Głowica 2.0 8V Turbo + wałek Pipercams ?

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Głowica 2.0 8V Turbo + wałek Pipercams ?

Post autor: marcinpug »

Czy wałek z 1.9 gti 8V bedzie pasował do głowicy PSA 2.0 8V Turbo ?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Głowica 2.0 8V Turbo + wałek Pipercams ?

Post autor: Banita »

ktorego 8v? Technicznie to tylko kwestia mostkow wiec podejdzie, ale walek ze 128 sobie odpusc bo ma za duzy przedmuch i bedzie sie auto przegrzewac. 122 powinien grac i spiewac.
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Re: Głowica 2.0 8V Turbo + wałek Pipercams ?

Post autor: Przecinak »

dodam ze powinno byc lepiej na walku z XU9JAZ niz seryjnym z turbo.
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Głowica 2.0 8V Turbo + wałek Pipercams ?

Post autor: Kaktus »

Nie koniecznie musi pasowac!

Walki z XU9JA czyli wersji 128km przewaznie byly ustalane osiowo na ostatnim mostku, czyli tym najdalej od rozrzadu.

Walki z XU9JAZ, byly juz ustalane osiowo na pierwszym mostku, za pomoca widelek przykrecanych imbusem "6".

Jezeli trafisz na walek z XU9JA ktory jest ustalany osiowo na ostatnim mostku a jest tak w 95% przypadkow, to niestety nie zalozysz go do glowicy z XU10J2TE, poniewaz nie ustalisz takiego walka osiowo w tej glowicy.

Trzeba wtedy wymienic ostatni mostek, ale jest to ryzykowne, bo otwor wtedy na walek moze byc owalny, i walek bedzie zle podparty, co moze prowadzic albo do wybicia lub pekniecia mostka, lub do zacierania sie walka na ostatnim mostku.

Ale wiem ze chcesz Pipera, wiec zamow pipera do silnika XU9JAZ. Zreszta pipery jak i swiatki sa uniwersalne i sa przystosowane do ustalania osiowo zarowno za pomoca 1 jak i ostatniego mostka, wiec podpasuja do kazdej z wyzej wymienionych glowic.

Wazne jest aby dobrze spasowac walek z glowica, bo to jak "ciezko" walek bedzie sie krecil, takze moze spowodowac znaczne straty mocy na silniku.

Pozdro
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Re: Głowica 2.0 8V Turbo + wałek Pipercams ?

Post autor: marcinpug »

Dzięki Kaktus ,na taką odpowiedz czekałem . Czyli zamawiam Pipera i w styczniu melduję sie u Ciebie z gratami :) . Gażniki Webera już mam :lol:
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: Głowica 2.0 8V Turbo + wałek Pipercams ?

Post autor: xtrack »

wiedza Kaktusa poprostu mnie zabija 8)7 JESTEM PELEN PODZIWU _O_
ODPOWIEDZ