![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
OIL
siemanko widze ze masz problem z wlewem oleju
stan na wprost silnika popros kolege zeby nacisna gaz na wylaczonym silniku tam gdzie bedzie sie ruszac takie koleczko owinete stalowa linka od gazu tam obok sterczy takie plastikowe gowno taka rurka o srednicy 40 min i idzie do niej dozo gumowych rurek jest to czarne odlacz te gorne ciekie przewody i sprobuj odkrecic gorna czesc jak sloik tylko uwarzaj bo to kruche a na dole jest groba gumowa rorka ktora latwo rozerwac przy otwieraniu tego korka ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ostan - to normalne! Cieply olej = rzadszy olej = mniejsze cisnienie.
Wazne aby przy 4000 obr bylo okolo 4 bar, a na 900obr moze byc nawet tylko 1,5 bara.
Jezeli spada ci drastycznie cisnienie, to masz wywalone panewki... i czeka cie ich wymiana + szlif walu.
Komplet panewek - 300zl
Szlif walu - 200zl
+ robocizna za wymiane panewek itp.
Do tego jakas kasa na roznego typu oringi itp, ktore trzeba by wymienic przy okazji.
Wazne aby przy 4000 obr bylo okolo 4 bar, a na 900obr moze byc nawet tylko 1,5 bara.
Jezeli spada ci drastycznie cisnienie, to masz wywalone panewki... i czeka cie ich wymiana + szlif walu.
Komplet panewek - 300zl
Szlif walu - 200zl
+ robocizna za wymiane panewek itp.
Do tego jakas kasa na roznego typu oringi itp, ktore trzeba by wymienic przy okazji.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 16 cze śr, 2004 10:52 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Suszec
Dobra to może ja już wogóle nie bede postował na tym forum, bo to niewesołe jak se każdy jaja robi ze mnie , ten wlew naprawde był troche "tajemniczy" bo po otwarciu było tam suchutko a scianki az pordzewiałe i w zyciu bym nie powiedział ze tędy ktoś lał olej, wiec chciałem sie upewnic tyle ze niechciało mi sie rozpisywać o co dokładnie mi biega i wyszedł taki śmieszny post z tego
i nie martwcie sie nie bedzie pytania gdzie wlać paliwo itp
no i sorki za bluzgi -to tak podświadomie same paluszki latają po klawiaturce ze złości
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
no i sorki za bluzgi -to tak podświadomie same paluszki latają po klawiaturce ze złości
potraktowaliście go tak bo jest moim bratem i pewnie nie chciało wam sie odpisywać na tak banalny post jak zapytanie o wlew oleju, a że nazwał praktykanta mechanikiem to nic dziwnego jeżeli koleś ma 3 dni w tygodniu przez 8h praktyke na warsztacie więc mozna go nazwać młodym mechanikiem
a jak wam sie nie chce odpowiadać to nic nie piszcie może znajdzie sie ktoś komu sie chce i udzieli odpowiedzi
a jak wam sie nie chce odpowiadać to nic nie piszcie może znajdzie sie ktoś komu sie chce i udzieli odpowiedzi
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Trzeba bylo samemu bratu pokazac palcem gdzie sie olej leje.
Co rozumiesz przez "potraktowaliscie go tak"? Znaczy JAK?
Poprostu dla niektorych takie pytanie wydalo sie smieszne i sobie zazartowali. I co z tego?
Rownie dobrze mogl spytac gdzie jest wlew paliwa, albo nalac plynu do chlodnicy do zbiorniczka z plynem do spryskiwaczy.
Poprostu zadal zabawne pytanie.![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Co rozumiesz przez "potraktowaliscie go tak"? Znaczy JAK?
Poprostu dla niektorych takie pytanie wydalo sie smieszne i sobie zazartowali. I co z tego?
Rownie dobrze mogl spytac gdzie jest wlew paliwa, albo nalac plynu do chlodnicy do zbiorniczka z plynem do spryskiwaczy.
Poprostu zadal zabawne pytanie.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jest - VW![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jest - VW
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
na rozgrzanym silniku mam te 1.5bar okolo a na wyszych obrotach raz dochodzi do 4 bar a nieraz nie. A wogule bardzo wolno rozgrzewa sie ten oil musze z 0.5 godziny pojezdzic jak nie nie dlurzej zeby mial 90 stopni a i tak ma zadko tyle,raczej 50-70stopni. apropo tych oleji i tym podobnych to jaka powinien miec kompresje i jaka jest jeszcze zadawaljaca w silniku 1.9 i ile powinien lub nie powinien spalac toleju?? kto wie niech odpowie ![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
A jak mieliśmy odpowiadać ? Jest pytanie, to i jest odpowiedź. A odpowiedź zależy przecież od pytania.
A "mechanika", który choć jeden widział kiedykolwiek silnik samochodowy i nie wie, gdzie wlewa sie olej z pełną odpowiedzialnością i stanowczością nazwę TŁUMOKIEM, odsyłając jednocześnie do lektury Auto Świat![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
No, chyba, że ten "mechanik" zajmuje sie wymianą pedałów przy rowerach![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
A "mechanika", który choć jeden widział kiedykolwiek silnik samochodowy i nie wie, gdzie wlewa sie olej z pełną odpowiedzialnością i stanowczością nazwę TŁUMOKIEM, odsyłając jednocześnie do lektury Auto Świat
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
No, chyba, że ten "mechanik" zajmuje sie wymianą pedałów przy rowerach
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)