jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
I co w zwiazku z tym?
-
- Nowicjusz
- Posty: 93
- Rejestracja: 26 sty sob, 2008 7:27 pm
- Posiadany PUG: 205 mi 16
- Numer Gadu-gadu: 563294
- Lokalizacja: Paryz-Orzysz
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
co do wtryskow wtedy takie mi do reki wpadly i takie wstawilem nie nazekam niewiem jak chodzi na orginalnych 1,9 mi16 nie prubowalem chociaz je mam wiem ze na tych od gti1,9 cholernie szarpala dopiero na wyzszych obrotach ladnie chodzila
A jakich konkretow chcesz sie dowiedziec??
A jakich konkretow chcesz sie dowiedziec??
205 MI16
-
- Nowicjusz
- Posty: 93
- Rejestracja: 26 sty sob, 2008 7:27 pm
- Posiadany PUG: 205 mi 16
- Numer Gadu-gadu: 563294
- Lokalizacja: Paryz-Orzysz
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
nie zaszaleje wam danymi technicznymi bo niewiele ziem wiec mówisz ze turbo to turbo moge dopasowac powiedzmy byle jakie a co z przeplywomiezem powietrza?? moge zostawic ten istniejacy??
Nie pisz post pod postem -uzyj
Nie pisz post pod postem -uzyj
205 MI16
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
Jak na razie cos sensownego. Opowiadasz takie cuda, jakby to auto mialo ~ 180km. Wtryski masz takie, ze nie podolaja juz przy standardowym cisnieniu paliwa i 165km.
Komputer masz z wersji 147 konnej, kolekor przetopiony z garnka (bo to wlasnie jest nierdzewka typu inox) niby 4-1. Co najwazniejsze taki kolektor w tym silniku to pomylka, bo zeby to dobrze pracowalo musialby siegac do polowy auta, pomijajac juz fakt, ze jesli juz, to raczej 8-1. Fabryczny to 8-2-1.
Napisales, ze masz wal, tloki i glowice z mi16, co chyba nie jest czyms niezwyklym w suilniku mi16. Jesli blok jest z 8v, to masz pecha, bo brak natrysku na denko tloka utrudni ci nieco zabawe z 16v turbo.
Nie masz pojecia co masz pod maska, a chcesz wstawiac turbo?
Doucz sie troche, sprecyzuj czego oczekujesz spisz sobie przemyslane pytania na kartce i dopiero zapytaj na forum (tym czy innym) jak to osiagnac. Bo jak na razie mozna to strescic krotko 'kcem wiencej kuniuff [...'spowiedz dla Drzyzgi'...]"
Przeplywomierz mozesz zostawic. Tak czy siak komputer musi byc przestrojony -bezposrednio lub przez jakies piggy (ecumaster czy smt)
Komputer masz z wersji 147 konnej, kolekor przetopiony z garnka (bo to wlasnie jest nierdzewka typu inox) niby 4-1. Co najwazniejsze taki kolektor w tym silniku to pomylka, bo zeby to dobrze pracowalo musialby siegac do polowy auta, pomijajac juz fakt, ze jesli juz, to raczej 8-1. Fabryczny to 8-2-1.
Napisales, ze masz wal, tloki i glowice z mi16, co chyba nie jest czyms niezwyklym w suilniku mi16. Jesli blok jest z 8v, to masz pecha, bo brak natrysku na denko tloka utrudni ci nieco zabawe z 16v turbo.
Nie masz pojecia co masz pod maska, a chcesz wstawiac turbo?
Doucz sie troche, sprecyzuj czego oczekujesz spisz sobie przemyslane pytania na kartce i dopiero zapytaj na forum (tym czy innym) jak to osiagnac. Bo jak na razie mozna to strescic krotko 'kcem wiencej kuniuff [...'spowiedz dla Drzyzgi'...]"
Przeplywomierz mozesz zostawic. Tak czy siak komputer musi byc przestrojony -bezposrednio lub przez jakies piggy (ecumaster czy smt)
-
- Nowicjusz
- Posty: 93
- Rejestracja: 26 sty sob, 2008 7:27 pm
- Posiadany PUG: 205 mi 16
- Numer Gadu-gadu: 563294
- Lokalizacja: Paryz-Orzysz
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
po to tu jestem zęby sie troche wiecej dowiedzieć dzieki za odp i za docinanie pewnie masz racje bo widac cos sie tam znasz wiec co do cisnienia paliwa jaka (z tuningowana pompke paliwa moge tam wlozyc?)bo jest orginal i co z tym sterownikiem gdzie go moge przestroić?? czy ty zajmujesz sie tym?? sorki za bledy ale wiesniak jestem
205 MI16
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
Jest wiele firm, ktore zajmuja sie strojeniem (za pomoca piggy to kazdy z laptopem i hamownia moze to zrobic) -wszelkie firmy takie jak v-tech moga sie tym zajac. Mozna tez jechac na bezposrednie strojenie np. do Grabka -zeby zjadl na tych motronic'ach, a z zabawy turbo pewnie sie ucieszy. Fabryczna pompa paliwa powinna wystarczyc do ok 180-200km, ale bezpieczniej zalozyc np walbro z ich tuningowej serii i zapomniec. Mozesz tez sie pokusic o zewnetrzny regulator cisnienia, ale i bez tego mozna sie obyc, bo to tylko ulatwi samo strojenie -tylko ulatwi.
