turbina ?
- adidj
- Junior
- Posty: 354
- Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sopot
- Kontakt:
turbina ?
czy ktos sie orientuje jakie sa koszta takiej turbiny i podstawa gdzie mozna ją kupic
dodatkowo co jeszcze trzeba zakupic aby ja zamontowac dodam ze nie chodzi mi o jakies tam sciganie sie ale poprostu o zwiekszenie mocy (dla mnie to jeszcze zagadka bo nie mialem takiego USTROJSTWA)
dodatkowo co jeszcze trzeba zakupic aby ja zamontowac dodam ze nie chodzi mi o jakies tam sciganie sie ale poprostu o zwiekszenie mocy (dla mnie to jeszcze zagadka bo nie mialem takiego USTROJSTWA)
peugeot 205 a zarazem audi B3
samochód możesz uturbić w każdej firmie zajmującej się tuningiem mechanicznym lub przygotowywaniem samochodów do rajdów, nie wiem jak wygląda z kosztami, ale już kiedyś w poście na ten temat mówiono, że są spore, bo najpierw trzeba silnik przygotować na przyjęcie turbiny no i później jeszcze jakoś ją zamontować, ogólnie za koszt uturbiania możesz kupić sobie jeszcze jednego puga
Jest kilka opcji.
Soft turbo - opcja tania (sam robisz w garażu):
Turbawka ze szrotu od jakiegoś diesla (mala) plus regeneracja - ok. 1000 PLN.
Sam przerabiasz kolektor (spawanie w argonie)
Rurki, obejmy, coś sterującego wtryskiem - ok. 1000 PLN.
Zawory uzywane - jak się sprężysz i poganiasz po szrotach to znajdziesz za 200 PLN.
Wystrojenie - niestety, jedziesz do firmy i bulisz od 1200 w górę...
Całość daje Ci BEZPIECZNĄ możliwość zadmuchania 0,3 bara i silniczek powinien wytrzymać bez zmiany dołu.
A opcje pozostałe to przede wszystkim odprężenie silnika i wyważenie układu korbowego a później kompletny kit Turbo (dmuchawka, zawory, kolektor, IC i komp sterujący). Ceny takich zabaw w polskich firmach tuningowych zaczynają się od 8000 PLN i nie mają górnej granicy.
Jak pisali koledzy - lepiej kupić coś innego mocnego
Soft turbo - opcja tania (sam robisz w garażu):
Turbawka ze szrotu od jakiegoś diesla (mala) plus regeneracja - ok. 1000 PLN.
Sam przerabiasz kolektor (spawanie w argonie)
Rurki, obejmy, coś sterującego wtryskiem - ok. 1000 PLN.
Zawory uzywane - jak się sprężysz i poganiasz po szrotach to znajdziesz za 200 PLN.
Wystrojenie - niestety, jedziesz do firmy i bulisz od 1200 w górę...
Całość daje Ci BEZPIECZNĄ możliwość zadmuchania 0,3 bara i silniczek powinien wytrzymać bez zmiany dołu.
A opcje pozostałe to przede wszystkim odprężenie silnika i wyważenie układu korbowego a później kompletny kit Turbo (dmuchawka, zawory, kolektor, IC i komp sterujący). Ceny takich zabaw w polskich firmach tuningowych zaczynają się od 8000 PLN i nie mają górnej granicy.
Jak pisali koledzy - lepiej kupić coś innego mocnego
- Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No własnie tak pomyslałem i kupiłem turbine a samochód dostałem gratis, no i wyszło mnie 2 razy taniej jak sama instalacja TURBO, wiec radze poszukać mocnego samochodu niz przerabiać Co do cisnienia to mam ustawione 0.9 bara, a max da sie do 1.25 bara.adidj pisze:no to fakt lepiej kupic cosik mocniejszego no nic tyle czekalem na okazje to i jeszcze poczekam az cosik sie trafi godnego uwagi
Chociaz w instalacji soft nie moc jest wazna ale moment obrotowy i np. 0.3 bara dało by sie odczuć w elastyczności i przyspieszeniu.
Wielbiciel: Peugeot 205
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--
Właściciel: Lancia Delta HF Turbo "MARTINI"
--< http://www.ITC.yoyo.pl >--
--< http://www.Demo.Peugeot205.pl >--