Obniżanie belki.
Re: Obniżanie belki.
Drazki nie sa przymocowane do nadwozia... Z jednej strony jest nakretka na klucz 13, a z drugiej zaslepka.
- PAWLACZYSKIS
- Junior
- Posty: 189
- Rejestracja: 05 sty sob, 2008 7:52 pm
- Posiadany PUG: 205|1.4XY7|'89r
- Numer Gadu-gadu: 6209054
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Obniżanie belki.
Ja nie miałem zaślepki tylko śrubę 8mkę na klucz torx. Z drugiej strony chyba rzeczywiście jest nakrętka...
http://www.PAWLACZYSKIS.205.pl - mój GREEN .
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Obniżanie belki.
?? Jak to tylko do tego? Drazek jest z jednej strony mocowany nakretka nakrecana na szpilke (umozliwiajaca pewna regulacje rozstawu lap wahaczy), a z drugiej strony za pomoca sruby M8 z lbem stozkowym na klucz torx, to nie jest zaslepka tylko normalna sruba ktora z drugiej strony musi byc naprawde dobrej klasy poniewaz trzyma w kupie wahacz (i kolo) poprzez drazek razem z reszta belki..
Zaslepki to sa plastikowe w lapach stabilizatora-moze z tym ci sie pomylilo
Zaslepki to sa plastikowe w lapach stabilizatora-moze z tym ci sie pomylilo
Re: Obniżanie belki.
Mylisz sie -nakretka 13 umozliwiajaca regulacje? Dobre sobie. Wyobraz sobie co by sie stalo, gdyby byl tam luz. Z drugiej strony jest zaslepk, bo drazek jest wbity (dobity do rantu) i zeby sie nie wysunal, po drugiej stronie jest wlasnie owa 13.
Zaslepka jest po to, zeby gwint ine skorodowal i mozna bylo cos wkrecic w drazek i go wybic, bo innego sposobu demontazu nie ma.
Zaslepka jest po to, zeby gwint ine skorodowal i mozna bylo cos wkrecic w drazek i go wybic, bo innego sposobu demontazu nie ma.
- PAWLACZYSKIS
- Junior
- Posty: 189
- Rejestracja: 05 sty sob, 2008 7:52 pm
- Posiadany PUG: 205|1.4XY7|'89r
- Numer Gadu-gadu: 6209054
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Obniżanie belki.
Sory Banita ale kolega ma tu 100% racji. Myślałem, że to u mnie jest coś nie tak, ale wygląda na to, że jest nas co najmniej dwóch którzy w ten sposób mają rozwiązaną budowę belki...cyborg pisze:?? Jak to tylko do tego? Drazek jest z jednej strony mocowany nakretka nakrecana na szpilke (umozliwiajaca pewna regulacje rozstawu lap wahaczy), a z drugiej strony za pomoca sruby M8 z lbem stozkowym na klucz torx, to nie jest zaslepka tylko normalna sruba ktora z drugiej strony musi byc naprawde dobrej klasy poniewaz trzyma w kupie wahacz (i kolo) poprzez drazek razem z reszta belki..
Zaslepki to sa plastikowe w lapach stabilizatora-moze z tym ci sie pomylilo
http://www.PAWLACZYSKIS.205.pl - mój GREEN .
Re: Obniżanie belki.
Albo nie rozumiecie jak to dziala
Jakos nie czuje dzis misjonarskiego powolania, wiec nie bede na sile udowadnial- wierzcie w co chcecie.
Jakos nie czuje dzis misjonarskiego powolania, wiec nie bede na sile udowadnial- wierzcie w co chcecie.
- PAWLACZYSKIS
- Junior
- Posty: 189
- Rejestracja: 05 sty sob, 2008 7:52 pm
- Posiadany PUG: 205|1.4XY7|'89r
- Numer Gadu-gadu: 6209054
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Obniżanie belki.
Banita, albo to ty nie rozumiesz dzialania belki albo masz jakas dziwnie nietypowa (w co nie wierze). Jesli dalej upierasz sie przy swoim to wykrec sobie owe "zaslepki" i wyjmij podkladki z otworem mimosrodowym a nastepnie pojezdzij przez pare minut po zakretach-przez ten czas gwint ci nie skoroduje Zdziwisz sie jak ci sie wahacze wysuna
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Obniżanie belki.
obawiam sie ze jest 3:0..... dla nich bo u mnie bylo tak jak pisze cyborg i potwierdza pawlaczyskisBanita pisze:Albo nie rozumiecie jak to dziala
Jakos nie czuje dzis misjonarskiego powolania, wiec nie bede na sile udowadnial- wierzcie w co chcecie.
Re: Obniżanie belki.
Racje macie. Nie mam pojecia czemu ubzduralo mi sie, ze otwor w wahaczu, przez ktory przechodzi drazek ma rant, ktory powoduje, ze drazek mozna przelozyc tylko w jedna strone.
Sorry.
Ps. Nie 3:0, tylko 5:3
Sorry.
Ps. Nie 3:0, tylko 5:3
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Obniżanie belki.
A swoja droga to kiedy rozlozylem belke na czesci pierwsze to troche mnie przerazilo wlasnie to rozwiazanie.. Czasami jak jezdze ostrzej po kretej drodze to mysle sobie co by bylo gdyby np ta szpilka M8 sie zerwala.. Tam nie ma innego zabezpieczenia przed wysunieciem wahacza;) W takich chwilach wlasnie zwalniam..
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Obniżanie belki.
ja jeden wahacz wybijalem jakies 30 min 5 kg mlotkiem wiec sie nie obawiam
pozatym calosc nie trzyma sie tylko na tym gwincie, drazki trzymaja sie dzieki tarciu w wieloklinie, ktore dzieki skreceniu drazkow jest dosc spore
pozatym calosc nie trzyma sie tylko na tym gwincie, drazki trzymaja sie dzieki tarciu w wieloklinie, ktore dzieki skreceniu drazkow jest dosc spore
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Obniżanie belki.
Z tarciem masz racje, a co do wybijania wahaczy to ja tez tak mialem w trakcie regeneracji, ale po wymianie czesci na nowe wychodzily po silniejszym pociagnieciu reka i obracaniu wahacza:)