Kompresora nie upchniesz tak latwo (o ile w ogole), a turbo to tez problem, bo mi16 jest mocno pochylony. Zrob foto silnika z laski swojej i zamiesc tutaj
Kompresora nie upchniesz tak latwo (o ile w ogole), a turbo to tez problem, bo mi16 jest mocno pochylony. Zrob foto silnika z laski swojej i zamiesc tutaj
-
- Nowicjusz
- Posty: 93
- Rejestracja: 26 sty sob, 2008 7:27 pm
- Posiadany PUG: 205 mi 16
- Numer Gadu-gadu: 563294
- Lokalizacja: Paryz-Orzysz
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
Tu masz zdjecie silnika A filmiki nie wiem gdzie mam wstawic zeby ci je pokazac.
205 MI16
-
- Nowicjusz
- Posty: 93
- Rejestracja: 26 sty sob, 2008 7:27 pm
- Posiadany PUG: 205 mi 16
- Numer Gadu-gadu: 563294
- Lokalizacja: Paryz-Orzysz
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
Powiem tak... Zmien opony. Przyspiesza srednio -nie sadze, zeby na hamowni wyszlo wiecej niz 110-120 koni na kolach. Nic dziwnego, ze cie to nie zadowala.
Dla porownania moje 8v. -niby 30km mniej wg fabryki.
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 1927&hl=pl
Porownaj sobie 80-150
Dla porownania moje 8v. -niby 30km mniej wg fabryki.
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 1927&hl=pl
Porownaj sobie 80-150
-
- Nowicjusz
- Posty: 93
- Rejestracja: 26 sty sob, 2008 7:27 pm
- Posiadany PUG: 205 mi 16
- Numer Gadu-gadu: 563294
- Lokalizacja: Paryz-Orzysz
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
może na jakimś zlocie sie gdzieś spotkamy i sprobujemy tak dla hecy nie wiem czy jakieś wo gule sa he kompresji mi trzeba a nie opon zima były kręcone
205 MI16
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
Zima, nie zima, gdy trakcja byla, to predkosciomierz byl nieco flegmatyczny. Biorac jeszcze poprawke na przeklamania u ciebie (ok 10%), to faktycznie potrzebujesz dmuchniecia.
Ps -jak do tej pory nie odmowilem nikomu 'testu drogowego'
Pytaj konkretnie co chcez wiedziec odnosnie turbo do tego silnika.
Ps -jak do tej pory nie odmowilem nikomu 'testu drogowego'
Pytaj konkretnie co chcez wiedziec odnosnie turbo do tego silnika.
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
plan moze i zacny ale jakos ta wiedza Twoja jest mało skonkretyzowana.i nie wierze w to ,ze zalozenie turbo czy nawet kompresora uda Ci sie "przypadkiem".bo wnioskujac po tym wszystkim co przedstawiles nam tutaj, to rzeczywiscie musialby byc przypadek.w sumie od razu mozemy przypadek wykreslic z metod załozenia turbo,jak i rowniez cud- bo kazdy normalny wie ze cudow nie ma.DROGI KOLEGO-czasami realne sa tylko marzenia.ewentualnie mozesz sobie wyobrazic ze masz turbo a dzwiek turbiny nagrac na kasete.puszczajac ja sobie podczs jazdy efekt bedzie prawie taki jak bys ja mial.pozdrawiam i żegnam
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
Czemu jesteście tacy brutalni dla nowego użytkownika
-
- Nowicjusz
- Posty: 93
- Rejestracja: 26 sty sob, 2008 7:27 pm
- Posiadany PUG: 205 mi 16
- Numer Gadu-gadu: 563294
- Lokalizacja: Paryz-Orzysz
Re: jak zalozyc kompresor lub turbo do mego autka ???
zacznijmy od tego jakie turbo by najbardziej pasowało silnik MI16 1,9 orginal typ silnika D6C coś takiego nie wiem teraz siedzę w Francji nie mam jej pod ręka jak będzie trzeba to kuzyn jak u mnie będzie to zobaczy. Gdzie można by było ewentualnie dostać??
Mam maly problem prawe kolo mi przeważnie bardziej mieli od lewego i to na 3 rożnych skrzyniach tak samo ??
jak te autko kiedyś wpadło mi w ręce to nic tam nie było oprócz karoserii i silnika tylko silnika bez zapłonu ,przplywomieza itd cala wiązka w torbie w środku tez nie wiele zostalo
Przed nia byl inny projekt który nigdy nie skończyłem chociaż nie wiele zostało papiery o to jeden wielki problem zgubiłem ,auto na fr blachach już ja mam ponad 8 lat kiedyś chodziła jak brzytwa ,turba sie zachciało i jest silnik od GT Turbo w Quattro moja tez w Quattro jest:)w tamtym roku ja dopiero do polski sprowadziłem narazie czeka nie spieszy mi sie z tamtym autkiem
Mam maly problem prawe kolo mi przeważnie bardziej mieli od lewego i to na 3 rożnych skrzyniach tak samo ??
jak te autko kiedyś wpadło mi w ręce to nic tam nie było oprócz karoserii i silnika tylko silnika bez zapłonu ,przplywomieza itd cala wiązka w torbie w środku tez nie wiele zostalo
Przed nia byl inny projekt który nigdy nie skończyłem chociaż nie wiele zostało papiery o to jeden wielki problem zgubiłem ,auto na fr blachach już ja mam ponad 8 lat kiedyś chodziła jak brzytwa ,turba sie zachciało i jest silnik od GT Turbo w Quattro moja tez w Quattro jest:)w tamtym roku ja dopiero do polski sprowadziłem narazie czeka nie spieszy mi sie z tamtym autkiem
205 MI16