezo odbudowalem silnik w moim pugu(srebrnym)i nie zamierzam nic ulepszac ani kombinowac z jego parametrami.chciałbym rowniez prosic o wyrozumiałośc i z gory przeprosic za powstałe zamieszanie.pozdrawiam
xtrack-michał
Ostatnio zmieniony 09 lis pt, 2007 9:54 pm przez xtrack, łącznie zmieniany 1 raz.